Monster Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol. Sowhat. JoAnn Huttula Blondie leila Happiness Elma. MijnGerrit An hub Meya Loen Jane Yogajuf Indigo Pumpkin Tatum Rosa Rapilos Artax Wimmelt Nancy Monster Mag ik me op 2 januari droog afmelden voor het Arrenslee-pact? Mag ik gelijk van de gelegenheid gebruik maken om alle reisgenoten te bedanken voor steun, plezier en het lekkere eten.............. maar bovenal Bolletje. Happiness en An reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Graag gedaan Monster. Maar vergeten jullie niet om jezelf heel erg op de borst te kloppen? Want dat is toch het belangrijkste geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 2 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2016 Ik kom overal te laat ... Maar dat geeft niks... ik mag toch nog wel op t lijstje ? Ik heb nog ff de schuur aangeveegd want wat hebben jullie er een zootje van gemaakt zeg. Ik vond nog een rugzak met een tandenborstel en een pyama met roze stippen van jou Bol? En een kersttrui .. Van wie ? XXLL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Ik ben blijkbaar zo'n beetje de allerlaatste,die zich droog kan afmelden . Wie is zo vriendelijk om mij nog bij de lijst van overwinnaars te plaatsen. Bolletje, heeeeel heeeeeel veel bedankt voor jouw perfecte leiderschap. Je mag het volgend jaar weer doen. De beste wensen voor het nieuwe jaar. Tony. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Goeie, Tony. Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol.Sowhat.JoAnnHuttulaBlondieleilaHappinessElma.MijnGerritAnhubMeyaLoenJaneYogajufIndigoPumpkin Tatum Rosa Rapilos Artax Wimmelt Nancy Monster Tony Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 Resultaat kerst en oud op nieuw 2015 Bol.Sowhat.JoAnnHuttulaBlondieleilaHappinessElma.MijnGerritAnhubMeyaLoenJaneYogajuf FruitvliegIndigoPumpkin Tatum Rosa Rapilos Artax Agnieta Wimmelt Nancy Monster Tony En nog maar even Agnieta en Fruitvlieg erbij gezet..... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 oei, op 31 dec. stonden er 38 namen en nu lees ik 27 die droog op de slee zaten aan het einde. Wat is er met de 11 anderen gebeurd. Ik heb ongetwijfeld wat gemist, maar 11 is wel een groter verschil dan ik verwacht had eigenlijk, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 4 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 4 januari 2016 En ik ook nog ☺️ Verdorie die hele schuur aangeharkt voor jan doedel Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Goede aktie Lila. Ik had het er gisteren met mijn vrouw over je. Dat je wel hebt meegedaan, ook adb was maar er uiteindelijk op de lijst niet op stond. Dacht net, dat kan kk beter tegen jou zeggen dan tegen mijn vrouw... Goed gedaan de afgelopen weken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Slordige chauffeur op de slee, ik was weliswaar een stille maar zeker droge passagier maar ik ben er ergens vanaf gevallen :-) Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 ik stond erop op een bepaalde datum, maar ben ergens verdwenen. Maar beter dat dan dat ik mezelf was kwijtgeraakt door te gaan drinken :-) Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 (bewerkt) Wijziging: had Tomtom er bij gezet maar dat bleek vervolgens allemaal al geregeld. Note to self: voortaan misschien eerst het hele draadje aflezen voor je begint te schrijven. . 7 januari 2016 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Dat is toch een behoorlijke groep! Nu nog de eigenlijk-nog-veel-donkerde-dagen-na-kerst door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 we zien je ook graag wanneer je verdrietig bent hoor Vlok allemaal ervaringsdeskundigen ook daarin hier en mede daardoor ook goed in troosten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 januari 2016 Graag gedaan hoor Vlokje. En het zijn gewoon donkere sombere dagen meis, ik heb er deze keer ook flink last van. Zeker al een maand. Maar we zetten door hé? En ondanks dat je veel verdriet hebt gehad, je hebt het droog gehouden en das een flinke pluim waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 tijd om de slee weer voor te bereiden Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik wilde me al bij het lijstje zetten, maar toen zag ik dat het voor 2015 was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Bol zal vast een nieuw naambordje maken Jannigje (2016) de boel in de olie zetten, een paar nieuwe kussentjes naaien en ons roepen als ze klaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 (bewerkt) [namenlijst die op een vergissing berustte verwijderd] 4 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 Ik wil ook mee op de slee.. heb al wat dekentjes klaar liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 wat fijn Bob, dat je al wat mensen verzameld hebt Dit jaar ga ik graag weer mee. Vorig jaar was het rete-gezellig vond ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 december 2016 Rapport Share Geplaatst 4 december 2016 (bewerkt) O, ik zie dat ik een lijst van vorig jaar heb gekopieerd en daar mijn naam onder gezet heb. Wat stom!. Ik heb die lijst nu weggehaald en een nieuw topic gestart met titel: Arrenslee Pact Kerst 2016 Dan gaan we daar verder, ok? 4 december 2016 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden