Bob Geplaatst 24 augustus Rapport Share Geplaatst 24 augustus 113,6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 augustus Rapport Share Geplaatst 24 augustus 77,0 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 augustus Rapport Share Geplaatst 24 augustus 65.2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 24 augustus Rapport Share Geplaatst 24 augustus 57 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 augustus Rapport Share Geplaatst 24 augustus 72 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 augustus Auteur Rapport Share Geplaatst 24 augustus 105,1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus Rapport Share Geplaatst 25 augustus Goedemorgen, Zoals gewoonlijk vind je hieronder de resultaten van de afgelopen week. @Jan1000 is met glans Topper van de week, mooi. En ja, we hebben weer een hele week om lekker en gezond te eten en leven. Zet um op lui. Succes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus 70,8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 augustus Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 106,2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus Op vakantie zonder weegschaal. Ik sla weer een week over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus 112,5 Veel te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus Op de boot zonder weegschaal 🌞 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus 76,4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus 1 uur geleden zei Claudius: 112,5 Veel te veel. 112,5 is ook mijn nieuw start gewicht, deze morgen veel toe veel gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus Sorry Yvonne, Sla even twee weken over omdat ik hier geen weegschaal heb lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus 68,9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus Ik hoop dat mijn weegschaal niet juist gaat want het is een heel verschil tegenover in de kliniek, ik kan op een dag toch niet meer als twee kilogram bijgekomen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 31 augustus Rapport Share Geplaatst 31 augustus Dat lijkt me idd sterk @Claudius de ene weegschaal kan soms wat anders aangegeven dan de andere. Als je steeds dezelfde weegschaal met dezelfde ondergrond waarop hij staat gebruikt, dan heb je het meest betrouwbare resultaat is mijn ervaring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september Goedemorgen lui, De resultaten van de afgelopen week vind je hieronder. Veel vakantieblauwe en een paar vakantieoranjeroodgekleurde vakjes... @Majais met glans Topper van de week... mooi weer! @Claudius welkom terug. Er ligt weer een hele week voor ons, we kunnen er weer tegenaan.... Succes. Topper van de week Gewichtsafname vanaf 1 kilo Aanmoedigingshartje Alarmbel (bij stijging van gewicht 3 weken op rij) Gewichtsafname. Nog geen gegevens doorgegeven Even niet hier... Gelijk gebleven Gewichtstoename Gewichtstoename vanaf 1 kilo Kilokiller regeltjes * Je kunt alleen Topper van de week worden als je (daadwerkelijk) de voorgaande week je gewicht had doorgegeven. * Als je te laat bent en het weekoverzicht is al geplaatst kun je je gewicht uiteraard nog doorgeven, het wordt de volgende week verwerkt, je doet dan alleen niet meer mee voor de Topper van de week. * Meld het even als je tijdelijk niet mee kunt doen, dan blijf je in de lijst staan. * Als je 4 keer zónder bericht geen gewicht doorgeeft word je uit de lijst verwijderd en gaat een wachttijd van 4 weken in... * Graag je gewicht uiterlijk zaterdag doorgeven, dan kan ik op zondagmorgen gelijk aan de slag... Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 september Rapport Share Geplaatst 1 september O mijn wens is 85 dat is voor volgende week. 🙂 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 september Rapport Share Geplaatst 7 september 111 KG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september Rapport Share Geplaatst 7 september 76 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 7 september Rapport Share Geplaatst 7 september Geen weegschaal op de boot...gelukkig Maja en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 september Rapport Share Geplaatst 7 september 71,5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 september Rapport Share Geplaatst 7 september 107 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden