Myle Geplaatst 26 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2019 (bewerkt) Op 26-10-2019 om 12:32 zei Bor: Hey @Myle misschien is het een idee om je zeilen weer terug op te pakken. Zou dat haalbaar zijn of iets om als doel te stellen om naartoe te werken? Ja. Vandaag er nog over gehad terwijl we uitkeken over de Waal. Ik zou niet per se in wedstrijdverband meer hoeven zeilen maar ik mis het wel. Die vrijheid op het water. Misschien pak ik het aankomend voorjaar wel op, met kennissen die een boot hebben. 28 oktober 2019 bewerkt door Myle Nummer al eerder geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 31 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2019 Hier kan ik de hele avond op dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Dank @knakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 Rita Ora, guilty pleasure van mijn klant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 4 november 2019 Rapport Share Geplaatst 4 november 2019 De nieuwe Dua Lipa is ook heel fijn trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 november 2019 Rapport Share Geplaatst 9 november 2019 Hou ik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 23 november 2019 Rapport Share Geplaatst 23 november 2019 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 23 november 2019 Rapport Share Geplaatst 23 november 2019 (bewerkt) Bijna 30 jaar geleden hier voor het eerst op gedanst met mijn man. Het werd toen nog slijpen genoemd 23 november 2019 bewerkt door Smaragd toevoeging Bob en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) -verwijderd- 2 december 2019 bewerkt door Myle Niet helpend of oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 1 december 2019 Rapport Share Geplaatst 1 december 2019 (bewerkt) Wat een afschuwelijke video. mensen kijk maar niet, als je geen zin hebt om te kijken naar zelfmoord. Misschien wordt het wel beter na de eerste minuut van de video, dat hoop ik maar. De functie van dit draadje is mij niet helemaal duidelijk, maar het zal zo zijn dat de video weerspiegelt hoe je je voelt. Hopelijk is dat inmiddels wat zonniger Myle. Het kijken en luisteren naar dit soort video's maakt het niet beter maar dat is niks nieuws neem ik aan. Of is dit een hulpkreet? 1 december 2019 bewerkt door Lonster ik houd hier een naar gevoel van over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 Dit is niet het originele nummer maar de vertolking, ja dat heeft mij toen gered.Ik wilde toen dood, nu niet meer. I Will survive!!!! Ik ga overleven. Eerst slow daarna uptempo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 Ik snap je @Lonster maar goed dat is aan @Myle Waarom deze video? Heftig idd. Wel een goed nummer maar die video. Ben voor vrijheid wat een ieder wil laten zien. Schrok er wel van maar goed. Zegt wel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) Sorry ik had niet door wat ik met die video aan zou richten. Het was niet verkeerd bedoeld in elk geval. Ik zal hem verwijderen. Edit: Nu ik hem opnieuw heb gezien voor een deel, snap ik heel goed dat ik die video niet had moeten plaatsen. Excuus. Ik had echt niet moedwillig zoiets hier willen plaatsen. 2 december 2019 bewerkt door Myle Edit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 Je hebt toch zelf die video wel gezien? Fijn dat je het gaat verwijderen. Kan echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) Troy een nummer van Sinead O'Connor, hele depressieve zangeres uit mijn tijd, prachtig nummer. Deze vrouw heeft ook heel erg geworsteld met depressies etc. Subliem nummer. 2 december 2019 bewerkt door Smaragd lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gladiator Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 18 minuten geleden zei Myle: Sorry ik had niet door wat ik met die video aan zou richten. Het was niet verkeerd bedoeld in elk geval. Ik zal hem verwijderen. Edit: Nu ik hem opnieuw heb gezien voor een deel, snap ik heel goed dat ik die video niet had moeten plaatsen. Excuus. Ik had echt niet moedwillig zoiets hier willen plaatsen. Het is tamelijk hard. Blijkbaar is dat tegenwoordig nodig om de meeste mensen te raken. Daarom moet je die clip ook tot het einde bekijken. Het begin is een spookbeeld. Gelukkig doen ze het uiteindelijk toch niet, omdat er op het juiste moment iemand is die er voor hun klaarstaat. Iedereen heeft iemand nodig ... en als je zelf niet zo diep in de shit zit, wees er dan voor diegene die daar wel in zit. Dat is de boodschap. Beetje zoals dit forum werkt, hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 Uiteindelijk doen ze het niet en komt het 'goed' inderdaad. Maar de clip die ik postte was niet geschikt voor hier. Iedereen heeft iemand nodig. Dat was de boodschap ook. Dat 1 vriend of een vriendelijk gebaar het verschil kan maken. Slaapze lieve allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gladiator Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 1 minuut geleden zei Myle: Uiteindelijk doen ze het niet en komt het 'goed' inderdaad. Maar de clip die ik postte was niet geschikt voor hier. Iedereen heeft iemand nodig. Dat was de boodschap ook. Dat 1 vriend of een vriendelijk gebaar het verschil kan maken. Slaapze lieve allemaal. Ik vind het een dappere clip met een hele goede boodschap. Misschien een waarschuwing erbij zetten voor tere zielen ... Van dit concert krijg ik nog steeds niet genoeg: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 Pas op @Myle , trap er niet in. Nu snap ik wat er gisteren gebeurde, hij is terug. Natuurlijk ging die video te ver voor hier. Kan zelfs mensen triggeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) @Gladiator welkom terug mannetje. Heb het helaas door sorry, Hsp he. Je bent welkom natuurlijk maar hou het wel normaal aub. 2 december 2019 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gladiator Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 5 minuten geleden zei Smaragd: @Gladiator welkom terug mannetje. Heb het helaas door sorry, Hsp he. Je bent welkom natuurlijk maar hou het wel normaal aub. Sorry ... ik begrijp waar je naar toe wilt, ken het fenomeen trolls en dergelijke ook wel via andere fora. Onlangs aangemeld bij het "Fact" en zat wat rond te kijken naar een goed forum om me wat in de materie te verdiepen en te discussiëren. Kan ook via Pb. Ben toch echt nieuw hier, 100% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 Via het fact hier naar de tere zieltjes Hm okay. Als je je maar gedraagt dan is het okay. Zeker geen pb. Goed nummer, je kent mij een beetje ws. Ga echt slapen nu, sterkte en als je er nu voor gaat prima, welkom terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 (bewerkt) hsp autistisch, adhd of DIS. Of wat ook maar. Ik hoop dat je hier oprecht bent. Ik vind het moeilijk te geloven want ik ben bekend met Fact en voor zover ik weet zijn daar geen fora aan verbonden. Maar oprecht excuus als ik het mis heb. 2 december 2019 bewerkt door Myle Of als ik je verkeerd gelezen heb. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 2 december 2019 Rapport Share Geplaatst 2 december 2019 Ik heb ook een clip voor jullie nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden