Lika Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 Ik weet niet wat te zeggen. Wel wat ik voel. Maar dat is mijn gehechtheid aan jou. Als jij blij bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 april 2019 Rapport Share Geplaatst 18 april 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Moeilijk dit. Menig ander zou dit verschrikkelijk nieuws vinden. Maar ik begrijp jou wel. Dikke knuffel voor jou @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Lijk wel stoer maar het is ook dubbel er is ook angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Als er angst is, dan is rustig aan mijn advies. Voor zover mogelijk natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 gelukkig maar Lars, dan overweeg en overdenk je je besluit kompleet stel dat er geen angst was, hoe echt zou je dan je gevoel toelaten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Stapje voor stapje, Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Ik weet niet of ik het snap maar dat is ook totaal niet interessant dappere Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Ik heb een mooi weekend gehad maar wel met een dubbel gevoel. Eerst bij mijn oudste die gaat trouwen in augustus en mij als getuige wil. Daarna bij mijn jongste zijn naar zee geweest en zondag met elkaar uit eten geweest een brunch. Vind het erg moeilijk om zo afhankelijk te zijn van mijn kinderen naar zee geweest maar niet kunnen lopen langs het strand. Maar ook genoten van de kleinkinderen emma al bijna 3 jaar. Lief en zacht meisje gaat rustig haar gang en vermaakt zich goed. Elian is een ander verhaal een dikke boef zit overal aan en als hij zijn zin niet krijgt gaat hij krijsen maar ook een vrolijk kind gek op autos. Mooi weekend dankbaar dat ik dit zo mag en kan doen maar ook de rust het is straks goed als het zover komt want ik lijd ook en wil zo niet nog jaren verder en dan nog alleen maar minder worden. Mijn leven is van mij mooi liedje ik wil hem op mijn crematie huttula en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Moeilijk allemaal he Lars, en zo dubbel allemaal ook. Wel fijn dat je nu zulke speciale dagen hebt gehad met je kinderen en kleinkinderen, ook voor hun fijn om je erbij te hebben. Herinneringen voor later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 24 april 2019 Rapport Share Geplaatst 24 april 2019 Mooie tekst vh lied. Heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2019 ik weet niet waarom ik zo bezig ben met je Lars nu ik je laatste posting nog eens lees krijg ik er wel wat rust in en ik hoop dat je worsteling afloopt zoals je wenst wat dat dan ook moge worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Lars. In gedachten bij je. Ik wens jou ook toe dat het gaat zoals je wilde , hoewel dat verrekte jammer is. Ik ben blij dat je beide dochters je ondersteunen. Ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Laat maar los lieve Lars. Het is goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Lars nog steeds aan allerlei apparatuur in het zkh? Of mag hij aan zijn laatste reis beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Sowhat, hij mag aan zijn laatste reis beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Dank Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Liefhebben is ook loslaten. Mootje en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Ja...zo is het.... dankjewel Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden