Spring naar bijdragen

ARRENSLEE PACT KERST 2015


bolletje

Aanbevolen berichten

Zo maar weer even lekker hier komen op de arrenslee. Voelt nog steeds goed kanjers. En wijfie vind ik nog steeds super.

Tja en verder wordt het vannacht 33gr. onder nul dus maar lekker warm tegen elkaar aan kruipen mensen.  O en in de kast die in de 4e iglo staat liggen nog ijsberenvellen die we kunnen gebruiken.

Wie heeft er zin om een vuurtje te stoken? altijd gezellig. :) Wacht maar ik doe het wel, heb hier nog wat kerosine.

Oeps sorrie.

vuur7.gifvuur7.gif

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

O wacht even Wijfie, ergens moet ik ook een paar spuitbussen slagroom hebben even zoeken. Even de tas uitladen.

 

Nee stamppot_14.gifeieren_27.gif nee ook niet. Ff wachten nog.

 

JAAAAAdessert_40.gif nou nog even iets in elkaar flansen. Momentje geduld nog Wijfie.

 

dessert_14.gif Zo lieverd helemaal voor jou alleen. Alsjeblieft. lekker snoepen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had jij die foto gemaakt Sowhat? Ben ff naar die kerel geweest en zei "Joh, zou jij dat kleine frutseltje niet even inpakken, dadelijk is het een ijspegeltje".  Zegt die vent. "Welnee joh, de bus komt zo".  Heu?

 

Vandaag blijven we gezellig bij elkaar mensen. Babbelen over van alles en nog wat. Lekker eten en drinken, want voor sommigen zal de jaarwisseling niet gemakkelijk zijn. Morgen is het over en hebben we het gehaald. kunnen we zeggen dat we de kerst en het nieuwe jaar droog zijn door gekomen. Mooier kan het niet dus nog ff volhouden hé?

 

Hub schrijven hé als je het moeilijk hebt.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, misschien hebben jullie me gisteravond gemist op de slee, ben er namelijk van af gevallen helaas. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik er vanavond al weer op klim, maar zeker morgen weer ( als de slee dan nog rijdt tenminste ;-)) 

 

Ik ben eerlijk gezegd gisteren behoorlijk geschrokken van de berichten hier over nep internetters en alles. Ik wil gewoon prive blijven hier. Kan dat wel ?

 

Groet

 

Moppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lila als jouw doelstelling is om af en toe wat te kunnen drinken, hoef je wat mij betreft toch niet van het arrenslee pact af? Ik laat je er gewoon opstaan hoor. Als je dat zelf ook wilt natuurlijk. Het is een Alc. de baas forum, en als jij de alc. de baas blijft is dat toch goed? Blijf maar zitten hoor. :)

 

Moppie, kijk, iedereen kan dit forum lezen, het is een open forum. In zoverre is het niet privé, maar je had er natuurlijk ook over kunnen schrijven hé? Nu laat je je alc. gebruik afhangen van de situatie van gisteren. Dat is jammer. 

Ook heb je volgens mij al besloten om vanavond ook te gaan drinken en dat vind ik heel jammer. Dat besluit is heel moeilijk terug te draaien als dat eenmaal in je hoofd zit, of denk je dat je dat wel kan. Het zou toch mooi zijn als je terug kan kijken op een droog oud en nieuwjaar, ook al heb je gisteren gedronken. Toe joh probeer het eens? Je hoef je alleen daar maar op te richten.

Maar als jij zegt, ik wil van de lijst af dan kan dat. Dat kan je zelf doen, dat is het beste denk ik dan is het helemaal jouw handeling en verantwoording. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, voor vandaag heb ik een heel leuk huisje kunnen vinden op de noordpool.animaatjes-kerst-289118.gifDaar gaan we vandaag naar toe en... ja met de bus. Kunnen we gelijk die kerel met dat Goddelijk lichaam oppikken. Die zal het wel koud hebben nu dus is het mijn taak om hem eens lekker te verwarmen.

Daarna ga ik aan het oudejaarsdiner beginnen.

Wil vandaag veel hier zijn omdat dat prettiger voelt.

Iedereen is vandaag welkom, ook diegene die zich niet op het pact ingeschreven hebben hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook een heel goed nieuwjaar toe gewenst Akkie.

 

Yes yes, onze altijd behulpzame Jopske komt, dus geen zorgen dat we uitglijden, want ze rijdt wel zo akelig goed en zeker. En dan in haar nette chauffeurs pakkie, wat kan ik me nog meer wensen. Jij krijgt vanavond een extra toetje. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hub, drie maanden... Was bij mij ook het moment dat ik enorm werd overvallen door drankbehoefte. Wist niet wat me overkwam, zo sterk was het. Heb toen alles uit de kast getrokken om niet toe te geven en de dag erna was het weer weg. Heb het vaker gelezen, zo rond die termijn. 

Kom maar gauw naast ons zitten, en vraag Gerrit om een beetje lijm? ; )

 

Het gaat voorbij, deze trek, ook al voelt het nu zo heftig. En morgen ben je dan een partij blij, heus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, je hebt helemaal gelijk. Ik stap nu weer op als dat mag en breng vanavond droog door, dat ben ik aan mijn kinderen verplicht. ( en aan mezelf natuurlijk).

 

heb mezelf vanmorgen verwend met mooie nagels, en heb alvast sla in huis gehaald voor de afvalrace vanaf morgen.

 

Bedankt voor je support!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...