rapilos Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november 65.8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 9 november Rapport Share Geplaatst 9 november 71 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 november Auteur Rapport Share Geplaatst 9 november (bewerkt) 109,8 Weer op startgewicht... ☺️ 9 november bewerkt door Jan1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november Goedemorgen luitjes, Hieronder vind je weer de resultaten van onze niet aflatende pogingen af te vallen van de afgelopen week. @Jan1000 is de Topper van de week, en zo leuk (?): juist vandaag weer op zijn begingewicht terecht gekomen. , op naar fase 2Jan: jouw streefgewicht @Jannigje is na haar Topper van vorige week van de weeromstuit vergeten haar gewicht in te sturen .... Lieve mensen, we hebben weer een hele week om....blablablabla.... We gaan ons best doen... succes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... Jan1000 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 november Rapport Share Geplaatst 10 november Ik heb de rode lantaarn 🩸of hoe noemen ze dat? dit is iets wat ik liefst verstop, raar mijn drank verstopte ik nooit, maar mijn psychiater gaat hier zeker niet blij over zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Als ik bedenk dat ooit mijn startgewicht 118 was, maar toch ik had me voorgenomen nu echt te vermageren. Ik moet beginnen met geen chocolade meer te kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden 112 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 104 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 66.4 🤔 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 108,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 71.1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 77,6 1 uur geleden bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 43 minuten geleden 111 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden