Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goeiemorgen! Ben alweer op 🙃

Leuks gisteren: goedkoop de auto kunnen repareren! Dat mag wel in de krant eigenlijk. De TPMS (bandenspanningsmeter) deed het niet meer en over een week heb ik apk gepland dus dat moest vlug geregeld. Mn normale garage zei dat ik daarmee naar De Merkdealer moest. Bij De Merkdealer kunnen ze alleen maar facturen maken van 4 cijfers dus die haat ik met passie. Toen besloot ik even langs de Norauto te gaan (Kwikfit zeg maar, een stelletje linkmiechels die ik voor geen meter vertrouw maar je kan er wel meteen terecht) en toen was ik ineens voor 69,95 klaar 🥳

(Toen moest ik tanken en was het blije gevoel alweer weg, maar het ging over leuks)

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
30 minuten geleden zei bumperjim:

Leuks gisteren: goedkoop de auto kunnen repareren! Dat mag wel in de krant eigenlijk.

goedemorgen allemaal 

Lekker hoor lijkt me top als je dat soort dingen zelf kan. Geeft idd vast een kick  @bumperjim

ben weer te vroeg wakker  veel te weinig geslapen nood medicatie slaat even niet aan.

aanpassen dus vandaag en rustig dagje in de tuin.

Fijne zondag allemaal 

IMG_9479.jpeg

Geplaatst

Ja, maar BJ heeft de auto láten repareren.

Is dat dan een automatische bandenspanningsmeter die het moet doen voor de apk, @bumperjim? Dat is dan weer een typisch voorbeeld van 'wat er niet in zit kan ook niet kapot'.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...