Meya Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goeiemorgen allemaal, Dagpact: Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Hahaha, je was me net een minuutje voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goeiemorgen allemaal,Dagpact:Meya Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Ik zie het. Maar jou tekst was mooier (ik krijg er 's ochtends niet veel meer uit dan 'moge'). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Lieve Frummers, We wachten nog even op Yvonne voor koffie of thee, maar het dagpact kan niet vroeg genoeg beginnen. Dagpact Moppie Ben zo blij, lijk eindelijk wat minder aan drank te denken de hele dag. Wordt weer een beetje mens. Fijne dag allemaal! moppie Dagpact: Moppie Albert meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Heb niets meegenomen Bedankt allemaal. Al een paar dagen niet gezien ZBB. Ben je er al achter waarom droog blijven aan de wal zo veel lastiger is dan als je vaart/werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goedemorgen frummers... vaak wakker geweest vannacht, dus maar een beetje uitgeslapen.. De griep is weg... maar nu een giga verkoudheid er voor in de plaats, pfffff.. Koffie en thee staan inmiddels klaar. Laat de dag maar beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 goeiemorgen frummers, ik hoest ook soms nog Yvonne het is een hardnekkige griep en wèg is je weerstand. Ik ga lekker de sauna opzoeken gauw weer wat weerbaarder worden. en gewoon genieten ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goeie morgen mensen. We krijgen een paar dagen wat beter weer. Want het was de afgelopen dagen weer pet met het weer, en dat slaat toch ook weer op mijn gemoedstoestand. Dus ging het weer wat minder maar over het algemeen gaat het gelukkig stukken beter Vandaag boodschappen, poetsen en haar laten knippen. Morgen komt mijn schoonzus een paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Dagpact: MoppieAlbertmeya leila vandaag naar praktijkondersteuner, van alles geprikt, benieuwd, vooral de suiker en chol, ben bijna 6 kilo afgevallen na laatste bezoek huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goede morgen, uuuuhhhhh...... euhhh... hhmmmmm... uhmm. eerst maar koffie.. smart en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goedemorgen.. Dagpact: Moppie Albert meya leila Agnieta Rapilos Zo, en nu als de wiedeweerga naar mijn tweede adres Laters ! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goede morgen hier een ziek kind , jongste wordt op nieuwe medicijnen ingesteld , puhhh liefste zou ik er meteen weer mee stoppen maar dat kan ook niet .Hopen dat het beter wordt en dat de medicijnen gaan helpen voor iedereen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 (bewerkt) Goedemorgen, ik verhuis van bed naar bank Eigenlijk zou ik bed moeten verschonen na nacht met koorts en zweten Nu ik ronja lees, ik hoop dat kinderen hier paar dagen wachten met ziek worden, ben ik weer fitter 23 februari 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goede morgen allemaal Hè Vol, wat jammer. Kun je weer niet mee Marrakesh in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 (bewerkt) Lijkt me heel confronterend en verdrietig als je het vertrouwen blijkbaar nog niet gewonnen hebt. Jannigje, vandaag dagje trein gelukkig! 23 februari 2016 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goeiemorgen. Dagpact: Moppie Albert meya leila Agnieta Rapilos jowan nancy, Yogajuf, smart en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 februari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Bah bah wijffie..ik had ook koorts vannacht Heb volgens mij erg lang liggen "nadenken" over hoe ik nou toch dat zeiknatte T-shirt uit moest doen en wat droogs moest pakken. Oplossing was eigenlijk vrij simpel. Geef er aan toe, paracetamol, veeeeeeel zakdoeken (ben hier al door bijna 3 tissue-dozen heen) en je koest houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Hoi allen. Mooi om jowan weer even te zien hier. Ik ga zo naar Amsterdam, een tentamen maken, brrr, statistiek. Altijd wat gespannen ervoor, maar goed, dat hoort erbij. Hup douchen nu, aankleden en richting de bus. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Succes Nanc. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goeiemorgen allemaal, Wat vervelend al die griep. Beterschap mensen! Ik ben enkel nog erg moe (mijn duit in het zakje) en slaap veel. Hoesten doe ik sowieso wel. Zonet scheen de zon nog en kreeg ik zin in een fietstochtje maar men heeft het alweer over winterse buien, brr. En nu is de zon weg... Er ligt een geheel lege dag voor me. Ben benieuwd wat ik er van zal gaan maken!! Ook iets met 'buiten', lijkt me lekker. Tot later! Oja Haddock: ik herinner me dat wel van Bambam: watch the movie go by... (en verwonder u slechts?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Agnieta, waarom heeft je man bier in huis, terwijl hij weet dat hij met een alcie samenwoont? Mijn vrouw en ik lusten allebei te graag van dat spul, dus hier ligt niks in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 Goed geregeld wijffie, fijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 23 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2016 jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden