Monster Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Artax, schuif es wat op. Je drukt Yogajuf een beetje plat. Maar wat erger is ( ) ; Yogajuf houdt ons eten bij zich. En dat hoeft niet plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Geen nood, ik heb ook een mand met lekker eten en warme chocomelk bij me. Kan iemand een plaid naar achteren gooien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 catch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Mmmmmaar we zijn nu, als ik het goed begrijp aan het proefrijden hé? Het eigenlijke vertrek begint zo rond de 22e. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 doe maar andersom Artax beetje emancipatie kan geen kwaad☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 deze kan die van jou ook wel trekken Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 6 december 2015 Rapport Share Geplaatst 6 december 2015 Is er voor mij ook nog een plaatsje lieve frummers. Ik ben wel zo'n beetje de grote zwijger/lezer, maar ik kan heus wel onderhoudend zijn hoor. Yogajuf wil een soort bier meenemen. Is dat wel alcoholvrij? En de arreslee van Sowhat is veel te klein. Moeten we echt bij elkaar op schoot? Wie wil mij er ook even bij zetten, als iedereen mijn aanwezigheid goedkeurt. Voor nu welterusten. Tony. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 er is geen ballotage Tony je hoort er gewoon bij hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Vrolijk stelletje alcoholisten. En dat zónder drank.. :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Komp er gesellig bij Koh. er is nog plek zat voor zo'n kanjer als jij. Overigens heb ik nog een slee bestelt, want zo te zien komen er nog wel wat mensen bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Ook geen regels over dat op schoot zitten dan, vind ik. Ik beschouw mijzelf als een vrij geëmancipeerde man. Maar op schoot bij een vrouw vind ik moeilijk. Ik weeg 110kg. Ik weet dat ruimte innemen een issue is voor me. Maar ik zit dan gewoon niet gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Meya, stel jezelf beschikbaar als de BOB. Mag je lekker alleen voor op de bok.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 YESS WE CAN!! AgnietaMonsterBlondieSowhatLilaYogajufJaneIndigoErikBMijnGerritHuttulaKlavertjevierErikMeyaFruitvliegLoenArtax Tony Wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Zoooo.... De linzenstoof en de hummus zijn klaar. Heb ook nog wat duitse broden gebakken. Nu bezig met de appeltaart. Jawel, gemberbier is 100% alcoholvrij. En lekkah. Bij wie ga ik op schoot? Ach ik hop wel van de een naar de ander, doe ik niet moeilijk over. Beentjes in de nek bij Jane, geen probleem! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 't Mag wel zo'n "Harry Potter" achtige arreslee zijn. Die van binnen vééééél ruimer is dan ie van buiten lijkt. Enneh.. Bolletje, nee. Ik ga niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Zucht. Tja Koh, onze rots in de branding, onze sterke Belgische knol, onze allerstoerste kanjer, hoe moeilijk dat ik het vind dat je niet mee gaat, ik zal het moeten accepteren, 't is niet anders. Maar ik ben nu toch wel heel erg van m'n stuk hoor, dat moet ik toch wel even kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Ik ga ook mee, Kerstchocolaatjes en een bontmuts voor iedereen Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Bol Agnieta Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Tony Wimmelt Wijfie Rapske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Bol Agnieta Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Tony Wimmelt Wijfie Rapske Happiness (was mezelf gisteren vergeten aan de lijst toe te voegen) Het wordt een heuse arrenslee-optocht :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 uh, ik ben veel minder geëmancipeerd dan het lijkt. Als ik nou naar waarheid de helft van Meya weeg, hoeft Meya dan niet bij mij op schoot? Ik zou in het gangpad kunnen gaan zitten, of ruilen met iemand zo af en toe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 (...) of ruilen met iemand zo af en toe.... Dat ik ook af en toe op iemand anders ga zitten bedoel je? En ja, ik denk ook steeds aan de trojka Indigo en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Bol Agnieta Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Tony Wimmelt Wijfie Rapske Happiness (was mezelf gisteren vergeten aan de lijst toe te voegen) Pumpkin Het wordt een heuse arrenslee-optocht :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Ik ga graag mee op den arrenslee. Ik zal een live foto maken als ik op de latten sta. Er rijdt altijd wel een sleetje rond! Liefs Pumpkin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Ja maar we nemen honden mee hoor dus er is geen ene wolf die in de slee komt. Sowhat, Wijfie, Vlokje en ik weet niet wie nog meer nemen hun beschermer mee. Ik neem mij chihuwafwafs ook mee. Nou dan komt er echt geen wolf binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 BolAgnietaMonsterBlondieSowhatLilaYogajufJaneIndigoErikBMijnGerritHuttulaKlavertjevierErikMeyaFruitvliegLoenArtaxTonyWimmeltWijfieRapskeHappiness Pumpkin Nancy Ik rij ook weer mee! Dit jaar neem ik warme chocolademelk en slagroom mee! En o ja, bekertjes natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden