smart Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Nou nou Joy... je reacties zijn niet helpend hoor. Ik lees een boel negativiteit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Joy doe es rustig, je hebt met meerdere forummers te maken hier. jowan is er 1 van Wanneer het stoort moet je scrollen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 (bewerkt) Nou nou Joy... je reacties zijn niet helpend hoor. Ik lees een boel negativiteit. Een understatement Smart, in mijn ogen. Ik vind ze ronduit beledigend, en niet zo weinig ook. 23 maart 2016 bewerkt door Yogajuf smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Ik denk vaak; zal ik me weer aanmelden en meeschrijven of niet? Ik persoonlijk denk het laatste. Je kunt ook vragen wat iemand bedoelt, en binnenkomen en afvallen vind ik ongepast. Er zijn meerdere forummers hier, en daar heb je het niet over, niks helpends. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Niet erger gaan maken hoor! Joy, iets wat je niet snapt... zoek je op of vraag je na... en verder kun je hier terecht als je problemen hebt, b.v. met drank of iets wat aanverwant is en deze woonkamer is ook een beetje voor de gezelligheid. O ik zie dat je weg bent. Mocht er iets zijn waar we je mee kunnen helpen?.... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Wanneer iemand aangevallen word, ga ik tot op het bot, sorry, dat ben ik. Maar voor mezelf sluit ik nu af Dagpact geslaagd truste voor straks tot morgen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Ik meld me ook weer droog af voor het dagpact. Wordt wel wat eentonig:-) smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Rosa tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Nou, hier thuis ook weer een hoop irritatie over en weer. Zou die volle maan dan echt zo'n invloed hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Ook ik meld me weer droog af Welterusten allemaal smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Jammer! Ik val niemand persoonlijk af! De reactie wel maakt dat je niet schrijft hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 En het kortzichtig zijn! Maar prima! Voel je er goed bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 .......... Zou die volle maan dan echt zo'n invloed hebben? Als je daarin gelooft, dan zal dat zeker zo zijn. Ik geloof dat een volle maan geen invloed op me heeft. En dat werkt óók. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Ahooooooooyyy... drink Jooooyyy!!! was een reclameboodschap op tv (REM, tv-piraat die uitzond vanaf het REM-eiland) in mijn prille jeugd. De Joy die ik hier lees, lees ik als een boze vrouw met iets teveel op... haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Ik meld me ook weer droog af voor het dagpact. Wordt wel wat eentonig:-) Kan dan misschien eentonig zijn, maar wel een lekker ritme.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Ahooooooooyyy... drink Jooooyyy!!! was een reclameboodschap op tv (REM, tv-piraat die uitzond vanaf het REM-eiland) in mijn prille jeugd. De Joy die ik hier lees, lees ik als een boze vrouw met iets teveel op... Ik denk dat je gelijk hebt, Koh. Maar weten is 'n ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Ik weet niets. Maar interpreteren gaat vanzelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Dus geen Joy die haar zorgen komt delen.... ? Enfin, ik ben moe. Alles is weer los geyogaat en dat voelt alsof een warme deken geen kwaad kan. Even op de bank met een kopje thee, de draad van de detective zien op te pakken/of niet, en dan te bedde. Goeienacht alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Joy ligt nat te woelen denk ik. Denk, niet weet.. :-) Weer een droge dag hier, ik vond de Lars/jowan discussie wel mooi: respectvol hartgrondig met elkaar oneens. Net een normale samenleving zeg maar. Een prettige nachtrust gewenst allen en hopelijk tot binnenkort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 vroeg naar bed hier slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 ook ik meld me weer droog af, trusten smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Nice flick, Lady! Interpreteren is slechts dat. Demetdehonderuitgaande6uuropmoetendebijna60jarigedyanehateren2cvlover smart en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Ook ik meld me droog af. Welterusten. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 23 maart 2016 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Liet net de hond uit en hoorde de Gruto! Heerlijk. Yogajuf en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 maart 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2016 Ik heb je gelezen, ook voordat er ingegrepen werd, Joy. Anderen hebben je al een helpende hand, het ga je goed. Dit bericht is om je te laten weten dat ik je niet negeer. Inhoudelijk kan ik niets met je berichten. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden