Spring naar bijdragen

ARRENSLEE PACT KERST 2015


bolletje

Aanbevolen berichten

Heb al lang ontbeten, maar als ik kijk naar de zaken hierboven krijg ik spontaan weer honger  :P (vreetzak, zucht)

 

Lijkt me een mooie tijd Bol! Ik ben er in spirit bij, alleen digitaal even niet. Ga mijn moedertje halen, komt hier een paar weken logeren. Dus ben dit weekend op en neer aan het tuffen in mijn autootje in plaats van slee ; ) 

Goed vertrek! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar de Noordpool natuurlijk daar kunnen we Rudolf en maatjes los laten. We gaan daar tijdelijk in iglo's logeren, barbecuen, ijsvissen, op de sneeuwmobiel wedstrijdje doen wie het eerst de 1000 mtr. haalt in 10 sec. we hebben knuffelhoekjes waar mensen kunnen leren knuffelen, enz. Genoeg te doen hoor daar. En gezellig samen zijn. Das het belangrijkste.

Vanmiddag om 13.00 vertrekken we. :D  hohohohoho.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yehaaaa iedereen zo ver? Dan kunnen we gaan. Stap allemaal maar in hoor de honden, katten en vissen kunnen misschien even op schoot. Was net ff aan de tel. dus vertrekken we iets laten. Als iedereen goed zit dan kunnen we. Op naar het hoge noorden. Laat die diertjes maar rennen. Hohohoho. 

Aggie heb je je gitaar bij je??

 

kerstmanani32120(7).gif

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iedereen goed geslapen?  We stappen zo uit bij een Motel. Daar kunnen we douchen, tanden poetsen, een ontbijtje doen, hondjes uitlaten, guppies verversen, rendiertjes laten rusten, hooi verversen, en katten even aan de bomen laten krabben. En daarna weer verder richting Noordpool.

Ik heb vandaag wel dienst maar dat mag de pret niet drukken, we houden het gewoon droog. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...