bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Nieuwe kansen nieuwe prijzen vandaag! Trump heeft met Poetin een akkoord over diesellevering gesloten. Die gaat gewoon over lijken voor de komende verkiezingen. Je zou haast vergeten dst het dieseltekort Trumps eigen schuld is. Had beter de krant dicht kunnen laten. Eerst koffie. 3 uur geleden bewerkt door bumperjim Rosee reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Oh ja @Oskar we hebben wat nieuws gescoord bij het palais des thés: Vietnamese drakenschubbenthee. Het is een grand cru dus we hebben maar een heul klein beetje gekocht (wat op de website niet kan maar met de winkeldames is veel mogelijk). Het lijkt ook echt op drakenschubben (weet niet of je wel eens een draak gezien hebt?). Het is een witte thee. Heul speciaal subtiel. Er mag een koekje bij maar dan moet het wel een speciaal koekje zijn 😁 https://www.palaisdesthes.com/fr/ecailles-de-dragon-3372.html 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Lika Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Haha @bumperjim ik lees net over de Karbonkel experience. Over draken gesproken… bumperjim reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik had gisteren walnotentussenschotjesthee (dat is bijna net zo mooi als het prachtige woord dat @Adri02 gisteren schreef). De tussenschotjes een paar minuten koken en dan nog even laten trekken, erg lekker. lady jane en bumperjim reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het was een topdag gisteren, ik was bijna de hele dag in de weer met nauwelijks symptomen en heb makkelijk maar echt wel lekker eten gemaakt. Toen mijn neefje 5 was heb ik van hem en zijn broers een film gemaakt van een half uur, met ook zijn ouders en opa en oma erop. Gisteren liet ik hem voor het eerst die beelden zien, de eerste bewegende beelden die hij zag van zichzelf als kind en van zijn inmiddels overleden moeder, hij was totaal in de ban ervan 😍 Adri02, lady jane, Rosee en 2 anderen reageerden hierop 5
Oskar Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Mogge! De dag begint prachtig: drakenschubbenthee en walnotentussenschotjesthee. Beiden te lang voor op het bord, dus de scrabblegrap kan ik niet maken. Maar ik word van afstand al enthousiast @bumperjim. Heb je al geproefd of bewaar je hem voor de dag dat je opa wordt? Ook het ‘speciale koekje’ erbij doet mijn fantasie bijna ontploffen. Het is wel fijn dat ook thee zoiets teweeg kan brengen. Mijn ik ben een Bourgondiër-excuus om aan de drank te gaan kan definitief in de prullenbak. @Yana: wat ontzettend fijn die dag gisteren. Zullen we dansen? Waar ik zelf naar uitkijk: samen met mijn vrouw langs de lijn bij mijn jongste zoon straks. En daarna vouw ik de krant uit op tafel met een cappuccino. Het leven lacht. Vanmiddag en vanavond werken, dat is dan weer jammer. Onee, wacht, ik vind mijn baan leuk tegenwoordig. 🥳 lady jane reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Oskar: Mogge! De dag begint prachtig: drakenschubbenthee en walnotentussenschotjesthee. Beiden te lang voor op het bord, dus de scrabblegrap kan ik niet maken. Maar ik word van afstand al enthousiast @bumperjim. Heb je al geproefd of bewaar je hem voor de dag dat je opa wordt? Ja hoor, ik ben niet zo'n wachter. Samen met Stier natuurlijk. Ik moet dan altijd even nadenken of ik het lekker vind of juist niet, toen zei de Stier wow lekker, en toen was het ook inderdaad lekker. Zij is een supertaster, als zij iets lekker vindt dan is dat ook inderdaad zo. Terwijl als ik soms iets lekker vind (zoals pu erh) dan ligt dat gewoon aan mij 🤣 Soms zijn die discussies vermoeiend maar meestal wel vermakelijk. 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morgen. Vroeg. Koffie. DAGPACT: Quinn 💜
Musashi Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dankjewel voor de herkenning gisteren. Ik moest hele avond nog denken aan ons uitje als het fijne witte strandzand. Als ik het wil koesteren en vasthouden moet ik vooral niet proberen het krampachtig vast te knijpen. Dan glipt het allemaal weg. Beter m’n hand zachtjes open door het zand laten glijden zonder het te willen vastpakken en meenemen. Gewoon genieten dus. Ok dat zal ik dan proberen vanaf nu. No stress en easy peasy. DAGPACT: Quinn 💜 kaatje Musashi 🌊
Kaatjee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Doen @Musashiprobeer te genieten en de geplande grote dingen soms loslaten die kleine dingen zijn vaaak ook de meeste waardevolle herinneringen. Ik heb spijt va. De meeste stressvol planningen nu ze ouder zijn Musashi reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @bumperjim: een paar dagen geleden kondigde Poetin nog aan dat Rusland Iran zal steunen om een einde te maken aan de oorlog; inderdaad misschien beter om de kranten wat minder te bekijken. Alvast iets leuk voor vandaag: met het donkere weer de afgelopen dagen was ik al in eindejaarstemming en had ik kleurrijke lichtjes besteld voor in de kerstboom. Deze ochtend het pakketje uitgepakt, getest en daar word ik dadelijk blij van. Alleen twijfel ik nu of 240 ledjes wel genoeg zal zijn. 🤔
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dus, nu ben ik dus nieuwsgierig naar thee, het moet niet gekker worden. Eerst maar m'n Brinta opeten, daarna is de wereld vast normaler. Krant en koffie. Slecht geslapen. Geen idee nog wat er vandaag moet.
Kaatjee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen Heerlijk gedaan na 3 weken eindelijk 😅 lekker bakkie thee @Quinn met honig in de avond. nog even koffie en dan me dan echt naar de sport school sleuren. Vanavond etentje met 3 andere vrouwen van facebook spannend. Lijkt wel 16 weer 🤣
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers wasje draait en het is goed weer om het straks buiten te hangen. verder weinig te melden dus ik lees maar lekker mee op de achtergrond.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hmm, ik drink nooit thee, altijd koffie. Maar iets met draken is natuurlijk bijna onweerstaanbaar. Want draken. Bijna een blind date zo @Kaatjee
Kaatjee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ja zeker @Quinn idd eigenlijk soort blind date
Quinn Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden Veel plezier in elk geval joh.
Kaatjee Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden 4 minuten geleden zei Quinn: Veel plezier in elk geval joh. Dank je hoop soms dat er gewoon een ook iets mankeert zoals ik slecht hè 🤣🤣 komt goed Mormel reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Ach joh, iedereen mankeert wel wat, dat noemen ze persoonlijke charme.
Kaatjee Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Idd dat zeg ik ook. Altijd iedereen markeert wel iets maar niet iedereen praat erover
Rosee Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden Wat leuk @Kaatjeesnap dat je het spannend vindt, maar die andere vrouwen vinden het vast ook spannend hoor, dat helpt misschien 💪 Kaatjee reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden Ik begin nu zelf ook een beetje nerveus te worden over het reisje naar Londen van @Musashien haar dochter, moet niet gekker worden😛 Musashi reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 20 minuten geleden Rapport Geplaatst 20 minuten geleden Ik deed vroeger ook stedentrips met mn kinderen. Vakanties deden we met z'n drieën maar stedentrips een op een. Met de jongste was het vaak wel lastig, want die kreeg ik moeilijk mee naar musea en culturele dingen. Hij vond het leukste van zo'n weekend dan de pizza in een of andere althanse stationsrestauratie. Andere zoon kon musea en cultuur wel waarderen dus was een stuk makkelijker. Leuke herinneringen aan Antwerpen, Parijs, Barcelona, Madrid, Valencia, New York. Ook waren we een keer zijn knuffel kwijt in het hotel. Die bleek per ongeluk in de wasserette van het hotel te zijn beland. Ze stuurden hem toen op en weken daarna kreeg mijn zoon een pakketje met een platgedrukte haas thuisgestuurd. Is hij nog lang van onder de indruk geweest. Musashi reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden