smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Quinn.... Hoop dat je hard bezig bent, hoe lastig ook... Gaat ie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Het is hier inderdaad stil. Miste je ook al bij de arrenslee trip. Alles Goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Ik ben er jongens, nuchter en wel, alleen niet bijzonder vrolijk of prettig in de omgang. Maar hé, what else is new Jezelf bij elkaar rapen en weer doorgaan. lady jane, basta en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Beetje grommen hier mag ook toch? Goed dat je er weer/ nog bent! kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Natuurlijk Lika, een beetje grommen wel. Maar als elk tweede woord een vloek is, is even niet schrijven een betere keuze. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Yep;-) liefs Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Fijn dat je er weer bent en dat het relatief goed gaat. Kop op en even chagrijnig zijn mag natuurlijk ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Big hug....... you just need: "just a whole lotta love" (Led Zeppelin) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Fijn dat je even kwam zwaaien. (Met welke vinger dan ook) Veel liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Hoop dat je wel 'durft' te blijven schrijven. Ik zelf heb er moeite mee na correctie. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Op zich wel, alleen loop ik toch een beetje tegen het wat schrijf je wel en wat niet stuk aan. Sommige dingen zijn prima te delen, maar hebben context nodig die ik dan weer liever niet deel. En in het kader alles of niets... dat dus. Maar ik ben er, ben nog netjes nuchter en in kliniek, al heeft die dus een kastdeur minder. Vet gezellig. Vandaag ontspanning en rust en donderdag knoop over de kerstdagen doorhakken. Al ga ik toch. Lika en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Het gewone gehannes over willen en niet helemaal durven. Maar ik wil, dus het moet. Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Je hebt gelijk, verstandig zijn en juiste keuzes maken komt eerst. En thuis, och, dat draait meer om de mensen van wie je houdt dan om een paar bakstenen hè. En die mensen heb jij gelukkig ook. lady jane en Sita2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Vandaag is per ongeluk inderdaad uitgedraaid op een rustdag. Je weet dat je oud wordt als je midden op de dag zomaar in slaap valt. De emoties en woede zijn weer netjes onder een paar lagen geveegd, in het kader van fake it till you make it. Morgen weer gewoon therapie, al heb ik de voorbereiding maar even gelaten. Heftigheid genoeg zonder dat. "Het is maar een woord Quinn" ik weet het, maar ik krijg het toch mooi mijn strot niet uit. Dit gesodemieter moet gauw wat oppervlakkiger worden, beter voor mijn gemoedsrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 18 december 2016 Rapport Share Geplaatst 18 december 2016 Het wordt vanzelf vertrouwder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 (bewerkt) De psycholoog constateerde vanmiddag dat ik afgelopen weekend hard aan mijn muurtjes heb gewerkt. Vond ik zelf tamelijk positief, zij wat minder. Maar ik vind het wel best. Als ik het kan redden op deze manier, laat het dan mooi begraven blijven, achter stevige muren weggestopt. Tenslotte drink ik nu al telt even bijna twee weken niet. Dat is best wel eeuwig, toch? Okee, eerlijk? Ik ga zaterdag naar huis, niet blijvend, maar wel de kerst over. Ik kan en wil daar niet als een emotioneel wrak aankomen. Mooi niet. Dan alles verder maar even on hold deze week, even de tijd nemen om mezelf weer bij elkaar te grabbelen en vast te ductapen. Het is kerst en we gaan het (ik zei niks) leuk hebben, dat idee. Edit: weer een euro in de pot. Thanks Lars. 19 december 2016 bewerkt door Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Grinn... living on the edge. Nee eerlijk, ik dacht er niet bij na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2016 Rapport Share Geplaatst 19 december 2016 Ga je alcohol drinken met de Kerst thuis Quinn? kale reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Natuurlijk niet Jane. En ja, net doen of er niets aan de hand is, een paar dagen maar. Noem het vakantie, of een oase. Gewoon even alleen maar Quinn, thuis, vrolijk en prettig met iedereen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Even verstoppen en daarna weer door met pellen?! Ik snap het wel maar snap ook dat dan het risico om te gaan drinken ook heel groot is omdat dat ook bij die quinn hoort of hoorde. Maar snap ook heel goed dat je even sterk en leuk en gezellig wilt zijn. Dilemma's. Je moet doen wat voor jou jullie het prettigste voelt. Als jij goed in je vel zit is de kans op terugval dit weekend nihil! Maar maak een goed plan ook met het thuisfront! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 dat stelt gerust Quinn, fijn♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2016 Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 een heel mooi boek over muren o.a. Een klein leven Hanya Yanagihara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 december 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 december 2016 Sowieso is mijn vriend er, die vertrouw ik daar een heel eind in. En een dichtgetimmerde planning. Refusal ofzo ga ik niet nemen, maar ik slik wel de medicatie door. De muur wil ik graag in stand houden, om sterk te zijn nu, voor de kinderen en om goede dagen neer te zetten. En gelukkig ben ik geen gezelschapsdrinker, dat scheelt. Dat boek ga ik opzoeken, houd van boeken. Singbluesilver reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden