Monster Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 Jane, ja wat een heerlijk taalgebruik. In navolging van , ik geloof , jou, heb ik Hugo Borst gelezen. 'Ma' Vertederend. Eerlijk. Soms informatief, want ik ken niemand met dementie. Lichtvoetig schrijven over een zwaar onderwerp is nog een kunst. Anselm Grün 'Als het leven een last wordt - Spirituele omgang met depressies'. Niet door te komen. Spiritueel vind ik het boek amper; religieus wél. Christelijk, zelfs bijbels. Alsof je een preek in boekvorm vasthoudt. Niets mis mee, maar ik zoek het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 20 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 20 februari 2016 "Neem een geit" van Claudia de Breij basta reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 14 april 2016 Rapport Share Geplaatst 14 april 2016 De geboren renner, zo meeslepend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 23 april 2016 Rapport Share Geplaatst 23 april 2016 Heeft er iemand Paaz gelezen van Myrthe vd Meer? Heftig zeg. Heel goed geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Ja ik, er is ook een vervolg, ook de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoAnn73 Geplaatst 24 april 2016 Rapport Share Geplaatst 24 april 2016 Klopt Jane, daar ben ik net in begonnen, Up. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 mei 2016 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2016 Mijn ego en ik - Sabine Wassenberg beetje zen, maar heel leerzaam voor mijn monkey mind Het boek lijkt eigenlijk een docu in roman-vorm, dat leest niet lekker weg of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2016 Gelezen, Harp, pracht parabel, moeite waard. Wijdlopig (oud, sprak de oude), maar geweldig verpakt. Kreeg gewoon even zin in verdunde medicinale spirit! Dank voor de tip. Groets,Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 september 2016 Rapport Share Geplaatst 1 september 2016 Vrije wil bestaat niet - Victor Lamme Fibo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 3 september 2016 Rapport Share Geplaatst 3 september 2016 Ga ik dus lekker nie lezuh, wil ik niet. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fibo Geplaatst 9 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2016 (bewerkt) . 8 januari 2017 bewerkt door Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 oktober 2016 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2016 zojuist gekeken idd de moeite waard..... Fibo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 3 september 2017 Rapport Share Geplaatst 3 september 2017 Ik vond het boek "Help, ik (ver)zuip" wel goed, als ik er iemand blij mee kan maken? Anne01 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne01 Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Sophie, heb het gelijk even besteld, goede tip, vond de recencies erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophie60 Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 2 uur geleden zei Anne01: Sophie, heb het gelijk even besteld, goede tip, vond de recencies erg leuk. Oh @Anne01, je had het van mij kunnen krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 september 2017 Rapport Share Geplaatst 30 september 2017 Ik ga ook eens snuffelen op internet. Het lijkt me ook wel een goed boek. Even proberen om de digitale versie te pakken te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne01 Geplaatst 1 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2017 Sophie, wat lief..dat had ik niet begrepen. Ben er wel nieuwsgierig naar en ik vervang momenteel de alcohol door lezen. Altijd al een lezer geweest en als ik niet drink heb ik daar ook veel meer tijd voor. Lezen is soms ook wel een vlucht uit de realiteit maar stukken minder ongezond en storend voor je relaties dan die wijn. Behalve mijn honden, als ik aan het drinken was mochten ze meestal wel op schoot maar nu zit er steeds een boek voor. Of een hond voor mijn boek. Sophie60 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2017 'De grote verdoving' - Erik Stofferis. Ik ben het aan het herlezen. Met name Deel 2 komt nu heel anders binnen dan een jaar terug. Ik vind het echt de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2017 Heel herkenbaar. Heb ik ook veel aan gehad. Ook maar weer eens herlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 11 november 2017 Rapport Share Geplaatst 11 november 2017 Op 30/09/2017 om 13:45 zei NickyLJ80: Ik ga ook eens snuffelen op internet. Het lijkt me ook wel een goed boek. Even proberen om de digitale versie te pakken te krijgen. Is het je gelukt om een digitale versie te vinden? Mij (nog) niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 november 2017 Rapport Share Geplaatst 11 november 2017 Nee helaas, ik heb hem ook nog niet gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anne01 Geplaatst 11 november 2017 Rapport Share Geplaatst 11 november 2017 (bewerkt) Zojuist besteld..kan wel wat ondersteunend leesvoer gebruiken. Bedankt voor de tip. Vier dagen niet drinken en ik heb het er weer uit, financieel, denk ik dan maar. 11 november 2017 bewerkt door Anne01 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 26 november 2017 Rapport Share Geplaatst 26 november 2017 Ik heb het draadje doorgespit, lijstje gemaakt, morgen naar de bieb! Zelf heb ik gelezen: -De muur (Eric Jan Harmsen) -Tonic (Ralf Moren) -Ik ben Lois en ik drink niet meer (Lois Bisschop) En net uit: -Kopstoot (Rogier Dijkman & Carolien Euser) Allemaal autobiografieën van mensen die gestopt zijn met drinken en allemaal met plezier gelezen. De laatste gaat over een man die elke week een foto van zichzelf heeft laten maken. En elke week is bij die foto een stuk tekst getypt. Ook wordt het verhaal van zijn partner verteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 29 november 2017 Rapport Share Geplaatst 29 november 2017 Wat gelezen van Hans Fallada, een Duitser (1839-1947). Het boek heet "De drinker". Gaat inderdaad over een man die drinkt (gaat drinken). Maar hij vindt het iets te lekker. Ik denk niet dat het goed afloopt, maar ik wil niet lezen over iemand die het lekker vindt. Ook niet als laatste "redmiddel". Eerst drinken, dan sterven. Juist niet. Daarom begonnen in een ander boek: De val van August Willemsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 4 december 2017 Rapport Share Geplaatst 4 december 2017 De val: Pff, de beslommeringen van een man in een revalidatietehuis oid (na de val). Beetje ouderwets geschreven ook. Kleine lettertjes... leest niet lekker weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden