Spring naar bijdragen

ARRENSLEE PACT KERST 2015


bolletje

Aanbevolen berichten

Ieder jaar starten we voor de kerst en de jaarswisseling een arrenslee pact. Dit om ons allemaal te steunen in deze mooie maar toch ook vaak erg moeilijke tijd voor velen. Gevoelens van eenzaamheid, of juist het gezellig  samen zijn, somberheid, veel drank in huis,  enz. liggen vaak op de loer, en dan is er gauw een glas gepakt en nog een en ???? juist ja we zakken flink door. De volgende dag een vreselijke kater, kotsen, koppijn en in bed blijven liggen is dan het gevolg. Heel je kerst verpest. Dat wil je toch niet? :(

Ieder jaar hebben we een grote lijst met namen van frummels die de stap wagen om te proberen het droog te houden, en de meesten hebben het ieder jaar weer gehaald. Een knappe prestatie toch?

Wat zou het toch fijn zijn om het dit jaar weer te doen laten slagen. Wie doet er weer mee?

We gaan natuurlijk weer met de arrenslee op pad. Iedereen neemt dekens mee warme chocomel o.i.d. en er kunnen moppen getapt worden. Dieren mogen ook mee hoor dus wie zijn hond of kat niet alleen thuis wil laten, neemt hem gewoon mee. ;)

Kom op mensen na dit jaar kan je terug kijken op een droge kerst. Daar kan je op teren, zeker weten.

Ik begin en hoop dat er heel veel mensen mee doen.

 

kerstmutspoeehond.gif

 

 

 

 

Bol

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol

Agnieta

Monster

 

 

ik neem mee:............ een kussentje. Vorig jaar hebben we best veel hobbels moeten nemen. Niet het gehele traject was goed verlicht, sommigen hadden goed last van het donker met juist dán die hobbels.

bewerkt door Monster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan het nog mooier maken: ik neem een vegetarische picknickmand mee met lekkere hapjes en alcoholvrije drankjes. Zelfgemaakte hummus, linzenstoofje, gegrilde groenten, appeltaart, gemberbier...

Okay, ga nu vast koken ;-)

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar hoor, twee maanden geleden wist ik eigenlijk niet dat ik een alcoholprobleem had, laat staan dat ik dit forum kende. Nu zie ik dit rijtje vertrouwde namen... voelt goed.

Vooruit dan maar, een digitale arrenslee kan er ook nog wel bij.

Bol

Agnieta

Monster

Blondie

Sowhat

Lila

Yogajuf

Jane

Indigo

ErikB

MijnGerrit

Huttula

Klavertjevier

Erik

Meya

bewerkt door Meya
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij weet niet wat Rudolf kan Lila, als ik pang zeg valt hij dood neer. Hij kan kopdrollen, z'n pootje omhoog doen als ie plast, knipoogjes geven, af liggen en bibberen, pootjes geven, de afwas doen, bedden op maken, de krant halen  en...... en das natuurlijk het belangrijkst, heeeeel hard trekken. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...