Spring naar bijdragen

Ik ben

Quinn

Aanbevolen berichten

Op zich wel, alleen loop ik toch een beetje tegen het wat schrijf je wel en wat niet stuk aan. Sommige dingen zijn prima te delen, maar hebben context nodig die ik dan weer liever niet deel. En in het kader alles of niets... dat dus. Maar ik ben er, ben nog netjes nuchter en in kliniek, al heeft die dus een kastdeur minder. Vet gezellig. Vandaag ontspanning en rust en donderdag knoop over de kerstdagen doorhakken. Al ga ik toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is per ongeluk inderdaad uitgedraaid op een rustdag. Je weet dat je oud wordt als je midden op de dag zomaar in slaap valt. De emoties en woede zijn weer netjes onder een paar lagen geveegd, in het kader van fake it till you make it. Morgen weer gewoon therapie, al heb ik de voorbereiding maar even gelaten. Heftigheid genoeg zonder dat. "Het is maar een woord Quinn" ik weet het, maar ik krijg het toch mooi mijn strot niet uit. Dit gesodemieter moet gauw wat oppervlakkiger worden, beter voor mijn gemoedsrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De psycholoog constateerde vanmiddag dat ik afgelopen weekend hard aan mijn muurtjes heb gewerkt. Vond ik zelf tamelijk positief, zij wat minder. Maar ik vind het wel best. Als ik het kan redden op deze manier, laat het dan mooi begraven blijven, achter stevige muren weggestopt. Tenslotte drink ik nu al telt even bijna twee weken niet. Dat is best wel eeuwig, toch? Okee, eerlijk? Ik ga zaterdag naar huis, niet blijvend, maar wel de kerst over. Ik kan en wil daar niet als een emotioneel wrak aankomen. Mooi niet. Dan alles verder maar even on hold deze week, even de tijd nemen om mezelf weer bij elkaar te grabbelen en vast te ductapen. Het is kerst en we gaan het (ik zei niks) leuk hebben, dat idee.

Edit: weer een euro in de pot. Thanks Lars.

bewerkt door Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even verstoppen en daarna weer door met pellen?! Ik snap het wel maar snap ook dat dan het risico om te gaan drinken ook heel groot is omdat dat ook bij die quinn hoort of hoorde. Maar snap ook heel goed dat je even sterk en leuk en gezellig wilt zijn. Dilemma's. Je moet doen wat voor jou jullie het prettigste voelt. Als jij goed in je vel zit is de kans op terugval dit weekend nihil! Maar maak een goed plan ook met het thuisfront!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso is mijn vriend er, die vertrouw ik daar een heel eind in. En een dichtgetimmerde planning. Refusal ofzo ga ik niet nemen, maar ik slik wel de medicatie door. De muur wil ik graag in stand houden, om sterk te zijn nu, voor de kinderen en om goede dagen neer te zetten. En gelukkig ben ik geen gezelschapsdrinker, dat scheelt. Dat boek ga ik opzoeken, houd van boeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...