Spring naar bijdragen

woensdag 4 mei


Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen,

 

Nog even over de asperges. Ik weet het. Wordt vevelend. Maar toch even nav soothe opmerking over teveel zout. Ik heb al mijn aantekeningen gecheckt. En het blijkt dat soothe gelijk heeft. 1 theelepel per liter is voldoende. Fout is er bij mij ingeslopen, doordat koks veelal koken op gevoel en termen gebruiken als "wat zout" of "voldoende zout". En als er gemeten wordt op de weegschaal, doen koks dat meestal 1x. En vervolgens op gevoel ongeveer evenveel als de eerste keer. Want wegen kost nu eenmaal veel tijd. Er zijn ook meer manieren om asperges klaar te maken. Bijvoorbeeld garen met een extra klontje boter bij het vocht, samen wat foelie, peperkorrels.

 

Ik vermijd verder de discussie over trollen etc. Dus hopelijk blijft iedereen adb vandaag en ik wens iedereen een fijne dag. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie morgen, :)

Hier gaat alles z'n gangetje en ze zijn hier nog steeds bezig te kijken wat voor mij het beste programma is dan komt het echte werk pas. Het typen gaat moeilijk maar wil toch met twee handen oefenen

Jane jouw pb box zit vol dus kan je geen pb's ontvangen dus probeer ik het over een paar dagen nog een keer

knuffies Bol   :heart:  :heart: :heart:  :heart:  :lips:  :lips:  :lips:  :lips:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

 

Nog even over de asperges. Ik weet het. Wordt vevelend. Maar toch even nav soothe opmerking over teveel zout. Ik heb al mijn aantekeningen gecheckt. En het blijkt dat soothe gelijk heeft. 1 theelepel per liter is voldoende. Fout is er bij mij ingeslopen, doordat koks veelal koken op gevoel en termen gebruiken als "wat zout" of "voldoende zout". En als er gemeten wordt op de weegschaal, doen koks dat meestal 1x. En vervolgens op gevoel ongeveer evenveel als de eerste keer. Want wegen kost nu eenmaal veel tijd. Er zijn ook meer manieren om asperges klaar te maken. Bijvoorbeeld garen met een extra klontje boter bij het vocht, samen wat foelie, peperkorrels.

 

Ik vermijd verder de discussie over trollen etc. Dus hopelijk blijft iedereen adb vandaag en ik wens iedereen een fijne dag. :)

Check. Recept aangepast. Ik ga ze zo maken (met morieljes!) voor pinksteren, dus nog alle tijden voor eventuele wijzigingen!  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://youtu.be/cqZc7ZQURMs

 

https://youtu.be/euQD7_bBU84

 

https://youtu.be/mGIIegMncWg

 

 

nu weer met mijn hogedrukspuitje aan de gang,

 

wil graag de resultaten voor en na laten zien, maar weet niet hoe ik foto's moet plaatsen,

 

mocht iemand willen helpen kan ik deze appen en kunt u deze plaatsen, mijn dank is groot,

 

zit verlegen om complimentjes ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Mijn broertje heeft ct scan gehad en beenmergpunctie.

Had ik vermeld dat hij op jongere leeftijd Hodgkin heeft gehad?

Zo niet bij dezen 

Volgens de ct scan was alles goed, dus ik was blij, maar in dit geval is het beter dat ze iets kunnen vinden schreef hij.

Afwachten maar weer dus.

Ik eet vanavond een makreel en waar ik verder zin in heb, makkelijke avond

morgen werken in restaurant, vrijdag scooter halen en naar mijn broertje, wat ik dan combineer met bezoek aan jongere broer, mijn zus en graf van mijn moeder (ben ik ook niet meer geweest sinds begrafenis)

Nou fijne avond nog, dagpact is geslaagd voor mij.

En truste :moon: voor straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gesneuveld!helaas. Dat is nu voor de tweede keer sinds ik hier actief ben. Puin ruimen maar weer, welterusten.

Jammer.

Momentum, weet je hoe het komt dat je dagpact is gesneuveld?

En wat je gaat doen om herhaling te voorkomen?

En natuurlijk veel succes morgen weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...