Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hoi @Smaragdie. Vriendin al aangekomen? Ik weet uit ervaring dat die chemo's zwaarder worden. Bij het laatste chemo traject ( paar jaar geleden) mocht ik de eerste dagen niet alleen zijn. Mijn man was toen al overleden. Ik heb toen bij broer gelogeerd. Maar dat hielp niet zoveel. Maar fijn dat jij nu ev3n niet alleen zult zijn. Nu even hulp aanvaarden , hoor @Smaragdie. Effe nodig. Al is het maar dat je even  van je af kunt kletsen of lekker samen kunt zwijgen.  ............

.........Ook soms fijn. ,,! Gewoon ... er ZIJN.  Even die nacht doorheen, joh. Ik weet dat die uitwerking van de chemo's dan (naarmate je er meer hebt  gehad) even in de nacht erna extra pittig worden/zijn. 

Hier ligt mijn herplaatsingskatje heerlijk op mijn benen. ( zij mag in mijn slaapkamer). Ik ben nu al zo dol met het beestje. Zo'n lieverd. . We hebben het zo mooi samen nu. Win win....

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst (bewerkt)

@SmaragdieVolgens mij ben je nu uitgelogd. Dan ga ik ook alsnog proberen te slapen. Hou je goed. Morgen is het weer een stukje beter. Echt!! Laat het nu maar gewoon over je heen komen. Dat vond ik eigenlijk het beste werken. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

oei schrikken hier. dappere dat je accute hulp zocht bij vriendin.
Ik zou daar ook giga veel moeite mee hebben, maar wat moet dat moet.
Ze is waarschijnlijk blij dat zij dat mag doen voor jou. Maar hulp geven is altijd makkelijker dan vragen he.
Ik hoop dat je een gat in de dag slaapt en weer wat aan je dag hebt straks. En dat die chemo niet al te vaak moet.
Heb het van nabij meegemaakt met vriendin 2 jaar terug, dit wens je niemand toe. KMW @Smaragdie:rose:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...