Spring naar bijdragen

Stoppen


Gast Lars

Aanbevolen berichten

Vandaag begin maken met dagbesteding. Op de boerderij. Ook is er een kinderboerderij. Paarden geiten koeien schapen er is van alles. Ook een groente tuin daar zal nu weinig werk in zijn. Vraag me nu af waarom ik voor een boerderij kies. We proberen het maar wie weet. Vanmiddag gesprek over therapie. Wat ik ga volgen hier. Ik slaap hier slecht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de konijnen en cavia eten gegeven en nieuw water. Zijn ook ratten die mogen ze zelf doen. Heb terrein buiten geveegd. Morgen weer 2 uur. Zijn nogal wat beesten ook lama en van die koeien schotse koeien geloof ik. Ezels hebben ze ook. Varkens en herten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren dacht ik wat doe ik hier gaat prima ik kan wel weg. Vandaag bats boem voel ik me veel minder. Therapie wordt pmt en beeldend therapie. Op basis van door verwijzing dat ik daar zoveel aan had. Zout op had ik helemaal niets aan. Laten we het maar gewoon proberen. Ach ja waarom niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het leven is niet altijd makkelijk. Eerste dagen rustig verlopen. Best wel voordelen hier. Het is rustig. Mag meer op mijn kamer zitten. Gisteren zag ik het allemaal even niet meer. Voel ik weer onrust. Kan ik niet meer denken dat ik toch er een beetje een thuis van moet maken. Wil de arts mijn diazepam en oxazepam gaan af bouwen. Is deze arts er voor dat ik meer moet gaan voelen. Dat mijn emoties gedempt worden. Misschien is het wel goed ik weet het niet. Voelt een beetje als pak die verdoving ook nog maar van mij af. Wil ik mijn emoties niet gaan voelen. Of ik voel zo ook wel genoeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben enorm bang om het af te bouwen. Baal er ook van ene verslaving nog niet onder controle en nu deze aanpakken. Maar goed volgende week beginnen met afbouwen. We gaan het zien. Nu weekend. Ik ga vanavond met 2 medebewoners naar de bingo. Doodeng ook dit maar gewoon proberen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag gesprek gehad hier. Volgende week draai ik meer mee. Ben heel open geweest. Verteld waar ik tegen aan loop. Geen nachtdienst in de nacht. Bang voor teveel vrijheid (lees) alcohol kunnen kopen. Nacht wacht komt nu in de nacht 2 keer langs. Ook leren zelf verantwoordelijkheid nemen en bellen als ik ze nodig ben ook al is het voor een praatje. Afspraken over mijn weg gaan. Melden waar ik heen ben en hoelang. Ook eigen verantwoordelijkheid. Als ik buiten terrein ga en ik durf het niet alleen mij melden en kijken of er iemand me kan van groep of verpleging. Verteld over angst afbouwen. Gaat heel geleidelijk ook hier verantwoordelijkheid en melden als iets niet goed gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...