Spring naar bijdragen

Maandag, 23 november 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Heerlijk hè Kohtje, ik ga hier snel afsluiten en er met de hond op uit. 

Jij ook een fijne dag  :sun: . 

 

Luitjes, maak er een mooie dag van, binnen of buiten... maakt niet uit. 

                                                      

                                                         post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal. :sun:

Vanmiddag schilderen en daarna komt er een meisje twee armbandjes halen hiero. Vond dat gisteren zo leuk dat er gereageerd is op mijn advertenties op marktplaats. Had gelijk goeie zin. En dan gaat het niet om het geld maar gewoon omdat er mensen zijn die jouw spulletjes mooi vinden, en willen hebben. Dan denk ik gelijk, dan krijgt ze dat en dat ook nog mee. Maar dat zou dan meer zijn dan de waarde van die twee armbandjes. :blush:  :D  dus moet ik dat niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van huisarts.

Verwijzing gekregen voor GGZ-verslavingszorg.

De gewone GGZ is naar mening van huisarts onvoldoende.

Hij is bang voor terugval... en ik eigenlijk ook.

Weer terug naar onder toezicht de refu innemen om te voorkomen dat ik ga sjoemelen.

Voel me net een klein kind weer.

Faal naar mijn gevoel verschrikkelijk, zowel op werk alsook privé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat rot voor je Blondie en jammer dat je het zo ziet, want je bent sterk genoeg geweest om toch naar de h.arts te stappen en open te staan voor het idee dat je misschien een terugval kan krijgen. Maar het is nog niet gebeurd. Dat getuigt toch van doorzettingsvermogen hoor, anders was je niet gegaan, en had die terugval door gezet. Nu niet.

En die lichamelijke ongemakken kunnen toch ook te maken hebben met teveel spanningen. Misschien worden die nu ook minder.

Ik vind niet dat je gefaald hebt maar juist heel sterk bent. :rose:  :rose:  :rose:  :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, ik snap dat het als falen voelt. Falen is het pas als je het opgeeft en weer aan het drinken zou slaan.

En dat doe je niet.

Eigenlijk is het heel sterk wat je hier laat zien.

Voor onder de riem Blondie :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Voor mijn gevoel heb ik een gat in de dag geslapen, bijna het klokje rond. Het is lang geleden dat ik zo lang en zonder noemenswaardige onderbrekingen heb geslapen. Ik zou verwachten dat ik me nu dan ook fit zou voelen, maar eigenlijk ben ik de afgelopen dagen vooral moe. Ik zou zo nog een paar uurtjes kunnen slapen. Vanmiddag en vanavond naar mijn opleiding en voor die tijd nog wat dingen in huis doen, dus snel in actie nu.

 

Leila welkom hier!

 

Blondie: ik vind het goed van je dat je naar de huisarts bent geweest en je laat doorverwijzen. Ik snap wel dat het een beetje als falen voelt, dat gevoel herken ik wel. Je faalt echter niet: je accepteert gewoon even wat meer ondersteuning.

 

Fijne dag allemaal.

 

 

 

Dagpact:
jowan
Lila
Leila
Meya 

ErikB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey allemaal,

 

Ik lees mee, maar ben niet zo actief hier.

Heb regelmatig contact met m'n maatje.

Ups en downs...valt niet altijd mee.

Maar ik blijf er voor gaan,

een adb leven....want dat is het enige wat werkt voor mij.

 

Succes allemaal en lieve groet van Kruidenthee,

die backstage wel volgt...maar afstand heeft genomen omdat dat even beter was voor mezelf.

Het ga een ieder goed!

 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie, ik snap je helemaal. Hoe vaak ik dat niet tegen mezelf heb gezegd......

Maar de aanhouder wint. En hulp vragen is geen falen, integendeel.

Daar is moed voor nodig, onder ogen zien dat je een probleem hebt en dat je geholpen wilt worden.

Ik ervaar verslavingszorg als zeer behulpzaam en begripvol.

Sterkte ermee, komt goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...