Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Dank voor je antwoord Jannigje en heel veel sterkte. Kom lekker spuien als je daar behoefte aan hebt. Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 (bewerkt) Superleuk zo'n grote lijst... Heb er zin in degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette NBW ARTAX Jantina 14 september 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 A.s zondag is het zover! 11 uur verzamelen en dan beginnen met een kop koffie. Zelf een lunch meenemen? ik neem wat lekkers mee voor bij de koffie. Zijn er nog mensen die producten niet mogen laat het even weten. Na de koffie kunnen we een stuk gaan lopen dan sluiten waarschijnlijk ook degene die wat later komen aan. Opmerkingen overig etc. welkom!! Lieve groet Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anette69 Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Denk dat ik eigen gebakken pannekoeken meeneem ( voor wie zin heeft erik en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst 14 september 2016 Pumpkin, waar komt de koffie vandaan? Ik kan twee thermoskannen koffie meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 (bewerkt) Top Gerrit, dan neem ik ook een kan mee, nog iemand die thee mee kan nemen? Misschien iedereen z'n eigen beker?? En verder drinken wat je wilt meenemen. Het weer gaat er steeds beter uit zien!!! Lekker Anette, Pannenkoeken!!! 15 september 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jantina Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Ik neem wel een liter heet water mee voor thee en wat soorten thee. en suiker. Iedereen een eigen beker lijkt mij een goed idee ivm de afvalberg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 O...ik wil zo graag komen, maar ik durf het niet 100% toe te zeggen. Het is privé een heel erg druk weekend. Maar ik heb er zin in en vind het ook belangrijk. Gaaf zo'n grote groep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Kruidenthee, ik heb eigenlijk ook teveel gepland dit weekend, maar ik heb er heel veel zin in, voordeel voor mij is dat ik op maandag vrij ben..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Ik kan wel wat frisdrank en plastic bekertjes meenemen. Hopelijk is wandelen geen vereiste. Ik ben lichamelijk niet zo sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast cathy56 Geplaatst 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst 15 september 2016 Hier smart onder de naam cathy. Mag ik iemands tel. nummer opdat ik wat later kan insteken? Morgen zoek ik uit hoe ver het is van uit ongeveer Assen. En wil iemand me weer in de groep/lijst toevoegen? trusten en thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 (bewerkt) Ik heb je een berichtje gestuurd Cathy. Bob er is niets verplicht we kijken ter plekke wat we gaan doen. Liefs Pumpkin Etty adres is Zeisterweg 98 woudenberg 16 september 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Pyramide van Austerlitz Zeisterweg 98 3931 MG Woudenberg tel. 0343 491421 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Hahaha tegelijk Ko! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Ja, bijna tegelijk Pum.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Ik heb me nog niet aangemeld en weet ook nog steeds niet zeker of ik kan. Ik wil wel heel graag en ben mijn best aan het doen. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Beste mensen, Ik had graag aanwezig willen zijn maar ik wordt dermate geplaagd door ischias dat ik met moeite en pijn kan lopen, lang zitten lukt ook niet. Ik wacht het vandaag nog even af maar ik ben bang dat het mij niet gaat lukken om zondag te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Blondie Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette NBW ARTAX Jantina Etty Smart Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Heb je een tip Ietje jij bent bekend daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Goeie Ietje.....ik zie een restaurant/zweefmolen, het monument zelf en parkeerplaats op google maps. Iemand die bekend is daar, wat is handig? https://goo.gl/maps/TVnGhrMerkF2 Ik neem een vegetarische hartige taart mee. Als mensen zelf iets meenemen op het op te eten of gewoon uit het vuistje...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast cathy56 Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Restaurant lijkt me toch?? Ik neem eigen boterhammen mee. Dat lijkt me het simpelste. smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Het monument zelf is niet handig, als ik het me daar goed herinner. Evt iets om naar toe te lopen, maar niet om te verzamelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 16 september 2016 Rapport Share Geplaatst 16 september 2016 Woep woep, ik ben er bij zondag. Berm of restaurant, heerlijke taarten en pannekoeken, klinkt allemaal goed. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 degene die zeker mee gaan: MijnGerrit Pumpkin Lars YogaJuf Huttula Kruidenthee Wimmelt Eline Elma Vol Kohtje Erik Mereltje Anette NBW ARTAX Jantina Etty Smart Bob Ik wens iedereen veel plezier. Kosten van APK van mijn auto gooit roet in het uitje voor mij. Volgende keer beter... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 september 2016 Rapport Share Geplaatst 17 september 2016 Oooooh jammer Blondie. Maar snap t wel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden