Spring naar bijdragen

ARRENSLEE PACT KERST 2015


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen kanjers,

Ha weer twee mensen erbij. Welkom Skip en Elma. Zoek maar ergens een plaatsje uit hoor, er is nog genoeg plek. :heart:

Nanc. fijn dat je naast me komt zitten, dan kan ik ff naar de wc. als dat nodig is, en kan jij de teugels strak houden. :D

Dadelijk vertrekken we via Lódz naar Warszawa en als het allemaal zo gaat als nu dan kunnen we morgen in Rusland zijn. We gaan lekker snel mensen. En we hebben nog geen reiszieke dieren of mensen gehad. Heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mjammie, erwtensoep voor ontbijt. Ik heb die Fransen nooit begrepen met hun croissantje en hun kopje koffie. Doe mij maar een stevige hap.

Als we de komende dagen een keer ergens een dagje blijven bak ik brood en maak ik een grote pan borsj. Ik weet dat we niet te veel spullen mee mochten nemen maar ik heb stiekum een potje zuurdesem meegesmokkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo die kar wordt steeds voller, bungel er samen met vlok nog lekker achteraan. pas op dat er niemand afvalt he, hou elkaar in de gaten, want jullie slingeren nogal in de bochten en nee dat komt eens niet van de...... :)  :D

ik pak even een lekkere kop humpkessoep, jammie. vlok ook een kommetje? gezellie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kerstfeestgangers. :)

 

We zijn vannacht al in St. Petersburg  aangekomen. Rudolf heeft met al z'n maatjes de hele nacht doorgevlogen dus is best wel moe. Nou ze kunnen nu rustigaan doen want we hebben vandaag best wel veel te doen. Ik heb een stedentrip georganiseerd en dat wordt genieten mensen.

We gaan naar het Alexander Nevski klooster, Aurora Museum en het Winterpaleis. Dat laatste daar verheug ik me op.

Vanmiddag een typisch Russisch diner, en dan kunnen we er weer tegenaan mensen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, volgens mij breng jij in de praktijk waar MijnGerrit vaak over schrijft: een plan maken, je daar aan houden waardoor je letterlijk houvast hebt. Dit soort acties móeten wel werken, anders had ik er wel nadelen over gelezen.

Zo ben ik blij dat ik af en toe even in het gangpad mag zitten; minder uitzicht maar meer houvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kerstdiner en kerstlunch overleefd en droog gehouden. Ik had mijn eigen 0.0 wijn mee, de witte, die vind ik erg lekker! En triggert mij in het geheel niet.

Mooi, nu weer op de slee en voor aanstaande zaterdag( alweer borrel plus diner) weer een plan trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We houden je vast Monster. Voel je je wat wankel dan? 

Nancy goed gedaan jochie. :D

 

Nou dames en heren vandaag hebben we een hele mooie rit voor de boeg. Dadelijk als iedereen klaar is met zichzelf poetsen, hondjes uitlaten, katten en guppies eten geven, vertrekken we richting Syktyvkar. Het is ook daar erg mooi mensen dus hebben we daar even een stopje, Dan vertrekken we richting Salekhard en gaan met de boot over een meertje. Een tochtje van een uurtje of 5 dus genieten. Het is windstil dus geen last van zeeziekte. En als we het dan halen, richting Novyy Urengoy. Daar hebben we een paar Yurts tot onze beschikking. We worden ontvangen door de man die die dingen verhuurd, en krijgen de echte yakmelk te drinken.

Mensen we gaan er weer voor hé?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...