Yvonne Geplaatst 22 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Spud, ik heb het antwoord er dus niet op. Ook al zou je een andere kat er bij nemen met overwicht, wie geeft jou dan de garantie dat het belaagde katje in bescherming gaat worden genomen. Kan me indenken dat je het hartstikke zielig vindt, maar je kunt er weinig aan doen denk ik. Ikzelf zou haar denk ik als ik weg ben apart zetten... Wat betreft vogeltjes die tegen het raam vliegen, dat gebeurt hier met grote regelmaat. Meestal zijn het musjes en over het algemeen vliegen ze gelijk weer door. Af en toe vliegt er een bosduif tegen het raam, ook dat gaat meestal goed. Ik heb eenmaal een musje en eenmaal een duif zich dood zien vliegen, zo zielig. Maar wat ik het naarste vond was een musje dag tegen het raam vloog, op het moment dat ik bij het raam was en het beestje op zijn rug zag liggen spartelen kwam er een ekster aanvliegen die in de vlucht het musje aan één pootje optilde en meenam. Ik was zo kwaad, gooide de puideur open en rende er schreeuwend achter aan. Gelukkig liet de ekster los, musje heeft nog even verdwaasd op de grond gezeten en kon daarna ook weer de lucht in. Sindsdien vind ik eksters toch niet meer zulke leuke vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2012 Wat je zou kunnen doen als er veel vogels tegen het raam vliegen, is er iets voor hangen b.v. planten of zo, zodat ze zien dat er iets voor staat waar ze niet door kunnen. Dan is het probleem afgelopen. Maar ja dat wil of kan niet iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Onze nieuwe aanwinst, we noemen haar Jikke, geboren 25-02-2012 in Roemenie http://imageshack.us/a/img152/...htboxfoto518144429.jpg http://imageshack.us/a/img845/...htboxfoto518144439.jpg http://imageshack.us/a/img141/...htboxfoto518144449.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Oh Kame! Wat een lief en leuk beessie!! Heel veel plezier ermee hoor! #heftigaanhetproberenomnietjaloersteworden....# Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Prachtbeest Kameo! Die ogen hè...zo honds! Je vraagt je dan af wat er omgaat in het beest.... Ze voelen zoveel aan, dat maakt ze echte maatjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Dank jullie wel, we zijn er ook superblij mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Wat een lieverd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 ja he? Loopt lekker aan de lijn, trekt niet, gaat zitten bij het oversteken, moet zeggen dat ze snel leert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 wat een leukerdje Kame.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Kamé heel veel plezier met je nieuwe diertje. Ze heeft een heel guitig koppie. Prima Spudtie laat de natuur zelf z'n gang gaan en dan lost het zich vaak vanzelf op. Fijn voor je meis, nu geen zorgen meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Even up voor Jowan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Hartstikke leuke hond Kame, en heerlijk dat hij al zo goed luistert hoor. Spud, fijn dat katlief het heft zelf in handen heeft genomen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Wat een lieverd kamé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Spud, 19,5 jaar, een hele leeftijd. Soms gaan de dingen anders dan gepland zijn. Gelukkig heb je 19,5 jaar aan herinneringen en vast ook veel foto's:) Hoeveel poezebeesten heb jij? Wij hebben er nog twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Lieve Spudtie, Das inderdaad erg oud zeg bijna 20 jaar. Een teken dat ze het altijd erg goed gehad heeft, anders worden ze niet zo oud. Je kan terug kijken op een goeie vriendschap met je dier, en dat geeft je hopelijk wat steun om het verlies te verwerken, Sterkte wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Spud, pracht werk wat je doet! Zelf ben ik niet opgegroeid met dieren. Nu hebben we dus twee honden, twee katten, twee fretten en twee goudvissenB) Ik zou ze niet niet meer willen missen. Er is wat dat betreft een wereld voor mij open gegaan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Spudtie wat goed dat je het ziet. Ikzelf zag een new foundlander, maar d.a. maatje zei dat hij ook zijn vorig hond zag en dat was inderdaad een een roodbruine hond, een spaniel geloof ik. Maar hij heeft ook nog een soort herder gehad. Zal het hem doorgeven want dit is toch een bevestiging dat we echt iets zien. Op een heel groot scherm zie je het nog veel duidelijker. Dank daarvoor meisie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2012 Ik weet niet of je het mis hebt Spud, maar het klopt wel mijn maatje heeft inderdaad een spaniel gehad. En het klopt dat die heel veel wit onder z'n kin en borst had. Dus dat gene wat jij ziet klopt helemaal hoor. Heb het tegen mijn maatje gezegd gisteren en weer werd hij wat emotioneel. Zeker toen ik bevestigde dat ook iemand anders die kop gezien heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Om het maar weer 's over dieren te hebben: met de hond gaat het goed. Ik denk dat ze ook niet meer gaat roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 Wees daar niet al te zeker van Had: als ze jou een peuk ziet opsteken kan het best zijn dat ook zij zich niet in kan houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2012 Rapport Share Geplaatst 2 november 2012 en soms een zware pijp:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 november 2012 Rapport Share Geplaatst 5 november 2012 Mooi spud, ach een beetje hamertje tic en je hebt al een slaapplekkie he , de omgeving en 't kot heeft tie zelf al uitgezocht tenslotte, ga zo door meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2012 Spudtie je bent echt een hele grote dierenvriend lieverd. Dat doet me echt heel goed. Heel fijn je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 november 2012 Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Gefeliciteerd joh, maar welk merk dan ? klinkt als rijst met krenten. Wel veel foto's maken hoor, zijn maar zo kort pup, wel langer eigenwijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 november 2012 Spudtie ik heb een nieuwe hele goeie site ontdekt. Die heet Niburu. Ontzettend mooie en goeie informatie over alles wat te maken heeft met Ufo's, B.D.E's, Edgar Cayce en zijn voorspellingen, piramides, Mayakalender enz. Teveel om op te noemen. Ik zit echt lang achter de monitor om alles te lezen. Moet je maar eens kijken. En dat geld natuurlijk ook voor iedereen die hier in geinteresseerd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden