Quinn Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Komt omdat ik een snelle jongen ben @Yana 😎 🌷@Musashi Kaatjee reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden 3 minuten geleden zei Quinn: Van je hele topic? Dat kan ook op de telefoon. Dan ga je naar je allereerste bericht in dat topic en daar kun je de titel veranderen. Bedoel wil van kaatjemama naar kaatje
Kaatjee Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Ik ben niet zo duidelijk sorry 😅
Quinn Geplaatst 46 minuten geleden Rapport Geplaatst 46 minuten geleden Dat moet even met een mailtje naar een moderator @Kaatjemama
Quinn Geplaatst 44 minuten geleden Rapport Geplaatst 44 minuten geleden Zojuist zei Quinn: Dat moet even met een mailtje naar een moderator @Kaatjemama Nee, toch niet. Je gaat naar je account, daar kun je je schermnaam wijzigen. Dat is cool, wie weet hoe ik morgen heet 😎 Kaatjee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Geplaatst 43 minuten geleden @Kaatjemama dus naar account, dan naar accountinstellingen en dan je schermnaam wijzigen. Kaatjee reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden (bewerkt) 6 minuten geleden zei Kaatjemama: Bedoel wil van kaatjemama naar kaatje Dat kan wel volgens mij hoor @Quinn Je klikt op het hamburgermenu (3 streepjes), dan account, profiel en tandwiel. (Tsss, alweer te laat) 40 minuten geleden bewerkt door Yana
Yana Geplaatst 42 minuten geleden Rapport Geplaatst 42 minuten geleden 5 minuten geleden zei Quinn: Komt omdat ik een snelle jongen ben @Yana 😎 🌷@Musashi Dat kun je wel zeggen, ja 😁 Ben je ook glad?
Quinn Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden @Yana jep. Snel, glad en levensgevaarlijk.
Yana Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Oh, nou ja, ik was toch al van plan om je te vriend te houden. Kaatjee en Quinn reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden DAGPACT: Yana Kaatje 🌺 Marjolijn Quinn Maja Mormel Yes kleurtjes, bedankt @Quinn. Over kleuren gesproken: de herfst staat voor de deur, veruit mijn favoriete seizoen om te gaan wandelen.
Quinn Geplaatst 36 minuten geleden Rapport Geplaatst 36 minuten geleden 2 minuten geleden zei Yana: Oh, nou ja, ik was toch al van plan om je te vriend te houden. Graag, geheel wederzijds ook.
Kaatjee Geplaatst 33 minuten geleden Rapport Geplaatst 33 minuten geleden Dank @Quinngevonden maar kaatje is al bezet 😓 dan laten we het maar zo
Quinn Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden (bewerkt) Of je stopt er een extra a in @Kaatjemama of je doet Kaat. Ofzo. Of niet, waar bemoei ik me ook weer mee. 30 minuten geleden bewerkt door Quinn
bumperjim Geplaatst 26 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 26 minuten geleden 6 uur geleden zei Yana: Ja, maar BJ heeft de auto láten repareren. Is dat dan een automatische bandenspanningsmeter die het moet doen voor de apk, @bumperjim? Dat is dan weer een typisch voorbeeld van 'wat er niet in zit kan ook niet kapot'. Ja precies, ik heb helemaal de verkeerde auto wat dat betreft want ALLES zit erin 😩
Quinn Geplaatst 24 minuten geleden Rapport Geplaatst 24 minuten geleden @bumperjim heeft een echte grote mensen auto, ook al een snelle jongen. Okay, ik ben vervelend vandaag. Kaatjee reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 21 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 21 minuten geleden Soms heb ik gewoon zin om een Renault 4 of zo te kopen. Daar rijden er nog heel veel van rond en dan rij je het allergoedkoopst. (Op de fiets van Adri na dan natuurlijk). Maar als alles weer feilloos werkt dan vind ik m weer zo fijn rijden 🫤
Quinn Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden @bumperjim vroeger had ik een eend, geniaal ding. Daarna heel even een Porsche. Nou heb ik geen auto meer, dat wil zeggen, c heeft een auto. En die houdt van Audi. Een oldtimer, dat lijkt me nog wel eens geinig.
Kaatjee Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Een eend zo leuk @Quinn heb vroeger wel een daf gereden leuk maar als vroor was het een stuk minder ook ooit een Toyota higluxe gereden dat was echt me lievelings
Quinn Geplaatst 4 minuten geleden Rapport Geplaatst 4 minuten geleden Het was een geinige auto, absoluut. Maar eerlijk is eerlijk, wat meer comfort is ook wel lekker.
Kaatjee Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden 1 minuut geleden zei Quinn: Het was een geinige auto, absoluut. Maar eerlijk is eerlijk, wat meer comfort is ook wel lekker. Zeker weten en wat op die daf gescholden ging niet allemaal van zelf altijd
Kaatjee Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden Laast hier zo’n oldtimer dag gehad erg leuk !! ook confronterend zag steeds meer auto’s die ik ooit gereden had.😂😂
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden