Spring naar bijdragen

Boekendraadje


Francesca

Aanbevolen berichten

Het Rosie effect, dat viel me dus tegen. Naar het eind toe wordt het te mal en te ongeloofwaardig en je voelt al aan je water hoe het uitpakt. Maar dat Don er geen zenuwinzinking van kreeg is me een raadsel.

 

Ik raad alleen deel 1 aan.

 

Tijd voor een nieuw onderwerp Greame.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Hee da's leuk: die lees ik ook op het moment.

 

Heel herkenbaar vanuit mijn werk en erg mooi hoe hij zijn relatie met zijn moeder neerzet. (vind hem ineens een schat van een man...)

Fijn ook dat het korte stukjes tekst zijn. Ik lees zo makkelijk 8 hoofdstukjes weg voor het slapen gaan.

 

Vind jij hem ook zo goed met dit boek?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik vind het heerlijk hoe nuchter hij het onderscheid weergeeft tussen gewaarzijn vanuit de niet- geidentificeerde staat (nondualiteit) en spiritueel correct ego bewustzijn. Ben nu op blz 46 van de 186.

Voor mij boeiend ja. Wat ik uit de recensies begreep is Verslaafd aan wat langdradiger en Bevrijd van wat korter en concreter. ( ik heb Verslaafd aan niet gelezen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heh? 

 

't Is maar 'n heel kleintje, novelle zou ik zeggen.

Wie weet alleen nog tweedehands te krijgen, good for me, ik heb 'm, en zou 'm zeker 'n klassieker noemen.

Heb er erg veel aan gehad, lachen in je nachtelijke afkickende onmacht terwijl je 'm voor de zoveelste keer ligt te lezen, hij gaat hier nooit de deur uit.

 

Mocht dat zo zijn, voor 2ehands boeken moet je niet bij bol of MP zijn, maar bij: http://www.boekwinkeltjes.nl/

kun je je pareltjes nog vinden met wat geluk.

 

En gekeken, te koop tussen de 9 en dik 20 euro.

 

Deboekert

bewerkt door haddock
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 'Vrij' van M Pauwels besteld.

Had nog een bol bon liggen.

 

Uit de info blijkt dat het over meer gaat dan verslavingen, ook angst stn. depressies, hantering van gedachten e.d. (leefstijl)

En hij schrijft uit de eigen ervaring.

Afijn, ik krijg het morgen.

 

Eerst Hendrik Groen uitlezen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...