jowan Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan inimddels klaar. Buiten druppen de struiken nog na van de regen, wat een hoosbui was dat vannacht... Gisteren kwam de zon eind van de ochtend toch om de hoek piepen en wat een heerlijke dag werd het vervolgens, heb heerlijk in de zon zitten lezen. We zullen zien wat vandaag brengt.... laat maar komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Lars Agnieta Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Goeie morgen iedereen. Dadelijk naar de tandarts, een stukje tand is blijven zitten met het trekken. Er zit nu een hele bult dus dat wordt wroeten in m'n tandvlees. Verder doet m'n hondje al een tijdje vreemd. Ze is erg bang en je hoeft maar te wijzen en ze piept al. Maak me zorgen om haar, dus maar eens mee naar de dierenarts. Dit heeft ze vorig jaar ook rond deze tijd gehad. Lijkt wel of ze treurig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Heel veel sterkte Gipsy. Kan me indenken dat je er als een gigaberg tegen op ziet. Als je straks terug bent hoop ik dat je nog een poosje kunt slapen misschien. Bol ook heel veel sterkte bij de tandarts zo. En inderdaad even naar dierenarts hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Koh was geloof ik bezig met voorbereidingen voor het kampeerseizoen? Weet het niet zeker hoor. En Gerrit weet ik eigenlijk niet Gipsy.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Heel veel sterkte vandaag Gips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 goeiemorgen frummers de zon en wolken momenteel, prima start van de maandag. Bol en Gipsy; toitoitoi♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Goedemorgen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: jowan Lars Agnieta Rosa Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Sterkte Bol en Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 (bewerkt) goedemorgen. ben lekker vrij, wat zal ik eens gaan koken? wel mager, want op maandag is die weegschaal nooit zo aardig Dagpact: jowanLarsAgnietaRosa leila tine 4 april 2016 bewerkt door leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 goedemorgen. ben lekker vrij, wat zal ik eens gaan koken? wel mager, want op maandag is die weegschaal nooit zo aardig Dagpact: jowan Lars Agnieta Rosa leila tine Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Even super snel goedemorgen wensen. 9 uur beginnen, Fijne dag allemaal en tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Goede morgen, Gipsy, ik ben d'r "gewoon", hoor. Niet weggeweest. Sterkte vandaag. En sowieso sterkte met je hele afkicktoestand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Sterkte met je hele afkicktoestand.... nou je kunt wel merken da'k nog niet goed wakker ben. Wat is dat nou voor bericht? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Goede morgen hier haastige ziek .Al 10 dagen alleen maar hoofdpijn.Al weer een voorhoofdsholte ontsteking .Nu aan de antibiotica .Van dag drie maanden geleden besloten om mijn leven te veranderen en niet meer te drinken .Wat had ik het toch moeilijk de eerste weken en nu ook nog soms .Maar het wordt gewoner niet te drinken en dat is wel fijn .Ik gaar zeker door wil er niet meer naar toe waar ik geweest ben elke dag of avond drinken .In 90 dagen heb ik nu gemiddeld 98 1 Liter flessen wijn niet vedronken .2 avonde wel gedronken maar goed voor de rest ben ik er wel tevreden me .Toch een hoop wat ik niet gedronken heb 98 flessen puuuh en een hoop wat ik toen toch dronk.Ik gaar gewoon door .Voor iedereen een fijne dag . Rudy en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Gipsy sterkte van dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Goedemorgen, Dagpact jowan Lars Agnieta Rosa leila Tine Rapilos Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Ha Ronja! Ga je vandaag voor de 100! Bolleitje en Gipsy, sterkte. Heb je ook iets (leuks) gepland voor daarna? Dat helpt mij wel met moeilijke dingen, net even verder kijken in de tijd. ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Nadia ik gaar voor de volgende 100 flessen niet gedronken .Nadia voor jou ook nog gefeliciteerd met je drie maanden ook je bent goed bezig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 (bewerkt) Goede morgen iedereen. Denk aan je vannochtend Gypsy. Sterkte Jij ook Bol bij de tandarts en je hondje. 4 april 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 Zo tandarts zit erop en stukje is weg gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 april 2016 Rapport Share Geplaatst 4 april 2016 (bewerkt) Fijn Bol dat is snel. Kaak ook gelijk weer normaal zonder bobbel? 4 april 2016 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden