jowan Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen inderdaad! Dagpact jowan Kaboutertje Billy1981 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen allen! Dagpact jowan Kaboutertje Billy1981 Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Vanmiddag na een intake traject van zo'n 2 maanden eindelijk het afrondende gesprek met de psychiater. Ik krijg dan het advies voor mijn behandeling. Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen iedereen! Net buiten geweest. Ik zag mijn buurjongen voorbij zwalken. Stomdronken. Die had moeite om rechtop te blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Zo dat is best een lange intake geweest, lucide. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Tja ploffie, ik had het ook liever sneller gezien. Het is niet zo dat ik in die tijd niets bereikt heb maar het voelt toch als zelf een beetje aanklooien. Hoop dat zaken nu wat meer gestructureerd aangepakt kunnen worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen frummers, Drukke dag hier voor de boeg. Tot later. Lucide ik hoop dat je verder komt. Dat zou wel zo mooi zijn. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 goeiemorgen ag en luna, Het is weer een belangrijke stap voorwaarts die je maakt, lucide. Ik ben nu bezig met het lezen over magnesium en hoe dat werkt in het menselijk lichaam. Magnesium is nodig om de spieren te kunnen ontspannen en calcium om te spannen. Nou zit er in de grond waar voedsel wordt verbouwd steeds minder magnesium. En bij stress wordt ook magnesium verbruikt. Veel mensen in de westerse wereld hebben een licht tekort. Niet raar dus dat mensen steeds meer moeite hebben met ontspannen en slapen. Interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen Allemaal. Dagpact; jowan Kaboutertje Billy1981 Lucide Agnieta BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen. Vrije dag, maar toch al weer vroeg wakker. Koffie dan maar om even goed wakker te worden. Dagpact: jowan Kaboutertje Billy1981 Lucide Agnieta BillyBob Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen frummers. Vrijdag alweer, geen zonnetje nog, maar wel heerlijk rustig en vredig buiten. Koffie en thee zijn bijna klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen allen, Gaat een prachtig weekend worden Fijne dag gewenst ........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen, hier net een klein buitje maar het gaat mooi worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 O jee, hoor ik net, een beetje zon en 25 graden.....haha tis ook nooit goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goeiemorge beste mensen, weer vrijdag, een week is niks, wat vliegt de tijd, ik weet nog vroeger op mij werk, keek ik soms om het half uur op mijn horloge, er leek geen eind aan de dag te komen! Nu werk ik niet meer en de tijd vliegt! Ik hoor vaak, hoe ouder je wordt, des te sneller lijkt het te gaan, maar ja, we nemen het maar zoals het komt, het is niet anders. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 goedemorgen op deze mooie vrijdag dit wordt lastig dagje denk ik, mooi weer .. alleen thuis tot laat vanavond dagpact dus Dagpact; jowan Kaboutertje Billy1981 Lucide Agnieta BillyBob Blondie Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Hi plof. Jij ook bezig met kritisch kijken naar voeding. Doen steeds meer mensen. Wat je schrijft over magnesium en dat voeding steeds minder bevat...het is vooral dramatisch gesteld met magnesium in kas groente. Dat is glaswol en mest. Mest is npk nitraat fosfaat en kalium...er wordt totaal niet nagedacht over magnesium. Ja ik heb de cijfers gezien over afname van dit mineraal in eten sinds jaren. Magnesium heeft bij mij ook zeker een effect op ontspanning en slaap. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goede morgen trouwens ik duik gelijk weer in een onderwerp....Deze nacht heerlijk geslapen en lekker diep ook. Wel weer een droom over L terwijl ik daar niet bezig wil zijn. Maar dat is net als niet willen denken aan een roze olifant....zal wel zijn dat in rust dingen naar boven komen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 En wat te denken van spierkrampen bij een magnesiumtekort, dat komt ook steeds vaker voor. Ook goedemorgen overigens Erik, je geniet echt geloof ik he? Heerlijk hoor. Luitjes, ik heb de koffie en de thee in de warmhoudkannen gedaan voor de langslapers. Maak er een mooie dag van, hij komt nooit meer terug.. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goedemorgen allen. En meteen richting werk. Drukke dag vandaag. Fijne dag !!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 goeie morgen frummers een drukke volle dag en als het strandweer niet doorzet ineens een zee van tijd vanmiddag. Hoe betrekkelijk is het leven. en ja magnesium: stress vreet magnesium, niet aan te eten bij mij. gelukkig zijn er supplementen af en toe. en alcohol verhindert de opname ervan, dus jaren terug had ik echt periodes van zweepslag na zweepslag. de bel nu fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goeie morgen mensen. Vandaag een mooie dag om die grote lobbes( Newfoundlander) te gaan halen in Wassenaar. Maatje is hier rond 10.00 en dan gaan we hem halen. Heb er vreselijk veel zin an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Zeer nuttige bijdrage A3 en Ploffie. Hier weer een nacht onrustig met Junkie XL. Voor mij nu ook extra opletten, want nu continu in een staat van 'brak' zijn door slaapgebrek en dus extra gevoelig voor 'trek'. Gisteren was het ook nog eens een drukke postdag, en ipv denken aan 'relaxen met een wijntje', dacht ik "Nee, een gezonde maaltijd, rusten en vroeg naar bed!" Heb wel mijn Buitenveldert bijwonen overgeslagen, want was fysiek ook toe aan slapen. Vandaag maar voor de zekerheid: Dagpact;jowanKaboutertjeBilly1981LucideAgnietaBillyBobBlondieVol Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Goede ochtend, Dagpact; jowanKaboutertjeBilly1981LucideAgnietaBillyBobBlondieVol Joris Kohtje Ik ben wel blij en tevreden met het simpele: vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden