tomtom2 Geplaatst 22 april 2016 Rapport Share Geplaatst 22 april 2016 Je houdt het wel droog? Vervelende situatie, af en toe beter om de knoop door te hakken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2016 Rapport Share Geplaatst 22 april 2016 Soms is het handiger om anderen te laten beslissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 april 2016 Rapport Share Geplaatst 22 april 2016 Een wijs woord van Huttala Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 Leuk, Junglebook, veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 (bewerkt) Gipsy,Ik vind het fijn om te lezen hoe je ook je best doet om leuke dingen te ondernemen - ter afleiding. Je doet me denken aan een lief iemand die ik tijdens één van mijn opnamen heb gekend, ook zij had alcohol en coke als verslaving. Ze was een 'wiebelkont', in psychisch opzicht herkende ik daar veel in.Coke is nooit een verslaving van mij geweest maar alcohol heb ik misbruikt als zelfdestructiemiddel. Die 'gedragsgroef' is hardnekkig.Nu pas, inmiddels ben ik 49 en heb ik naar mijn gevoel veel 'verloren jaren' te verteren, leer ik uit die gedragsgroef weg te blijven. Daarvoor heb ik op ambulante basis, de afgelopen 2 jaar op psychisch vlak via hulpverleners snoeihard gewerkt. Ik leer om steeds soepeler/gemakkelijker met een 'stoornis' om te gaan, zonder dat ik mezelf of anderen er schade mee toebreng. Dat wens ik jou ook. Ik hoop dat je naar langetermijndoelen durft te kijken, en daarvoor wil gaan werken. Daarmee doe je jezelf absoluut een fors aantal mooie jaren kado!Wat wijsheid is kan ik voor jou niet bepalen, ik hoop dat je geschikte hulpverleners treft - met wie je samen opnieuw 'kan leren leven', alsof je opnieuw leert lopen zeg maar. Ik hoop dat je jezelf dat gunt. 23 april 2016 bewerkt door urania Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Arme Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Wat ging er dan precies mis? En wat sneu voor je zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Wat wil Gipsy nou echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Is het snel afvallen niet ook debet aan de verleiding coke te gebruiken Gipsy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Gipsy, wat rot voor je elke keer. Weet jij wat er met je gebeurt voordat het "misgaat"? Voel jet het aankomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 sorry Gips, ik dacht dat je de fout in was gegaan met coke maar je hebt gesneden dus. Meis meis wat erg toch steeds.♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Dus Gipsy...eigenlijk wil je dit alles niet meer. Eigenlijk wil Gipsy door naar de toekomst. Best sterk eigenlijk❤ Dat automuliteren is dit niet aan compensatie van wat je allemaal al niet meer doet. Kan me er wel wat bij voorstellen Ik rook ,drink niet meer. En nu na operatie krijg ik weer heftige trek in eten..snaaien..stiekum snaaien Ik en mijn eigen wereld. Dat stiekum maakt me machtig en ook heel klein Dit stiekum eten heb ik vanaf klein kind al gedaan Iets in mij wil iets verbergen om niet te voelen. Dat wereldje wil ik niet meer heen dus ja werk aan de winkel Wat moet je met mijn verhaal Gipsy Niks. Ik begin je te begrijpen. Gipsy kies voor jezelf ..het kan❤ erik en kruidenthee67 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Gipsy, ik vind het razend knap van je dat je clean en droog bent. Ik kan alleen over mijn eigen stemmingswisselingen spreken, die zijn moeilijk, beangstigend, akelig. Ik vrees dat ze bij nou nog veel heftiger zijn, blijkbaar zo erg dat je geen andere uitweg weet dan jezelf snijden. Vreselijk vind ik het voor je! Dapper dat je het meldt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Gipsy wat is er nu mis met een opname als je het vechten beu bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Och meis toch. (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Gipsy kun je je voorstellen dat als je echt niet meer hoeft te automutileren dat je dan kunt herstellen en energie genoeg hebt om de leuke dingen in het leven weer te kunnen zien? Ik lees jou ook nl. als een positief mens. Meestal is het zo dat als je kunt sterven, je ook echt kunt leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Die steun kan je denk ik niet van hun vragen Gypsy, Als je jezelf verplaatst in de positie moeder of zus.....dat lijkt me echt onmogelijk voor hen. Bespreek ook dit lijden vooral met je behandelend arts, daar moet je over kunnen praten. En ik sta ook maar aan de zijlijn en blijf stimuleren.....ja er zijn ook echt goede dagen als ik je zo lees. Mijn eigen onmacht.....choose life!!! wil ik roepen en meer kan ik ook niet.... en mijn gevoel zegt ook als je het niet zelf beslissen kan door wat er gebeurd in je hoofd, laat anderen beslissen voor wat jij nu niet kan en kies voor opname. Gypsy Happiness reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happiness Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Eens met Erik Gipsy, die steun kan je niet vragen. Ik vind het verdrietig om te lezen hoe jij struggled in dit leven. Door de vraag bij je familie neer te leggen, leg je wel een belasting en grote zorg bij hen neer. Ik vind dat wel heftig. Sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Lieve Gipsy, Sluit me maar aan bij alle bemoedigende woorden hierboven... Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Lieve Gipsy, Alleen jij kunt beslissen of het leven te zwaar voor je is,en daar hoef je geen toestemming voor te vragen. Wel mag je je afvragen of je écht alles hebt gedaan om je leven beter te laten worden,en daar zelf ook de verantwoording voor nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 Hoi Gipsy, probeer te blijven hardlopen! Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 (bewerkt) ; JIJ bent zelf de schrijfster lieve Gipsy! 25 april 2016 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 25 april 2016 Rapport Share Geplaatst 25 april 2016 The strongest people aren't always the people who win, but those who don't give up when they lose. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 april 2016 Rapport Share Geplaatst 26 april 2016 Ach Gipsy toch, wat een lijdensweg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 27 april 2016 Rapport Share Geplaatst 27 april 2016 What doesn't kill you makes you stronger❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden