Quinn Geplaatst gisteren om 08:04 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 08:04 Twee lijntjes afgelopen weekend, stom, I know, maar beperkt.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Geen alcohol sinds 2 februari. Maar nu is het weer zaterdag, weekend, weet ik wat voor redenen er ook maar zijn. Er zijn zoveel redenen om te drinken. De enige echt goede om niet te drinken, is omdat ik het niet wil, maar daar ben ik nog (?) niet. Alles maalt en draait en cirkelt weer terug naar het beginpunt. Dat stemmetje dat zegt, ach, één glas, één nacht... Het worden er altijd meer, dat weer iedereen. Maar toch... En het gaat niet eens om de drank, natuurlijk niet, het gaat om de klap op je hoofd, diep donker zwart en uit. Rust. Stilte. Misschien een serieuze vechtpartij uitlokken?
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heb je wel eens gedacht om te gaan boksen? Serieuze suggestie.
Yvonne Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 14 minuten geleden zei Quinn: Geen alcohol sinds 2 februari. Maar nu is het weer zaterdag, weekend, weet ik wat voor redenen er ook maar zijn. Er zijn zoveel redenen om te drinken. De enige echt goede om niet te drinken, is omdat ik het niet wil, maar daar ben ik nog (?) niet. Als je nog niet bij het echte 'niet willen' bent aangekomen is misschien de wetenschap dat C jou eruit trapt als je weer gaat drinken een goede tweede??? Kom op Quinn Reacher reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dat is vooralsnog zeker de motivatie @Yvonne @Reacher durf ik niet, bang voor agressie in die context.
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden komt die agressie onder invloed naar boven Quinn? Tussen de roes en het out gaan?
Reacher Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Happy valentinesday! Ik kon niet kiezen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden