Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 maart 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ietje aankomende week heb je toch een gesprek met jouw psych. over baklofen? Ik hoop dat je het krijgt en dat het je daardoor lukt om van de alc. af te blijven.

Toch ligt het grootste gedeelte bij jezelf, de rest is een hulpmiddel. Ik hoop dat je je dat ook realiseert want je moet toch de kracht helemaal uit jezelf gaan halen.

 

Ik word altijd toch wat moedeloos als ik weer lees dat mensen die hier toch al een tijd zijn, nog steeds niet de kracht hebben om de alc. te laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje, je kunt je afvragen

hoe het dan precies zit in

jullie relatie. Je hoeft niet over

alles eerlijk te zijn als er dingen

zijn die de ander niet aangaan

of kwetsen. Maar een drankverslaving,

stiekum zijn en liegen, verstoppen, geld

systematisch onttrekken (en ja het loopt op)

aan het huishoudgeld. Het gaat maar door he.

Je geweten is niet zuiver, je verraadt jezelf, maar

ook de ander(en). En dit bedoel ik niet als beschuldiging

iedereen hier weet hoe het zit en hoe "makkelijk" iets start

en uitloopt. Maar het alleen hier delen zou een valkuil kunnen

zijn om te denken; ik deel het tenminste met anderen.

Dit forum is heerlijk om te kunnen delen.

En daarnaast is het belangrijk met daden je goede voornemens

te versterken. De balans op te maken en hopelijk de volgende

balans meer in jouw en jullie voordeel te zien groeien.

tja 21 jaar boekhouder geweest he, dat loochent zich niet.

 

Mijn relatie heeft het trouwens niet gered.

Dus ik ben zelf te veel jaren in zo'n situatie blijven hangen.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voelt wel eerlijker om het met hem te delen, maar echt helpen doet het niet, een lotgenoot snapt toch sneller waar je tegenaan loopt.

 

Alsof je zou moeten kiezen wie je exclusieve hulpverlener is......je kan natuurlijk waar mogelijk hulp zoeken bij je man en bij lotgenoten. Ieder heeft een eigen rol en functie. Deel het met je man en kijk wat er voor hulp uitkomt. Volgens mij kan je alleen elkaars klankbord zijn als iedereen open kaart speelt.

 

Klankborden die zaken te verbergen hebben geven nooit zuivere klanken terug. Dat maakt het e.e.a niet ondersteunend en helpvol naar jezelf en naar hem. .

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen. Zie ik dat het tien uur is en duurt het nog minuten voor ik mijn slaperige benen het bed uit geslingerd heb. Wat ben ik toch lui/moe de hele tijd.

 

Nu ouders bellen om daar even avondeten te regelen. Vinden zij alleenmaar leuk en ik hoef niet te koken. En het is ook wel eens goed om ze weer te zien. Daarna sporten en vervolgens sauna.

 

Ik heb wat last van mijn achillespees, ik heb voor het eerst die curetape geprobeerd tijdens mijn avonddienst. Ik heb nu voor het eerst weer zonder pijn gewerkt. Ik moet dus gewoon een paar weken aan die tape, Ik heb het denk ik opgelopen met sporten en ik werk teveel waar ik teveel loop de hele tijd om het rust te geven. Ik hoop dat het met tape en doorwerkend goed komt.

 

En idd ik ben meteen na het frummen gaan slapen en tijdens/tussen het slapen ging het over Agnieta en over drinken waar een ander van niks (lijkt) te weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag iedereen,

 

Dagpact:

 

Hardleers

Tine

Doni

MijnGerrit

 

Yvonne weer bedankt voor de koffie! En wat een mooie, lieve boodschap voor Ag!

Het was het eerste waar ik aan dacht toen ik om 11:30 uur wakker werd.

Ja, ik heb wat uurtjes " ingehaald".

 

Kurkdroog gefeliciteerd met je verjaardag en de acht weken, dan voor de taart.

 

Ietje, wat jammer nou. Herpak jezelf hoor! Blij dat je hier vandaag wel bent overigens.

Je schrijft “ Maar op het moment dat ik ga drinken overvalt me een soort onverschilligheid.”

 

Ondanks het feit dat ik nog maar zo kort hier ben, ken ik dat mechanisme maar al te goed.

Als we het inderdaad over hetzelfde hebben, dan ben ik de laatste twee weken erg veel bezig geweest om dat moment te zien aankomen.

Om te herkennen wanneer dat zich die dag of de komende dagen zou kunnen voordoen.

En om dan maatregelen te treffen om het voor te zijn.

Zodra je drinkt, wordt het heel moeilijk.

 

Heel fijn weekend iedereen, Maastricht, eten bij Pa en Ma, honden uitlaten, noem maar op.

Ik ga plintjes timmeren en mijn motorfiets uit de garage halen; de accu moet worden opgeladen.

 

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh my.. ook een manier om je tanden te laten trekken.. al denk ik wel nog steeds beter dan een kaakchirurg waar ik ooit geweest ben..

zo rattenkooi schoongemaakt, gestofzuigd en vanmiddag even langs mijn neefje die is van de trap gevallen en heeft zijn pols gebroken!

bewerkt door Doni
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Doni, lekker bezig, goed zo.

Bij mij staat de motorfiets inmiddels aan de acculader. Morgen misschien een stukje rijden.

Ik hoop dat het een mooie breuk is bij je neefje. Is hij nog erg jong?

 

Toine, Jack Ass is het niet voor mij, sorry. Het zit voor mij in dezelfde categorie als Tractor Pulling, om maar eens wat te zeggen. Maar maakt niet uit hoor!

Ik was zojuist op zoek naar een vertolking van Sloop John B. (Beach Boys) door Pere Ubu; die wilde ik aan je doorgeven. Maar ik kan het niet vinden.

Wil jij eens voor mij kijken? Ik heb dat ooit life gezien en, hoe vreemd en raar ook, vond ik het helemaal geweldig. In ieder geval toen ;)

 

Nu spijkertjes halen en plintjes weer vastzetten.

 

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook al een accu aan de lader. Zelfs het deurslot wilde niet meer open grrr.... parkeerlicht laten branden of zo. Gaat ook veel te makkelijk, richtingaanwijzer die net niet uitgaat en bingo, parkeerlicht blijft branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemidag

 

Net pas wakker. Love it. Vandaag dan eindelijk weer eens fatsoenlijk aan het werk. :)

Handyman heeft een bericht gestuurd dat hij altijd een kleine uitwijk pc heeft liggen mocht het weer gebeuren. Dat is lief.

Eigenlijk moet ik er zelf 2 hebben denk ik dan, als het zo belangrijk is.

 

Fietje ik ben nu ook pas net een week clean. Doe je mee ? Lekker hoor zo'n schoon en helder gevoel !

 

Werk te doen dus !

Fijne dag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine,

 

Getting closer! Misschien was het niet onder Pere Ubu, maar door de centrale figuur daarin, David Thomas.

Nu wil ik een opname hebben ook. Puzzelen vanavond! Leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...