Spring naar bijdragen

Zaterdag 2 april 2016


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Hier een goeie dag gehad. Veeeeel minder moe, het humeur een stuk beter, niet meer zo ontzettend koud, en niet gehuild. Vandaag niet buiten gezeten omdat het toch te koud was, maar gisteren wel, 2 uur aan een stuk en wat dat al een verbetering brengt zeg.

Hoop nu echt dat het doorzet en er weer een fijne tijd aankomt. Ben er zo aan toe. :)

O ja en veel gegeten. Ik heb weer trek.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen op de sportschool was er iemand die mijn verhaal van vorige week had gehoord, alleen die klepel hé, hij wist echt niet waar die hing.

Afijn, hij zei: zal ik je helpen?

Waarmee?

Een tip tegen inbrekers?

Oké.

Je moet een pitbull nemen, eentje die altijd aanslaat als er mensen in de buurt komen, dan komen ze gegarandeerd niet meer binnen.

Juist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje waarom is de ochtend voor jou moeilijk? :rose:

Bolletje, ik ben bang voor elke nieuwe dag.

Wat moet ik doen, hoe kom ik hem door?

Ik moet elke ochtend knokken om de dag aan te gaan. 'S ochtends heb ik het meest last van sombere en angstige gevoelens, en van paniekgevoelens.

Daarom is de ochtend moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

God Jannigje dat wist ik niet. Ja er is veel langs me heen gegaan de laatste maanden.

Heb je daar altijd last van of ook alleen in bepaalde tijden van het jaar. Wat vreselijk voor je zeg. :heart:  :heart:  :heart:

ik las toevallig pas geleden dat 90%  van alle depressies te maken heeft met een gebrek aan serotonine.

 

Gips  :face-icon-small-shocked:  :(  :(  :heart:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjessis, Gipsy, wat is dat nou voor tussen-neus-en-lippen-door mededeling!?

Ik vind het schokkend!

Ik hoop dat je nu goed verzorgd wordt en dat je daarom stil bent, maar dit gaat wel erg ver, meisje.

Wilde me afmelden, dus bij deze.

*typo*

bewerkt door Nadia
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat deed er zo'n pijn Gypsy dat je dit deed? De manier waarop je het schrijft vind ik verder prima. Ja jemig hoe schrijf je dat wel tactvol op dat je geautomutileerd hebt. Vind het zo goed van je dat wat er ook gebeurd je het altijd eerlijk schrijft. Onomwonden zoals het is. En ik schrik daarvan en vind het besef erg dat er wel heel veel pijn en verdriet moet zijn voor je dat doet. Probeer als het lukt toch mild en lief voor jezelf te zijn. Er is maar een jij moet je zuinig op zijn en niet stukmaken. Nu maar slapen.....sterkte..... :heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...