Spring naar bijdragen

Vragen en verhalen over je huisdieren.


bolletje

Aanbevolen berichten

Spud, ik heb het antwoord er dus niet op.

Ook al zou je een andere kat er bij nemen met overwicht, wie geeft jou dan de garantie dat het belaagde katje in bescherming gaat worden genomen.

Kan me indenken dat je het hartstikke zielig vindt, maar je kunt er weinig aan doen denk ik.

Ikzelf zou haar denk ik als ik weg ben apart zetten...

Wat betreft vogeltjes die tegen het raam vliegen, dat gebeurt hier met grote regelmaat.

Meestal zijn het musjes en over het algemeen vliegen ze gelijk weer door.

Af en toe vliegt er een bosduif tegen het raam, ook dat gaat meestal goed.

Ik heb eenmaal een musje en eenmaal een duif zich dood zien vliegen, zo zielig.

Maar wat ik het naarste vond was een musje dag tegen het raam vloog, op het moment dat ik bij het raam was en het beestje op zijn rug zag liggen spartelen kwam er een ekster aanvliegen die in de vlucht het musje aan één pootje optilde en meenam.

Ik was zo kwaad, gooide de puideur open en rende er schreeuwend achter aan.

Gelukkig liet de ekster los, musje heeft nog even verdwaasd op de grond gezeten en kon daarna ook weer de lucht in.

Sindsdien vind ik eksters toch niet meer zulke leuke vogels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Spudtie,

Das inderdaad erg oud zeg bijna 20 jaar. Een teken dat ze het altijd erg goed gehad heeft, anders worden ze niet zo oud. Je kan terug kijken op een goeie vriendschap met je dier, en dat geeft je hopelijk wat steun om het verlies te verwerken,

Sterkte wijfie.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spudtie wat goed dat je het ziet. Ikzelf zag een new foundlander, maar d.a. maatje zei dat hij ook zijn vorig hond zag en dat was inderdaad een een roodbruine hond, een spaniel geloof ik. Maar hij heeft ook nog een soort herder gehad.

Zal het hem doorgeven want dit is toch een bevestiging dat we echt iets zien. Op een heel groot scherm zie je het nog veel duidelijker.

Dank daarvoor meisie.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of je het mis hebt Spud, maar het klopt wel mijn maatje heeft inderdaad een spaniel gehad. En het klopt dat die heel veel wit onder z'n kin en borst had.

Dus dat gene wat jij ziet klopt helemaal hoor.:heart:

Heb het tegen mijn maatje gezegd gisteren en weer werd hij wat emotioneel. Zeker toen ik bevestigde dat ook iemand anders die kop gezien heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spudtie ik heb een nieuwe hele goeie site ontdekt. Die heet Niburu. Ontzettend mooie en goeie informatie over alles wat te maken heeft met Ufo's, B.D.E's, Edgar Cayce en zijn voorspellingen, piramides, Mayakalender enz. Teveel om op te noemen. Ik zit echt lang achter de monitor om alles te lezen. Moet je maar eens kijken. En dat geld natuurlijk ook voor iedereen die hier in geinteresseerd is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...