jowan Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goedemorgen jowan, lila en iedereen Gisteren was erg gezellig, lekker gegeten met bezoek: wraps met tonijn, komkommer, paprika en tuinkers. En de afwas is gedaan. Gipsy, succes vandaag met stoppen! leila, welkom op de dagdraad en iedereen een fijne dag gewenst. jowan en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goedemorgen, Onrustig geslapen. Zo maar eens een afspraak met de huisarts maken voor al mijn lichamelijke mankementen en de psych bellen voor vervroegen van afspraak. Koffie eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goedemorgen, wat later dan normaal: enorme hoofdpijn van uren op het voetbal veld staan gisteren in de regen. Eerst maar een bak hete, dampende, straffe koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goedemorgen, Koud brrrr....... Wat ben ik verkouden, niet normaal, maar goed, overleven we ook wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 goedemorgen allemaal dag 3, ietwat onrustig geslapen, niet helemaal fit op. zo naar de eerste werkdag van de week. hoe voeg ik mij ook weer toe aan de dagpact? leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Het zonnetje schijnt, ik heb een weekje vrij. Laat dat dag dus maar beginnen..... Dagpact:jowanLila Leila Welkom hier Leila, ik hoop dat je je snel op je gemak zult voelen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 thnx yvonne, lekkere vrije week, ga naar mijn werk, tot vanavond. leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goeiedag, 't Is zulk mooi weer dat ik spontaan zin kreeg om even in te loggen om jullie een goede dag te wensen. huttula, bertd en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Heerlijk hè Kohtje, ik ga hier snel afsluiten en er met de hond op uit. Jij ook een fijne dag . Luitjes, maak er een mooie dag van, binnen of buiten... maakt niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Morgu Jane, jij ook een fijne dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goedemorgen lieve frummers Lila wat fijn dat je geen hoofdpijn hebt. Bij mij is het ook eindelijk vertrokken. Toine sterkte. Bij mijn oppaskind loopt het er ook met bakken uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goeie morgen allemaal. Vanmiddag schilderen en daarna komt er een meisje twee armbandjes halen hiero. Vond dat gisteren zo leuk dat er gereageerd is op mijn advertenties op marktplaats. Had gelijk goeie zin. En dan gaat het niet om het geld maar gewoon omdat er mensen zijn die jouw spulletjes mooi vinden, en willen hebben. Dan denk ik gelijk, dan krijgt ze dat en dat ook nog mee. Maar dat zou dan meer zijn dan de waarde van die twee armbandjes. dus moet ik dat niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goedemorgen allemaal, Dagpact: jowan Lila Leila Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Terug van huisarts. Verwijzing gekregen voor GGZ-verslavingszorg. De gewone GGZ is naar mening van huisarts onvoldoende. Hij is bang voor terugval... en ik eigenlijk ook. Weer terug naar onder toezicht de refu innemen om te voorkomen dat ik ga sjoemelen. Voel me net een klein kind weer. Faal naar mijn gevoel verschrikkelijk, zowel op werk alsook privé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Lieve Blondie dat is geen falen wat mij betreft hartstikke goed dat je aan de bel getrokken hebt!!!! Succes meis!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Wat rot voor je Blondie en jammer dat je het zo ziet, want je bent sterk genoeg geweest om toch naar de h.arts te stappen en open te staan voor het idee dat je misschien een terugval kan krijgen. Maar het is nog niet gebeurd. Dat getuigt toch van doorzettingsvermogen hoor, anders was je niet gegaan, en had die terugval door gezet. Nu niet. En die lichamelijke ongemakken kunnen toch ook te maken hebben met teveel spanningen. Misschien worden die nu ook minder. Ik vind niet dat je gefaald hebt maar juist heel sterk bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Blondie, ik snap dat het als falen voelt. Falen is het pas als je het opgeeft en weer aan het drinken zou slaan. En dat doe je niet. Eigenlijk is het heel sterk wat je hier laat zien. Voor onder de riem Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Goedemorgen allemaal, Voor mijn gevoel heb ik een gat in de dag geslapen, bijna het klokje rond. Het is lang geleden dat ik zo lang en zonder noemenswaardige onderbrekingen heb geslapen. Ik zou verwachten dat ik me nu dan ook fit zou voelen, maar eigenlijk ben ik de afgelopen dagen vooral moe. Ik zou zo nog een paar uurtjes kunnen slapen. Vanmiddag en vanavond naar mijn opleiding en voor die tijd nog wat dingen in huis doen, dus snel in actie nu. Leila welkom hier! Blondie: ik vind het goed van je dat je naar de huisarts bent geweest en je laat doorverwijzen. Ik snap wel dat het een beetje als falen voelt, dat gevoel herken ik wel. Je faalt echter niet: je accepteert gewoon even wat meer ondersteuning. Fijne dag allemaal. Dagpact:jowanLilaLeilaMeya ErikB Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Nou gewoon hond onder de arm, tas aan de lijn en stappen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Fijn Ietje! 't Is net een speelgoedhondje zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Hey allemaal, Ik lees mee, maar ben niet zo actief hier. Heb regelmatig contact met m'n maatje. Ups en downs...valt niet altijd mee. Maar ik blijf er voor gaan, een adb leven....want dat is het enige wat werkt voor mij. Succes allemaal en lieve groet van Kruidenthee, die backstage wel volgt...maar afstand heeft genomen omdat dat even beter was voor mezelf. Het ga een ieder goed! erik, lady jane en Acanthus reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Bijzonder voorval Agnieta, dat zijn leuke dingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 23 november 2015 Rapport Share Geplaatst 23 november 2015 Blondie, ik snap je helemaal. Hoe vaak ik dat niet tegen mezelf heb gezegd...... Maar de aanhouder wint. En hulp vragen is geen falen, integendeel. Daar is moed voor nodig, onder ogen zien dat je een probleem hebt en dat je geholpen wilt worden. Ik ervaar verslavingszorg als zeer behulpzaam en begripvol. Sterkte ermee, komt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden