Claartje Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Ok. Ik hak de knoop door. Ik kom ook erik, Vol en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Ik ga er gewoon lekker vroeg zijn..die ene daar in het hoekje aan de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claartje Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Mag ik bij je komen zitten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Ja! Graag Claartje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Ik heb 1 vriendelijk verzoek Ik stotter enorm. Een normaal gesprek kan ik amper voeren. Als je met mij wil praten bedenk dan dat je de tijd moet nemen. Ik heb een hekel eraan als mensen mij onderbreken of gaan invullen. Ik kan altijd de app gebruiken. Niet altijd leuk en onpersoonlijk. Wel effectief voor mij. Oh en bij slimme mensen uit deze groep zal het wel niet maar stotteren is niet besmettelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 september 2016 Rapport Share Geplaatst 4 september 2016 (bewerkt) . 4 september 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 september 2016 Rapport Share Geplaatst 5 september 2016 (bewerkt) Superleuk zo'n grote lijst... Heb er zin in degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette NBW ARTAX De volgende hebben nog een vraagteken: LadyJane, Jannigje, Haddock Ietje NBW, jij komt toch ook! Ga er gewoon van uit dus heb je op de lijst gezet... 5 september 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Ik heb besloten niet te komen hoe zeer ik ook best wel zou willen. Het is belangrijk voor me om echt wat minder betrokken te zijn met de mensen hier en wat meer met mezelf aan het werk te gaan en wat spijkers met koppen te slaan. Wel even belangrijk; er rijden geen treinen tussen Utrecht en ik meen Arnhem, dus Driebergen Zeist is alleen per bus bereikbaar, en dan Woudenberg nog. Voor de mensen die per openbaar vervoer moeten komen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 september 2016 Rapport Share Geplaatst 6 september 2016 Jammer LJ maar begrijp je wel... Is er al iets bekend over locatie, tijd etc??? Gaarne via PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jantina Geplaatst 7 september 2016 Rapport Share Geplaatst 7 september 2016 Hallo allen, Ik wil mij ook graag aanmelden voor de meeting. Nog niet zolang actief op het forum, maar wel al vanaf 4 april alcohol vrij. Het wordt voor mij een uitdaging om zonder alcohol in mijn lijf in gesprek te gaan met voor mij nog onbekende mensen. Ik heb wel wat leuke reactie gelezen , het kan dus gewoon heel leuk en gezellig zijn zonder drank. Ben reuze benieuwd. Ik begrijp 18 september 11:00 uur Pyramide v Austerlitz. Ik ken Anette 69, die maakte mij attent op de uitjes. Maar nu eerst na een alcoholvrije bruiloftsfeest. Heb de zenuwen erik, Yogajuf en kruidenthee67 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Superleuk zo'n grote lijst... Heb er zin in degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette NBW ARTAX Jantina De volgende hebben nog een vraagteken:, Jannigje, Haddock , ietje * jantina erbij gezet en LJ van de twijfellijst gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Dapper hoor, Jantina. Ben jij ook, toch, Ietje? ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 september 2016 Rapport Share Geplaatst 8 september 2016 Een vraag. Heb die piramide opgezocht. Lijkt mij een speeltuin met restaurant. Nemen jullie zelf drinken mee en wat te eten. Gaan we in dat restaurant zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 10 september 2016 Rapport Share Geplaatst 10 september 2016 Ik kom ook. Lijkt me wel leuk, ook eens "in real life". Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Pfff nou Adam ben blij dat ie gisteren is gevonden!!!! Leuk Bob! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 (bewerkt) Superleuk zo'n grote lijst... Heb er zin in degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette NBW ARTAX Jantina Bob De volgende hebben nog een vraagteken:, Jannigje, 11 september 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 hi iedereen, aangezien het stoppen niet lukt (het minderen wel in die zin dat ik niet meer in mn eentje door de week drink), meld ik me af voor de meeting... Het voelt hypocriet om hieraan mee te doen. Veel plezier jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jantina Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Hallo allen, Leuk dat er zoveel mensen komen, ook spannend maar ik zag dat ik niet de enige nieuwkomer ben toch wel een geruststelling. En Mereltje je hebt nog een week te gaan....gewoon vanaf nu niet drinken en je zondag supertrots bij ons allen voegen.Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2016 Rapport Share Geplaatst 11 september 2016 Mereltje, je hoeft niet al succesvol te zijn in Alcohol de Baas zijn of worden.. als je op de meeting zélf maar nuchter bent. De meeting is bedoeld voor álle deelnemers aan dit forum. Dus óók voor jou. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 12 september 2016 Rapport Share Geplaatst 12 september 2016 (bewerkt) Mereltje, kan mezelf nog herinneren wat voor een boost mijn adb streven kreeg op de eerste meeting (en eigenlijk alle meetings daarna) Zo lang je nuchter bent op de meeting zou ik zeggen ontneem je die kans nu niet en kom juist wel. Tot Zondag? 12 september 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 september 2016 Rapport Share Geplaatst 13 september 2016 Maar goed dat je voor jezelf kiest Iet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Dag allemaal, ik heb lang geaarzeld, wel of niet. Het wordt niet. Het gaat nog steeds niet gied met mij, ik worstel erg, maar wil maar niet bovenkomen. Ik vind het jammer, maar het is nu niet anders. Ik wens jullie allen een goede en saamhorige dag. Daag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Och Jannigje wat naar. Heb je hulp? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Ha Pumpkin, ik heb hulp van een psychiater, ben al maanden aan het hannesen met medicatie, dat wil maar niet lukken. Veel bijwerkingen maar geen positief effect, dus dan weer afbouwen en met iets anders beginnen. Daar ben ik al vanaf eind vorig jaar mee bezig. Ik heb aangegeven dat ik extra hulp nodig heb, dat het niet goed gaat met me. Ik moet daar zelf erg voor knokken en dat valt niet mee in mijn depressieve staat, maar het is niet anders. Als ik het zelf niet doe, gebeurt er niets. Er lijkt ni eindelijk schot in te zitten. Waarschijnlijk ga ik binnenkort met een intensieve therapie beginnen, dat weet ik nog niet zeker. Bang, geen zin in, beren op de weg etc..... Maar dit is het ook niet, dus ik ga proberen moedig te zijn en mijn kans te grijpen. Aan het werk dus! Als ik meer weet zal ik het melden op de dagdraad. Dank voor je meeleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden