Spring naar bijdragen

ARRENSLEE PACT KERST 2015


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen slaapkonten. :P

Vandaag gaan we richting Wroclaw. Heb daar een hutje op de hei besteld. Kunnen we vanavond verhalen vertellen, en moppen tappen bij het open vuur. Barbecuen en eens lekker in een echt bed slapen. De dieren kunnen even vrij rond lopen daar. Als we daar aankomen moeten we nog wel even de bedden op maken en boodschappen doen voor het ontbijt morgenvroeg.

Mensen hij gaat lekker hé? Iedereen nog steeds hartstikke droog. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow, kan niet ff uitstappen zonder dat de arrenslee gelijk uitpuilt bij terugkomst. Schuiven please : )

 

Aanval van trek. Haal elk jaar mn moeder op voor de feestdagen, na een paar dagen snak ik altijd naar drank. Pffff.

'Vroeger was je tenminste mooi, vroeger was je tenminste slank....'  enzovoort, enzovoort  (niet dat het vroeger ooit goed was, altijd kritiek). Waarom doe ik dit mezelf eigenlijk nog aan? Tja tis mijn enige familie buiten de kids, en tja anders zit ze alleen. 

 

Drinken wil ik niet meer.... Maar worden lange weken. Doe mij maar een lap rendier, snert, alles is goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag het ook een worstje zijn Indi? Anders komen we niet op de Noordpoolanimaatjes-barbeque-095741.gif

Tja je hoort vaker dat moeders zo reageren. Waarom ze dat doen begrijp ik niet. Misschien zijn ze wel jaloers of bang dat jij het beter gaat doen, mooier bent enz. 

En het ergste is dat  ze meestal niet meer veranderen, dat zal jij zelf moeten doen. En dan gaat je lukken hoor.

Misschien moet je haar gewoon maar gelijk geven."Ja mam daar heb je gelijk in". Heb je haar wel eens gevraagd waarom ze dat doet?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker gezellig hè Pump : )

Ze doet het al mijn hele leven lieve Bol. Ze zegt dat ze 'het beste' met me voor heeft. Me op 12-jarige leeftijd op dieet gezet, terwijl er niks mis mee was (als ik foto's terug zie). Vele gesprekken, zelfs ruzie door gehad. Ik laat het nu maar gaan inderdaad. Maar leuk is anders. Never, nooit zal ik mijn kids ooit zo afbreken. 

Maar goed, de trek aanval is gelukkig weer over.... Zennn.

 

Zo, we gaan snel zeg, jihaaa Rudolf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen kerstdiner en donderdag kerstlunch.

Ik hou me hier heel stevig vast de komende dagen.

Had ik nou voorheen ook zoveel kerstborrels en -etentjes??

Kweenie, zal wel half beschonken deze dagen doorgekomen zijn, vandaar dat ik me dat niet meer kan herinneren.

Vorig jaar met de feestdagen totaal nuchter gebleven, was wel even wennen hoor, maar zoooo kicken om januari droog te halen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag ik nog mee of ben ik te laat ?

Bol

Monster

Blondie

Sowhat

Lila

Yogajuf

Jane

Indigo

ErikB

MijnGerrit

Huttula

Klavertjevier

Erik

Meya

Fruitvlieg

Loen

Artax

Tony

Wimmelt

Wijfie

Rapske

Happiness

Pumpkin

Nancy

Agnieta

Koppie. :rose: :rose: :rose:

Leila

Vlokje

Mieltje

Wisse

Tomtom

Hub

rosa45

Skip
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...