Spring naar bijdragen

Ik ben


Quinn

Aanbevolen berichten

En wat we (we?) ook niet moeten vergeten:

Een belangrijk deel van alle pijnlijke emoties wordt juist veroorzaakt door drankmisbruik. Je neemt een voorschot uit de dopamine-tank, en dat moet je terugbetalen. Skyer is hiervan een voorbeeld, die liep te stuiteren van de angst, stopte met drinken en was er vanaf. Het was chemische paniek.

(Sorry voor deze notendop, Skyer, als je het wilt nuanceren, zal ik het onmiddellijk aanpassen)

 

 

Quinn, sterkte maar weer vandaag, ik hoop dat je er nog een coöperatief dagje uit kunt persen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Etty. Er zit veel in, maar ook meer achter. Ben er mee bezig en wellicht deel ik het hier nog wel. Waarschijnlijk wel, hier delen voelt veilig, wat ik eerder schreef, haast als tegen jezelf praten.

Ja, delen Quinn! Ook flarden en misschien onzin en twijfels en alles: ik lees je graag!

bewerkt door basta
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze vindt jou leuker Lars.

Praat erover, zeggen ze. Dat helpt, zeggen ze. Uhuh. Op lange termijn dan misschien. Vannacht weer zo'n fijne nacht en nu voelt het nog echt niks beter. En ja, natuurlijk wil ik het hier en nu. Logisch.

Ga zo eens vragen of er hier een kerstboom komt, dat lijkt me wel weer leuk eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verder zit ik vandaag in een gruwelijk positieve flow. En dat woord is ook irritant vrolijk. Twee boeken gelezen (vermakelijke aanrader voor de science fiction fans: The Expanse, deel 1 en 2) en dat was erg lekker. Geen idee, ik voel me wel lekker. Weird. Anyway, welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...