ProudMary Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Karl Ove Knausgard. Zijn eerste boek " Engelen vallen langzaam" heb ik niet gelezen, het thema spreekt me niet aan. Daarna volgde de serie "Mijn strijd". Deel 1 t/m 4 heb ik in één adem uitgelezen. Deel 5 is net uitgekomen in het Nederlands, maar helaas nog niet in de bieb te leen. Oefening in geduld... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 ik wacht met je mee heb ze ook gelezen. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 september 2014 Rapport Share Geplaatst 25 september 2014 Dimitri Verhulst daar wil ik ook wel fan van worden. Ik heb net de Laatkomer uit, niet dat dat nu een geweldig boekje is, maar de taal is goed. En ook hiervan ga ik dan ook nog weer naar een toneelstuk. Ik was al lang vergeten dat ik kaartjes daarvoor had en onbewust kennelijk dit boekje gepakt en gaan lezen tot mijn vriendin zei, he, gaan we daar niet heen? De komst van Jezus Christus naar Brussel, daar heb ik echt van genoten, dat is al weer wat maandjes terug. De helaasheid ligt - of hoe noem je dat bij een digitaal bestand - ook al klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 26 september 2014 Rapport Share Geplaatst 26 september 2014 Ik lees nu " De laatste liefde van mijn moeder" van Verhulst. Prachtige karakterbeschrijvingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst 3 november 2014 Uit. De Helaasheid der dingen. Mooi boek. En ik blijf maar even hangen in het vlaamse en ga mijn eerste boek van Hugo Claus lezen. Ben even de titel kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Geen boek, maar de columns van trainer/coach/ervaringsdeskundige Petra Moes, over niet drinken in Santé: http://petramoes.nl/columns-sante/ Aardige, actuele stukjes over hoe om te gaan bijvoorbeeld met vrienden die het maar raar vinden dat je niet meer drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst 10 november 2014 Leuk yo! Positief ook.. Dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst 20 november 2014 Goede uitvinding he die e-reader. Ik heb ook wel een I-pad in mijn handen maar daar ben ik niet zo kapot van. Of een smartphone,doet me ook niets. Maar daar kwam ik niet voor om te zeggen wat allemaal niets vind. Morgen ga ik naar De Laatkomer, de toneelversie. Door het Noordnederlands Toneel. Een vlaams verhaal met een boers accent, ik ben benieuwd. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 november 2014 Rapport Share Geplaatst 21 november 2014 De kunst van Kaizen, Robert Maurer Jep weer een zelfhulpboek maar met eenvoudige gedachtes. "De gedachte is eenvoudig: Grote veranderingen komen tot stand door kleine stapjes te nemen in de richting van je doel." Copyright Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst 27 november 2014 Spud: bedankt voor de tip. Ik ben het boek nu aan het lezen. Reden: ik wil altijd te grote stappen maken, waardoor ik sneller afhaak. Ik hoop dat dit boek me inspirireert om kleine stapjes te maken. Ook met kleine stapjes is mijn weg te volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aap Geplaatst 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst 12 december 2014 Ik heb nu 4 boeken van John Grisham gelezen en in de kast staan en kan ze alleen maar aanraden. Geweldige rechtbank thrillers. En voor de fantasy lezers Robert Jordan natuurlijk. En voor de oude garde, Theo Tjijssen met Kees de Jongen. Blijven leuke doorlezers ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 december 2014 Rapport Share Geplaatst 17 december 2014 Ik lees een leuk boek Rene Gude: Stand up filosoof. Heel toegankelijk filsofisch werk over heel dagelijkse zaken 1 Hoe houden we het met de dingen uit 2 Hoe houden we het met elkaar uit 3 Hoe houden we het met onszelf uit Geschreven in intervieuwvorm, wat het heel losjes maakt. Helaas is hij stervende, hij was in een aflevering van de kist. Hij heeft een speciale kist op maat gemaakt want hij heeft nog maar een been. http://www.npo.nl/de-kist/14-12-2014/VPWON_1233537 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst 29 december 2014 Heb die uitzending zitten kijken. Ik ken hem al van de DWDD. Hele speciale man. Mooi portret trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Ja ik vind dat hij een kijk op het leven heeft die mij aanspreekt. Je kan ook nog kijken naar 24 uur met, daar was ie ook een keer: http://www.npo.nl/24-uur-met/24-01-2014/VPWON_1210498 duurt wel iets langer Nu lees ik Het Rosie Project - Graeme Simsion Hilarisch verhaal van een autist, aspi die op zoek gaat naar een levenspartner, maar dat uitmond naar de zoektocht naar de vader van een van de kandidaten (die eigenlijk helemaal niet aan zijn profiel voldoet) Ik vermoed dat als er een film van komt dat als dat goed gedaan wordt het ook een groot succes zal worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 Wat een heerlijk boek he Jaap, ik heb bij vlagen zitten schateren! Deel 2 is ook zeer de moeite waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2015 thnx ik heb ze beiden gereserveerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2015 Zal het onthouden dat er ook een deel 2 is. Nu lees ik Knut Hamsun - Zwervers. Knut Hamsun is wel een van mijn favoriete schrijvers. Zijn hoofdpersonen zijn toch vaak wat vreemde snuiters. In Zwervers gaan August (waar komt hij nu weer vadaan?) en Edevart vanuit Noord Noorwegen op reis, niet omdat ze er voor kiezen, maar omdat er een schip vol geladen met vis naar de stad gebracht moet worden. De schipper is namelijk verdronken in een moeras. Moord uit jaloezie door een vrouw uit het dorp. Ik ben benieuwd waar dit avontuur toe leidt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 31 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2015 Lady jane, heb je Rosie inmiddels gelezen? Ben benieuwd wat je er van vond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Spud, ik heb inmiddels het boekje gekocht en ben het aan het lezen, Kaizen. Wow...da's mooi! Ik kan er wel wat mee. En het is niet zo'n ingewikkeld dik boek, ook fijn Nu aan de slag met het stuk 'negatieve gedachten' daar ben ik gisterenavond gestopt, leek me niet zo'n goed idee voor het slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2015 Ik ga morgen in Rosie beginnen dagje sauna en tussendoor mijn boek dus, en deel 2 is gereserveerd, dus dan kan ik zo doorgaan. voordeel van minder pc-en he (zit nu op werk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JaNina Geplaatst 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2015 Veel leesplezier lady jane! Ik lees nu: De wilde wegen, van Gabriel King. Zo spannend dat ik het maar met moeite weg kan leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 7 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2015 Hallo muur van Erik Jan Harmsen. Autobiografie van een man over zijn echtscheiding, burn out en alcoholverslaving. johanna64 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 Ik heb nu deel 2, (The Rosie Effect), moest even doorbijten, ik had zo iets van ja dat weet ik nu wel hoe je denkt, Don. Maar gelukkig gebeurd er ook nog van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2015 ik kan morgen deel 2 halen in de bieb deel 1 was zeker de moeite waard. Maar ben nu in Schrijver bezig, deel 5 van Karl Ove Knausgard, nog slechts 450 blz te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Rene Gude rip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden