Anette69 Geplaatst 8 september 2016 Rapport Geplaatst 8 september 2016 Superleuk zo'n grote lijst... Heb er zin in degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette NBW ARTAX Jantina De volgende hebben nog een vraagteken:, Jannigje, Haddock , ietje * jantina erbij gezet en LJ van de twijfellijst gehaald.
Yogajuf Geplaatst 8 september 2016 Rapport Geplaatst 8 september 2016 Dapper hoor, Jantina. Ben jij ook, toch, Ietje? ;-)
Bob Geplaatst 10 september 2016 Rapport Geplaatst 10 september 2016 Ik kom ook. Lijkt me wel leuk, ook eens "in real life". Bob
Mereltje Geplaatst 11 september 2016 Rapport Geplaatst 11 september 2016 hi iedereen, aangezien het stoppen niet lukt (het minderen wel in die zin dat ik niet meer in mn eentje door de week drink), meld ik me af voor de meeting... Het voelt hypocriet om hieraan mee te doen. Veel plezier jullie!
Jantina Geplaatst 11 september 2016 Rapport Geplaatst 11 september 2016 Hallo allen, Leuk dat er zoveel mensen komen, ook spannend maar ik zag dat ik niet de enige nieuwkomer ben toch wel een geruststelling. En Mereltje je hebt nog een week te gaan....gewoon vanaf nu niet drinken en je zondag supertrots bij ons allen voegen.Succes.
Kohtje Geplaatst 11 september 2016 Rapport Geplaatst 11 september 2016 Mereltje, je hoeft niet al succesvol te zijn in Alcohol de Baas zijn of worden.. als je op de meeting zélf maar nuchter bent. De meeting is bedoeld voor álle deelnemers aan dit forum. Dus óók voor jou. kruidenthee67 reageerde hierop 1
erik Geplaatst 12 september 2016 Rapport Geplaatst 12 september 2016 (bewerkt) Mereltje, kan mezelf nog herinneren wat voor een boost mijn adb streven kreeg op de eerste meeting (en eigenlijk alle meetings daarna) Zo lang je nuchter bent op de meeting zou ik zeggen ontneem je die kans nu niet en kom juist wel. Tot Zondag? 12 september 2016 bewerkt door erik
Jannigje Geplaatst 14 september 2016 Rapport Geplaatst 14 september 2016 Dag allemaal, ik heb lang geaarzeld, wel of niet. Het wordt niet. Het gaat nog steeds niet gied met mij, ik worstel erg, maar wil maar niet bovenkomen. Ik vind het jammer, maar het is nu niet anders. Ik wens jullie allen een goede en saamhorige dag. Daag
Jannigje Geplaatst 14 september 2016 Rapport Geplaatst 14 september 2016 Ha Pumpkin, ik heb hulp van een psychiater, ben al maanden aan het hannesen met medicatie, dat wil maar niet lukken. Veel bijwerkingen maar geen positief effect, dus dan weer afbouwen en met iets anders beginnen. Daar ben ik al vanaf eind vorig jaar mee bezig. Ik heb aangegeven dat ik extra hulp nodig heb, dat het niet goed gaat met me. Ik moet daar zelf erg voor knokken en dat valt niet mee in mijn depressieve staat, maar het is niet anders. Als ik het zelf niet doe, gebeurt er niets. Er lijkt ni eindelijk schot in te zitten. Waarschijnlijk ga ik binnenkort met een intensieve therapie beginnen, dat weet ik nog niet zeker. Bang, geen zin in, beren op de weg etc..... Maar dit is het ook niet, dus ik ga proberen moedig te zijn en mijn kans te grijpen. Aan het werk dus! Als ik meer weet zal ik het melden op de dagdraad. Dank voor je meeleven.
Anette69 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Geplaatst 14 september 2016 Denk dat ik eigen gebakken pannekoeken meeneem ( voor wie zin heeft erik en Yogajuf reageerden hierop 2
Jantina Geplaatst 15 september 2016 Rapport Geplaatst 15 september 2016 Ik neem wel een liter heet water mee voor thee en wat soorten thee. en suiker. Iedereen een eigen beker lijkt mij een goed idee ivm de afvalberg.
kruidenthee67 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Geplaatst 15 september 2016 O...ik wil zo graag komen, maar ik durf het niet 100% toe te zeggen. Het is privé een heel erg druk weekend. Maar ik heb er zin in en vind het ook belangrijk. Gaaf zo'n grote groep!
Bob Geplaatst 15 september 2016 Rapport Geplaatst 15 september 2016 Ik kan wel wat frisdrank en plastic bekertjes meenemen. Hopelijk is wandelen geen vereiste. Ik ben lichamelijk niet zo sterk.
Kohtje Geplaatst 16 september 2016 Rapport Geplaatst 16 september 2016 Pyramide van Austerlitz Zeisterweg 98 3931 MG Woudenberg tel. 0343 491421
Meya Geplaatst 16 september 2016 Rapport Geplaatst 16 september 2016 Ik heb me nog niet aangemeld en weet ook nog steeds niet zeker of ik kan. Ik wil wel heel graag en ben mijn best aan het doen. erik reageerde hierop 1
wimmelt Geplaatst 16 september 2016 Rapport Geplaatst 16 september 2016 Beste mensen, Ik had graag aanwezig willen zijn maar ik wordt dermate geplaagd door ischias dat ik met moeite en pijn kan lopen, lang zitten lukt ook niet. Ik wacht het vandaag nog even af maar ik ben bang dat het mij niet gaat lukken om zondag te komen.
Bob Geplaatst 16 september 2016 Rapport Geplaatst 16 september 2016 degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette NBW ARTAX Jantina Etty Smart Bob
erik Geplaatst 16 september 2016 Rapport Geplaatst 16 september 2016 Goeie Ietje.....ik zie een restaurant/zweefmolen, het monument zelf en parkeerplaats op google maps. Iemand die bekend is daar, wat is handig? https://goo.gl/maps/TVnGhrMerkF2 Ik neem een vegetarische hartige taart mee. Als mensen zelf iets meenemen op het op te eten of gewoon uit het vuistje......
Vol Geplaatst 16 september 2016 Rapport Geplaatst 16 september 2016 Het monument zelf is niet handig, als ik het me daar goed herinner. Evt iets om naar toe te lopen, maar niet om te verzamelen.
Meya Geplaatst 16 september 2016 Rapport Geplaatst 16 september 2016 Woep woep, ik ben er bij zondag. Berm of restaurant, heerlijke taarten en pannekoeken, klinkt allemaal goed. Yogajuf reageerde hierop 1
blondie6173 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Geplaatst 17 september 2016 degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette NBW ARTAX Jantina Etty Smart Bob Ik wens iedereen veel plezier. Kosten van APK van mijn auto gooit roet in het uitje voor mij. Volgende keer beter...
Vol Geplaatst 17 september 2016 Rapport Geplaatst 17 september 2016 Ik geloof dat ik liefst met kopje koffie op het terras ga zitten, en dan op zoek naar picknicktafels ?
lady jane Geplaatst 17 september 2016 Rapport Geplaatst 17 september 2016 ik wens jullie alvast een hele fijne meeting in gedachten er een beetje bij♥ huttula reageerde hierop 1
Vol Geplaatst 17 september 2016 Rapport Geplaatst 17 september 2016 helaas, er hangt een groot bord op de boom ' zelf meegebrachte consumpties mogen hier niet genuttigd worden' Toch zit ik voor 11uur op het terras aan een gekocht kopje koffie Ik zal opletten of ik het rode vlaggetje van Artrax aan zie komen, dan zwaai ik. voor mensen zonder vlaggetje, ik ben die kleine krullenbol aan de koffie in een veilig hoekje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden