Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nog even op de valreep van 21 september: goedenavond frummers. 
Drukke dagen achter de rug, ik heb helemaal niets bijgelezen, maar toch even binnenwippen hier. 

NACHTPACT:
Yvonne 

Geplaatst
2 uur geleden zei Yana:

Kom maar bij mij op de koffie @Quinn, 2 eetlepels goeie koffie per kopje en langzaam opschenken... the best!

IMG_20260730_1757072.thumb.jpg.3e36fd358a27968d599e85841fbf519d.jpg

ik zet mijn filter altijd op een thermoskan, want heb aan 1 mok niet genoeg. Doe er meestal een snuf gember/kaneel/fenegriek/kardemom of cacaopoeder bij, dan loopt het nog langzamer door en de koffie smaakt er lekkerder door, zonder zoete siropen. Vooral in de winter gember verwarmt extra. Ik wil nooit meer een machine en doe dit al zeker 30 jaar zo, sinds mijn apparaat stuk ging en ik 2 kannen overhield  die nog prima waren/zijn.

Geplaatst
6 uur geleden zei Kaatjee:

O foto valt beetje groot sorry 

Ik zie geen foto, maar zal wel aan mij liggen @KaatjeeWe hadden bijna de bus ingeladen, toen we op de groepsapp lazen dat onze dirigent in het ZH lag. Onwel geworden onderweg. Geen repetitie dus. Toen maar wat boodschappen gedaan. Zo zie je maar weer. Het leven is raar soms.

Geplaatst (bewerkt)
48 minuten geleden zei spirit:

Ik zie geen foto, maar zal wel aan mij liggen @KaatjeeWe hadden bijna de bus ingeladen, toen we op de groepsapp lazen dat onze dirigent in het ZH lag. Onwel geworden onderweg. Geen repetitie dus. Toen maar wat boodschappen gedaan. Zo zie je maar weer. Het leven is raar soms.

Beroerd genoeg toch voor de dirigent. Hopelijk gaat het hem beter. Dan gaat het niet over.......gezondheid is ieders grootste goed, Spirit.  En dan zijn boodschappen  even fijn. Sorry. Ik snap er niks van. 

Ik sta ( geloof ik) iets anders in het leven. 

De dirigent ligt echt niet voor zijn plezier in het zkh. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei Yana:

Nee, nee, ieder kopje wordt vers gezet, als het vijf minuten in een thermosfles heeft gezeten vindt deze prinses op de erwt het al niet meer lekker @lady jane

Helemaal mee eens. Wij malen de bonen ook zelf, heerlijk!

bewerkt door Mariposa
Geplaatst (bewerkt)

Zooo... nog even hier. Nul komma nul . Maar  wat een feest. Maar niet heus.  

Wel effe gespeeld met het katje.   Ze is zo lief.  En ik doe mee met spelen.. Zij heeft het nooit geleerd. En dus gaan we het samen  leren!!!!

Ben een tikkie verdrietig.  Zo veel pijn.. etc. Etc. 

Zo nu uitgemopperd hoor. Mijn moeder zei vroeger.... " dit waren de klaagliederen".  Zij klaagde nooit. Maar dat was een bijbelse  uitdrukking van haar. Maar goed bedoeld. 

.  Ik ga alsnog een meditatie  doen van de app. 

Ik vind het soms zo lastig... die eeuwige  pijn etc.  MAAR..... dag 13 gehad.  Op naar 14 .. 

bewerkt door Marjolijn

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...