Gast Lars Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goedemorgen allen. Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Lars jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Lars jowan Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mikki Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goedemorgen. hier is de zon nog in dromenland. Hopelijk laat hij zijn snuit nog zien vandaag Een mooie zaterdag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goedemorgen vroege vogels. Hier ook nog geen zon. Maar al wel koffie en thee, dus laat de dag maar beginnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Lars jowan Rosa Nadia Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goedemorgen allemaal Dagpact: Lars jowan Rosa Nadia Tine Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goede morgen, 't Is zo'n "aparte" morgen, zo'n heel enkele keer voorkomende bijna absolute rust in m'n hoofd.. Zelfs het licht is rustig.. licht grijs, sereen, schaduwloos.. We gaan zo lekker met de hondjes naar het bos. Lentesnuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goede morgen Mooi Kohtje, Ik benijd je. Voor mij is de ochtend weer moeilijk. Nu sporten, hopelijk helpt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goeie morgen allemaal. Waar blijft het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 (bewerkt) Jannigje waarom is de ochtend voor jou moeilijk? 2 april 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goedemorgen Hopelijk vandaag lekker warm buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Dat valt hier best tegen.....toch maar binnen met boek blijven. Wil verder komen in het boek Vrij van Marnix Pauwels. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 En ook goede morgen, moet ik toch eens leren niet zo direct binnen komen vallen. Is het bij jullie wel zonnig? Wat voor leuke plannen hebben jullie voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 (bewerkt) jowan, jij gaf mijn vraag gisteren een heel nieuw leven. Je sprak over het invullen door anderen.Je had mijn vraag niet meer kunnen verkrachten dan dat je deed in je antwoord.Het was een oprechte, geïnteresseerde vraag van iemand die niet persé bladzijdes wil scheuren en al helemaal niet pretendeert te weten.Maar fijn dat je me in dat hokje stopte. En...zand erover 2 april 2016 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 En ook goede morgen, moet ik toch eens leren niet zo direct binnen komen vallen. Is het bij jullie wel zonnig? Wat voor leuke plannen hebben jullie voor vandaag? Nog niet echt zonnig hier.. Maar hoop doet leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Ik zal de beesten eens gaan voeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Tja, onder het zand praat ik niet zoveel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 goeiemorgen frummers hier doet de zon erg zijn best al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 vanmiddag de eerst bbq, hopelijk komt de zon zo wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Goeiemorgen, Hier ook nog geen zonnetje. Wel lichten de terrasstenen mooi licht op Rondom zijn er nog wel ramen vies geworden; straks maar eens gaan doen. Ik ben vroeg mijn bed uitgerold voor mijn doen. Mijn weekendlogeetje komt; we gaan er wat gezelligs van maken. fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Dagpact:LarsjowanRosaNadiaTineAgnieta Lidia Goedemorgen/middag, (nog geen zon, was wel beloofd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 https://youtu.be/0Gm_MRr9y9M https://youtu.be/2-MBfn8XjIU te goed..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 Stevie Wonder's beste nummer ooit met die assemble.. Als je die muziek niet kan horen is een gemis. Houd ook van hardere muziek, maar dit is zo geniaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 april 2016 Rapport Share Geplaatst 2 april 2016 En ik ben een behoorlijke zeepneus, dat helpt ook, zit te janken bij die reclame dat het jochie ondanks de regen een extra balletje in de soep krijgt, kan je mij compleet wegdragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden