Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nog maar negen keer gedouchet vandaag, dat is vooruitgang. En wat eten binnen gehouden, ook vooruitgang. En omdat mijn agressie ergens heen moet, zit ik te bedenken of en hoe ik de onderburen eruit kan krijgen.

Misplaatste wraak is zoet. En kinderachtig. Maar toch.

Geplaatst

Lieve @Quinn lees al een paar dagen mee. Wil niet teveel delen/tikken omdat het mij raakt en er veel herkenning is. Ook vanwege mijn eigen overleden C. Wilde waarschuwen, oordelen, jou beschermen, behoeden, tips geven, lief zijn, boos zijn alles door elkaar. Maar dat is nu niet zinnig. Dan draaf ik te ver door door mijn eigen emoties en is het niet steunend meer denk ik. Wel wil ik je laten weten dat ik veel aan je denk. En ik het enorm knap kan vinden dat je het deelt. En steun ervaart en dat dit een uitlaatklep kan zijn en hoop dat het veilig aanvoelt en blijft aanvoelen. Wees lief en zuinig op jou c en jezelf. Voor wat het waard is een lieve zachte virtuele knuffel. Ben trots op jou, is nog niet te laat. Daarom ben je ook gelukkig nog hier 😘

Geplaatst

Ik wil wel van alles kwijt, maar ik weet de woorden niet meer. Behalve steeds hetzelfde aan pijn en janken en paniek en angst. Het begint zich te vermengen met vroeger toen ik me ook niet genoeg kon verzetten. Hoewel ik intussen dacht dat niemand me ooit weer op die manier zou kunnen beschadigen. Maar wel dus. Ik ben nog precies dezelfde Q, te goed van vertrouwen en overmoedig. En nu nog wat meer beschadigd.

Geplaatst

Denken en schrijven en formuleren voor de psych, hulpvraag, de kern, je weet wel, what's going on in this beautiful mind... 

Maar ik heb de echte kern te pakken. Maar of ik die durf te stellen, dat weet ik niet. Hardop uitspreken lukt ook nog niet. Want wat als...

Lieve beste kundige vriendelijke psych, ik zie geen uitweg meer. Help me om weer te willen leven.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...