Kohtje Geplaatst 23 april Rapport Geplaatst 23 april Of had ik deze al eens geplaatst? Zou me niets verbazen, want dit blijft één van m'n meest favoriete nummers aller tijden. Met grote dank aan Annie M.G. Schmidt. (En André Citroën natuurlijk) spirit reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 23 april Rapport Geplaatst 23 april Nog even ter verduidelijking voor de Belgen onder ons: het gaat hier over wat bij jullie een "Geitje" wordt genoemd.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden A million different voices That are trying to break you Just listen to one
Sanity Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Doet mij herinneren aan de val van de muur in 1989. Ik was zelf in Tsjechoslowakije op het Wenceslausplein vlak daarna toen Havel daar duizenden mensen toesprak en het begin van de fluwelen revolutie inluidde. Heel indrukwekkend. Helaas in Roemenië een paar weken later een wat minder fluwelen revolutie. Dat werd toen overal op tv vertoond in Praag en overal bloemen en kaarsjes op straat uit solidariteit.
Kaatjemama Geplaatst 26 minuten geleden Rapport Geplaatst 26 minuten geleden 1 uur geleden zei Quinn: A million different voices That are trying to break you Just listen to one Zeker @Quinn zo mooi nummer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden