Spring naar bijdragen

KiloKiller


Jan1000

Aanbevolen berichten

108,5.

Momenteel weer paar kilo minder, onverwacht opgenomen met een bacterie waar ik bijna aan onder door ging. 

Tijdens bezoek van Kids kwam aan de orde of ik ergens mee zit. Na korte stilte gaf ik aan dat ik ervaar dat ik twee van de drie Kids verloren ben jaren terug, het contact, de verbondenheid..etc. Het viel stil. Ik vertelde dat ik terug denk aan mijn wijlen vader, waar ik veel vragen aan heb, die nu zelf moet invullen. Ik weet nu, ik heb veel te winnen met een beter contact met mijn kinderen maar ook zij hebben nog meer te verliezen als zij niet de gelegenheid krijgen alles open uit te spreken met elkaar. Ik zag dat het ze raakte. Zodra ik weer thuis ben pakken we dit op. 

Weet niet goed waarom ik het hier plaats, of omdat het net is gebeurd en/of omdat ik mij met jullie allen vertrouwd voel, als lotgenoten die elkaar helpen het leven een beter perspectief te geven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vietnamese salade - EvieKookt

Goedemorgen, 
Hieronder vind je zoals gewoonlijk de resultaten van de afgelopen week. 
Met maar 3 groene vakjes, wat houden we veel vocht vast door de warmte hè?
 
Grap
Maar @Maja is toch maar mooi weer Topper van de week, mooi, en als ik een gokje
mag doen: het was vast zónder brood.... 
Lieve luitjes, vanaf morgen wordt het wat koeler, volgende week allemaal groene 
vakjes dus :)
Succes. 

image.png.2f22b07f01c5afd7f495beeb1ef8aa95.png

Kilokiller regeltjes
* Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven.
* Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week.

* Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan.
* Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... 
* Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij mag niet meer raden @Yvonne. Brood kan mij zo toelonken. Eet mij! Veel te lekkere bakkers in de buurt met desembrood in alle soorten en maten. Met zaden, vijgen, noten, pitten, basilicum en knoflook, rozemarijn , wit of volkorenbrood, met rustieke bijna gekaramelliseerde korst, mmmm! Pasta, rijst en aardappelen mis ik nooit….

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...