Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen allemaal 

weer gaat slapen niet zoals het moet jammer. Vandaag even dagje geen verplichtingen even lekker me gang gaan even naar de grofvuil voor de tuin leeg te halen l. Sporten tuin planten verplaatsen zodat er getegeld  kan worden straks. Bijna af zo blij van zeg . En even pakketje retourneren want ik kreeg een aanhanger zeil ipv een parasol 🤷🏼‍♀️heeL apart . 

dagpact 🍁☀️

kaatje 🌺

bewerkt door Kaatjee
.
  • Kaatjee changed the title to Donderdag 8 Oktober 2026
Geplaatst

Goedemorgen, wat een fijn vooruitzicht Kaatjee

Ik heb vannacht in mijn dromen doorgewerkt, gisteren was een veel te volle dag. 
Vandaag proberen tussendoor soms af te schakelen

Geplaatst

dagpact 🍁☀️

kaatje 🌺
Mormel

Goedemorgen dames. Zo meteen gaan winkelen, maar verder is het twijfelachtig dat ik vandaag verder kan werken in de tuin (regen). Aangezien het huishouden ook aan de kant is, zit de kans erin dat ik straks in de zetel kruip: dekentje, koffie, boek... dat is al even geleden. 

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Het is herfstig hier, maar van de regen hebben we nog niet veel gemerkt, zal vandaag ook wel meevallen denk ik. 
Vandaag in de tuin nog wat snoeien, en binnen wat rommelen, een rustig dagje verder. 
Eerst nog even een bakje. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

Morgen mensen. Vandaag thuis aan wat verschillende dingen werken. Buiten wordt het dan toch eindelijk herfst.

dagpact 🍁☀️

kaatje 🌺
Mormel
Yvonne 

Quinn

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...