Singbluesilver Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ik denk wel dat je sterk genoeg bent. Je doet het al 40 dagen ! Dus kan je het. Stapje voor stapje. En ja het paadje is kronkelig en lijkt soms terug te gaan naar waar je vandaan komt en soms gaat het zwaar stijl omhoog en dan weer wat makkelijker bergafwaarts of we glijden uit omdat het glad is door de regen. Maar het paadje komt uiteindelijk uit waar je uit wilt komen quinn.ik ben ervan overtuigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Eerst maar eens afgesproken dat ik komend weekend naar huis ga. Even kijken hoe dat ook alweer is en echt contact hebben. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Dat is ook een heel fijn vooruitzicht! Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Ja, absoluut. Nu nog even bedenken hoe ik de tijd ga verdelen, maar dat moet wel lukken. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Fijn Quinn!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Wat een wijs,besluit. ❤ Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2017 Mooi om naar uit te kijken. het is je gegund man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Joh, natuurlijk wil je echt contact Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Fijn Quinn! Lijkt me een prima idee. Soms kan het even zo 'simpel' zijn. Liefs Sita Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Zo, vandaag hebben we weer gehad. Mijn best gedaan om mijn verhaal te vertellen, staccato en in kale feiten, maar dat vind ik alsnog een behoorlijk grote stap. Vooraf aangegeven dat ik het niet goed durf te vertellen, omdat ik reacties verwacht (en ook al eens heb gekregen) als ongeloof, veroordeling, weet ik wat voor negatieve dingen. Jaren geleden had ik een therapeut die zei dat ik niet zo moest overdrijven. Maar dat kwam nu niet. En dus heb ik al meer verteld dan ik had gedacht te zullen delen. Geen idee of het gaat helpen. Voor nu voel ik me niet opgelucht ofzo, zelfs niet minder beroerd. Kleine stapjes, zeggen ze dan hè. We zien wel. Bob, smart en Singbluesilver reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Hier heb ik maar 1 zinnetje voor: goed gedaan jongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Zo Quinn. Geweldig. Tjeetje. Je had het je voorgenomen. Je hebt het gedaan. Wat knap van je.❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Tja, 't is net een terriër hè, hij bijt zich vast in een voornemen en laat never nooit meer los. Dat nuchter zijn doet wat met je. Zeggen ze. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Terriërs zijn geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Bespottelijk... een therapeut die zegt dat je overdrijft? Nogal schandalig! Ik wens je fijnere hulpverleners... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 is dat niet een chiwawaa? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Pembroke Welsh Corgi Terrier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 januari 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Die met strikjes zijn wel echte hakkenbijtertjes hè? Ik dacht wel aan iets groters eigenlijk. Maar die Corgi is leuk. Al was het natuurlijk beeldspraak, zucht... En ja, ik tref het soms raar met hulpverleners, maar goed, daar ben ik natuurlijk zelf bij. Morgen moet ik die van vandaag weer onder ogen komen. Geloof dat ik morgen ziek ben. En nee, niet echt, heus niet, maar de berg is hoog, dat wel. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Eigenlijk raar dat je heel veel vertrouwen moet hebben, gelijk al, eer je er begint... Nou doe maar alsof dan: wie weet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Goede schoenen aan morgen en klimmen maar. Naar de top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Wauw Quinn......WAUW Quinn...... WAUW! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 januari 2017 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2017 Met hoeveel therapeutische wezens heb je nu te maken? Volgens mij is er 1 die je echt goed vindt toch? Mag je die niet vaker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden