Spring naar bijdragen

Maandag, 4 april 2016


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee staan inimddels klaar. 

post-1140-0-39715400-1457161005_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-03523900-1456817527_thumb.jpg
Buiten druppen de struiken nog na van de regen, wat een hoosbui was dat vannacht... 
Gisteren kwam de zon eind van de ochtend toch om de hoek piepen en wat een heerlijke dag werd het 
vervolgens, heb heerlijk in de zon zitten lezen. 
We zullen zien wat vandaag brengt.... laat maar komen.. 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen. :sun:

Dadelijk naar de tandarts, een stukje tand is blijven zitten met het trekken. Er zit nu een hele bult dus dat wordt wroeten in m'n tandvlees.

Verder doet m'n hondje al een tijdje vreemd. Ze is erg bang en je hoeft maar te wijzen en ze piept al. Maak me zorgen om haar, dus maar eens mee naar de dierenarts. Dit heeft ze vorig jaar ook rond deze tijd gehad. Lijkt wel of ze treurig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel sterkte Gipsy. Kan me indenken dat je er als een gigaberg tegen op ziet. 

Als je straks terug bent hoop ik dat je nog een poosje kunt slapen misschien. 

 

Bol ook heel veel sterkte bij de tandarts zo. 

En inderdaad even naar dierenarts hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen hier haastige ziek .Al 10 dagen alleen maar hoofdpijn.Al weer een voorhoofdsholte ontsteking .Nu aan de antibiotica .Van dag drie maanden geleden besloten om mijn leven te veranderen en niet meer te drinken .Wat had ik het toch moeilijk de eerste weken en nu ook nog soms .Maar het wordt gewoner niet te drinken en dat is wel fijn .Ik gaar zeker door wil er niet meer naar toe waar ik geweest ben elke dag of avond drinken .In 90 dagen heb ik nu gemiddeld 98 1 Liter flessen wijn niet vedronken .2 avonde wel gedronken maar goed voor de rest ben ik er wel tevreden me .Toch een hoop wat ik niet gedronken heb 98 flessen puuuh en een hoop wat ik toen toch dronk.Ik gaar gewoon door .Voor iedereen een fijne dag .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...