Hanneke Geplaatst 26 december 2013 Rapport Share Geplaatst 26 december 2013 Kinderen van de Chaos. Een boek over de spiritualiteit van de AA. Een mooi boek. geschreven door Bep van Muilekom. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 17 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2014 Ben momenteel bezig met Byron Katie (The Work). Als je het (haar) nog niet kent zou ik eens googelen. Er zijn websites met info en werkbladen (je kunt zelf thuis The Work doen) en je kunt er filmpjes van zien op Youtube. Niet ingewikkeld om mee aan de slag te gaan en voor zover ik kan nu kan zien worden er gewéldige resultaten mee behaald! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2014 ik mis mezelf............... schrijver ff kwijt (over vroeg dement worden bij een vrouwelijke professor), mooi geschreven een schitterend gebrek...............zelfde commentaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst 12 april 2014 Hallo allemaal, Enige tijd geleden heb ik het boek 'Nou nog eentje dan' (voor wie wil stoppen met (te veel drinken) van Mariette Wijne gelezen. Ik vond het een zeer zinvol boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Weer even omhoog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Johan Johanson De honderdjarige man die uit het raam klom en verdween. Gelukkig kun je hem als lezer goed volgen in zijn avontuur wat deze figuur beleeft na zijn ontsnapping op zijn honderdste verjaardag uit het verstikkende bejaardenhuis. En en passant komt ook nog de geschiedenis van de 20e eeuw voorbij. Vlot geschreven. Ik vind het wel een aanrader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 ik ook, en er wordt een film over gemaakt ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ik heb het genoteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Op de afgelopen meeting hadden we het nog over het forumboek, niet iedereen weet daarvan. In de beginjaren is er door een stuk of 10 forumdeelnemers een boek geschreven met hun verhalen (niet door mij). Dit boek is gratis te downloaden via www.verslavingdebaas.nl klik op forum en dan de optie forumboek. Ik vond het destijds indrukwekkend om te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Dank Kate .. Goeie tip! Mooi om te kezen . Ontroerend hoe open mensen kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 Voor mij was het boek een eyeopener... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2014 a page-turner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2014 Ik heb de film van de honderdjarige vandaag gezien. Tja het was voor mij een film waarvan je dan beter het boek van te voren niet had kunnen lezen. En dan een nieuwe leestip. In mijn vakantie heb ik het boek Stoner van John Wiliams gelezen. Dat is toch waarlijk een goede Roman met een hoofdletter. Het is een levensverhaal van William Stoner, een eenvoudige boerenzoon, die zijn passie vindt in de literatuur en universitair docent wordt. In de liefde loopt het wat stroef en ook op de universiteit loopt niet alles even soepeltjes. Mooie heldere zinnen maken het een genot om te lezen. En nu wil het dat ik naar een toneelstuk van dt boek ga. Hopelijk loopt dat beter af bij de honderdjarige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2014 JAAAA Stoner....dat is echt een aanrader! Laat je niet afschrikken door Roman met een hoofdletter het is zó mooi geschreven...zo ontroerend....zó..ja gewoon, een echt goed boek. Ben benieuwd Jaap, naar je mening over het toneelstuk...het kan ooit zo tegenvallen...hoop het niet voor je! Zet mij meteen aan het denken wat ik onlangs nog gelezen heb wat de moeite is...vergeet dat altijd snel, maar deze maakte ook indruk: Kleine bij van chris cleave. En nu ben ik bezig in boeken van Wibe Veenbaas, dat gaat over familieopstellingen en systemisch werken, Vonken van verlangen en de Maskermaker. Interessant als je daar meer van wilt weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjitske Geplaatst 27 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2014 Nog een goed boek, herkenbaar en leest lekker weg: Help ik (ver)zuip van Meggie de Jong Ja dat heb ik ook gelezen humoristisch je leest het niet een keer maar vaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2014 Even omhoog voor stoep Met een tip: De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Gelezen in de vakantie....echt een page-turner!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2014 Ik blijf het herhalen: De helaasheid der dingen. Hardheid, humor en liefde in een genuanceerd boek over het zoontje van een alcoholist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 september 2014 Rapport Share Geplaatst 8 september 2014 Heb 'm in huis Jen Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 september 2014 Rapport Share Geplaatst 12 september 2014 (bewerkt) Waarschijnlijk is het boek mooier dan de film, al vond ik de film ook steengoed! ( de helaasheid der dingen) Zelf heb ik nu de 100 jarige man die uit het raam viel te leen. Maar wat ik ook een aanrader vind en die heel regelmatig nog op rommelmarkten te koop is omdat deze al heel oud is, is Papillon. 12 september 2014 bewerkt door Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2014 Rapport Share Geplaatst 12 september 2014 en ook die film al meermalen gezien, blijft fatantastisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 De helaasheid der dingen gelezen. Kippenvel en lachen. Wat een schrijver, geweldig. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 voor Gerrit: Waarover ik praat als ik over hardlopen praat. Haruki Murakami (schrijver van 1q84, geweldige triologie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Ik weet dat dit een boeken draad is maar deze film is te mooi om te missen: À thousand times goodnight. Zeer indrukwekkende film over keuzes die je in het leven maakt en welke invloed dat op anderen heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 september 2014 Rapport Share Geplaatst 23 september 2014 Was ik Spud even gevolgd - ja sorry meiske je hebt een stalker - zie ik medefans van de helaasheid. Jeuj! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden