Spring naar bijdragen

Vrijdag 15 januari


tomtom2

Aanbevolen berichten

Ik wens iedereen een mooie vrijdag 15 januari. Sterkte ZBB met de noodzakelijke stappen, blijf schrijven?! En Lars: het niet kunnen stoppen (en alcohol kopen als reactie op teleurstellende bloedwaardes, veroorzaakt door alcohol, heeft een naam: alcoholisme :-). Ik heb het zelf gedaan: alcohol kopen omdat niemand er wat van zei ('het zal wel goed zijn') en omdat iemand er wel wat van zei (* toch een eind op, maak ik zelf wel uit). Als er maar drank was. En ik kon weken lang ook niet drinken ('zie je wel dat ik geen alcoholist ben').

Ga praten in een zelfhulp groep: verwacht niet dat je vrouw daarvoor altijd beschikbaar is..

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wens iedereen een mooie vrijdag 15 januari. Sterkte ZBB met de noodzakelijke stappen, blijf schrijven?! En Lars: het niet kunnen stoppen (en alcohol kopen als reactie op teleurstellende bloedwaardes, veroorzaakt door alcohol, heeft een naam: alcoholisme :-). Ik heb het zelf gedaan: alcohol kopen omdat niemand er wat van zei ('het zal wel goed zijn') en omdat iemand er wel wat van zei ('* toch een eind op, maak ik zelf wel uit). Als er maar drank was. En ik kon weken lang ook niet drinken ('zie je wel dat ik geen alcoholist ben').

Ga praten in een zelfhulp groep: verwacht niet dat je vrouw daarvoor altijd beschikbaar is..

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens een goedemorgen voor allemaal.. 

Was gisteren even bang dat ik wakker zou worden in een sneeuwlandschap, maar het ziet er hier voorlopig nog redelijk schoon uit. 

Wel waarschuwing voor gladheid, heb late dienst, dus tegen die tijd zal dat ook wel weer niet meer aan de orde zijn... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen een mooie dag, dat kan gewoon niet vaak genoeg gezegd worden TomTom.

Iedereen een mooie dag

Iedereen een mooie dag

Iedereen...

Van mij mag het best kouder worden, zolang het maar ophoudt met die grauwe regenbuien. Mooi sneeuwdekentje is ook nooit slecht..:-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen

Tomtom ik zal vanaf nu proberen veel meer hier te komen en te schrijven.

Soms wat lastig als ik op het werk ben en of buitenland.

De eerste twee dagen droog met medicatie Door gekomen,vanaf vandaag proberen zonder.

Voel me alweer een stuk beter,heel vast geslapen,maar doodmoe wakker geworden.

Lars,ik hoop echt dat het je lukt om vandaag de eerste niet te nemen.

Geloof me,je zal je snel iets beter gaan voelen.

Ook ik drink/dronk ook tijdens werk,ochtend, als ik s nachts helemaal beroerd wakker werd,dus zeg maar 24 uur.

Fijne dag allemaal

Probeer een beetje mee te lezen tijdens het werk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ZBB en Sowhat. 

ZBB, volhouden nu man. als ik je zo lees leef je op het randje... je kunt het, loslaten die rommel... 

Lars jij ook sterkte vandaag. Ook jij kunt het, géén drank, op momenten dat je normaal gesproken zou drinken misschien een andere bezigheid 

hebben dan normaal gesproken? Heb gehoord dat dat ook vaak net dat zetje de goede richting op kan geven dat nodig is. 

 

Inmiddels is het helemaal licht geworden. 

Hoogste tijd om aan de slag te gaan hier. 

Mensen, maak er er een mooie dag van.... DOEN!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen frummels.

 

Ja daar heb ik ook aan gedacht Nadia, en het zou heel goed kunnen dat dat ook mee speelt. Ik was er toch altijd een dagje uit. Nu zit ik alleen maar binnen en kom nergens.

Maar vandaag ga ik met de honden van Jan een eind lopen omdat je overal leest dat wandelen en toch een frisse neus goed zou zijn.

Maar eerst dadelijk weer eens naar de h. arts.

En ik heb de stoel al klaar staan in de tuin. Zondag gaat de zon schijnen dus met m´n winterjas in de tuin en m´n snoet ik de zon.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAGPACT

Albert

Lars 

Ronja

Goede morgen hier weer heel slecht geslapen .Lijkt ook als of mijn hoofd helemaal vol zit .Er kan niks meer bij .Hoop dat het met stoppen te maken heeft herken dit niet .Misschien dat mijn hersenen zich ook weer ordenen moeten dat hoop ik toch .Hoop niet dat dit heel lang deurt .Had gisteren 2 moeilijke afspraken en had ook zin avonds om te drinken niet gedaan blijf toch braaf de refusal slikken Mijn hersen zeggen mij wel het zou toch even helpen een beetje drinken en even ontspannen, ja ja het zou wel..ZB je bent geen loser en blijf gewoon hier schrijfen .Succes met je 3 dag .Een lars ook succes .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

 

@Bolletje weg bij de DA? Dat is me even ontgaan. ¿Porque? Je zou voor elke andere vrijwilligersorganisatie een ware aanwinst zijn  :rose:

 

@Lars, misschien heb je hier vanmiddag wat aan als de TREK weer te hevig wordt: Probeer het 'Gevoelssurfen' eens uit. Bijvoorbeeld

boven op zolder (neem een fles water mee) bij jouw treinen opstelling. Lees de bijbehorende tekst voor uitleg en context.

 

@alle anderen die het moeilijk hebben (ZBB, Ronja), bovenstaande kun je ook uitproberen.

 

Overigens heeft GZZ Drenthe een paar mooie oefeningen online staan.

 

En VGZ heeft een mindfulness app.

bewerkt door Burchill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sowhat en dus heb ik die 5/H.T.P. besteld. Eens kijken wat dat doet, want die oxazepam is niet goed. Verder maar flink buiten zijn. En dadelijk een kopie vragen van de waarden goed zijn want volgens hem zijn die ook onderzocht.

Burchill Maatje en ik gaan over een maand kijken voor ander vrijwilligerswerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

 

@Bolletje weg bij de DA? Dat is me even ontgaan. ¿Porque? Je zou voor elke andere vrijwilligersorganisatie een ware aanwinst zijn  :rose:

 

@Lars, misschien heb je hier vanmiddag wat aan als de TREK weer te hevig wordt: Probeer het 'Gevoelssurfen' eens uit. Bijvoorbeeld

boven op zolder (neem een fles water mee) bij jouw treinen opstelling. Lees de bijbehorende tekst voor uitleg en context.

 

@alle anderen die het moeilijk hebben (ZBB, Ronja), bovenstaande kun je ook uitproberen.

 

Overigens heeft GZZ Drenthe een paar mooie oefeningen online staan.

 

En VGZ heeft een mindfulness app.

1 berichtje met heel veel info en tips. Mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen een mooie dag

Iedereen een mooie dag

Iedereen...

Van mij mag het best kouder worden, zolang het maar ophoudt met die grauwe regenbuien. Mooi sneeuwdekentje is ook nooit slecht..:-)

 

Sneeuwdekentje?? Ik zit me stiekem al te verheugen op krokusdekentjes...

Nog wat kwakkelig hier.

Zelf een beetje in de lappenmand, vrouw ook.

Schoonzus gisteren met spoed naar ziekenhuis na hersenbloeding..

Puppie gaat lekker goed.

Al met al, geen slechte dag, wel leerzaam en goed. Jammer van het grijze weer. ;)

 

Iedereen een mooie dag

Iedereen een mooie dag

Iedereen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou net weer naar de H. arts geweest en heb het advies gekregen om Amitriptyline te gaan slikken. Dat spul slik ik al zo´n 30 jaar als ik slecht slaap. Het is niet echt verslavend en ik ben al  heel vaak gewoon weer gestopt zonder daar moeite mee te hebben.

Verder moet ik, omdat hij vergeten was dat ook aan te kruisen, bloed laten prikken op vit. b. 12.

Toch het gevoel dat er nu een beetje schot in komt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...