Rosee Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Lieve lieve lieve @Quinn ik lees je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2022 Rapport Share Geplaatst 12 april 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Over die demonen @Quinn, vind jij dat ze weg moeten? Je zei iets over zelfacceptatie. Hoort daar ook bij, accepteren wat je is aangedaan? Toch iets gezegd, hopelijk vind je het niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Dank je wel @Rosee en @lady janej en @Etty, het hoeft niet, maar het mag altijd. Misschien hoort die acceptatie er inderdaad toch ook bij. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 @Quinn ik lees je , had werkelijk geen idee. Wat moet jij je vreselijk eenzaam en verraden hebben gevoeld . Ik kan niks zinnigs zeggen waar je überhaupt iets mee kan . maar ik hoor je wel Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Quinn Mooi wat Etty zegt. Zijn er mensen tegen wie je uitspreekt wat de demonen in je hoofd zoal zeggen? Niet abstract of samengevat maar heel letterlijk? Of helpt dat je niet, geeft dat niet een beetje ruimte? Ik wens je toe dat je tussen de puinhopen door ook de zon en de vrije lucht kunt zien. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Quinn, Ik lees je, wat een vreselijke jeugd met een beest van een vader. Toen kon je niet ontsnappen, nu wel. Veranderen wat gebeurt is is niet mogelijk. Vergeten ook niet, alleen erkennen dat het zo is. Ook je moeder treft blaam, die had voor je moeten opkomen. Een kind mag niet zo alleen staan. Probeer te focussen op het nu. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Bedankt voor jullie reacties. Op het moment ben ik nog erg kwaad over gisteren, ik probeer onder woorden te krijgen waarom, dus daar kom ik nog wel op terug. Met wat rust en kalmte. En misschien wel wijsheid. @Yana bij mijn vriend kan ik het meeste kwijt, omdat hij een soort laconieke rust heeft en goed kan luisteren. Maar voor de meesten is het gewoon te veel en te heftig en dat snap ik ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Fijn dat je vriend er voor je is. Als ik het zo lees heb jij prima relaties, ze zijn vast gek op je en krijgen (op de een of andere manier) ook veel van jou anders waren ze wel vertrokken. Rosee, Reacher, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 14 april 2022 Rapport Share Geplaatst 14 april 2022 Lukt het je wel om ondanks je boosheid de drank te laten staan? Ik wens je maar gewoon een mooie dag, why not. Fijne dag Quinn! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 april 2022 Rapport Share Geplaatst 16 april 2022 Lieve Quinn, Wat een vreselijke jeugd heb jij gehad. Ik zou mijn armen om je heen willen slaan en je vertellen dat het voorbij mag zijn. Het mag voorbij zijn... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Lieve @Quinn. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 (bewerkt) 17 april 2022 bewerkt door lady jane Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Zo, de migraine is eerst weer afgetaaid. Duurde lang dit keer. Inmiddels is D met de kinderen naar haar ouders, vanwege Pasen, dus ik zit nu alleen rond te kijken. En op te eten wat er nog in huis is, want dat is ook drie dagen geleden. Boos, ja, daar was ik, heel erg boos. Ik wil het hier niet weer citeren, omdat ik niet wil blijven hangen in een vwrvelend gesprek van dagen terug. Water under the bridge. Maar het boos was niet nieuw, het kwam gewoon weer omhoog. Boos omdat er werd getwijfeld of het echt wel zo erg en verkeerd was. Of ik niet wat overdreef of gekleurd herinner. Het heeft me zoveel tijd gekost om te begrijpen dat het niet mijn schuld was. Dat ik niet gedoemd ben om dezelfde fouten te maken ook. Dat ik er mag zijn en mijn verhaal niet hoef te verbergen. En dat lukt me nog steeds niet altijd. Dus daarom. Boos. Maar geen drank. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Wow, is dát wat er hier geïnsinueerd werd? Godgloeiende... ik kan me levendig voorstellen dat dat je pislink maakte. Het was niet jouw schuld en je mag er zijn en je hoeft je verhaal zeker niet te verbergen. Natúúrlijk geloof ik je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Nee dat werd niet geïnsinueerd al kon je het wel zo lezen. Iemand schreef in de "je" vorm over zichzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Het punt met insinueren is dat je niet weet of wat je leest overeen komt met wat de ander dacht te schrijven. Dit is wat ik las. En of het nu zo bedoeld was of niet, dit was het effect op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ik begrijp wat je bedoelt @Bob en ik vind je lief vanwege je interventie, maar volgens mij heb je het over een andere post dan Quinn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Maar dat kwam ik niet zeggen: ik kwam dit langsbrengen. als je je ogen een beetje dichtknijpt dan is het net een paasei. Toch? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Op 18-4-2022 om 17:12 zei Reacher: Toch? Nee. Maar ik eet hem toch op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ik wou dat ik iets zou kunnen zeggen dat troost biedt, maar dat kan ik niet. Ik lees je, ik geloof (in) je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Dank je wel lieve @Jannigje geloof me maar, je biedt troost. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 20 april 2022 Rapport Share Geplaatst 20 april 2022 Quinn, wat ouders kinderen aandoen is never nooit de schuld van een kind. Twijfel daar alsjeblieft nooit aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2022 Dank je wel @Sowhat ik weet het wel, maar weten en weten is twee hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden