bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Goeiemorgen! Ben alweer op 🙃 Leuks gisteren: goedkoop de auto kunnen repareren! Dat mag wel in de krant eigenlijk. De TPMS (bandenspanningsmeter) deed het niet meer en over een week heb ik apk gepland dus dat moest vlug geregeld. Mn normale garage zei dat ik daarmee naar De Merkdealer moest. Bij De Merkdealer kunnen ze alleen maar facturen maken van 4 cijfers dus die haat ik met passie. Toen besloot ik even langs de Norauto te gaan (Kwikfit zeg maar, een stelletje linkmiechels die ik voor geen meter vertrouw maar je kan er wel meteen terecht) en toen was ik ineens voor 69,95 klaar 🥳 (Toen moest ik tanken en was het blije gevoel alweer weg, maar het ging over leuks)  8 uur geleden bewerkt door bumperjim
Kaatjee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 30 minuten geleden zei bumperjim: Leuks gisteren: goedkoop de auto kunnen repareren! Dat mag wel in de krant eigenlijk. goedemorgen allemaal Lekker hoor lijkt me top als je dat soort dingen zelf kan. Geeft idd vast een kick  @bumperjim ben weer te vroeg wakker  veel te weinig geslapen nood medicatie slaat even niet aan. aanpassen dus vandaag en rustig dagje in de tuin. Fijne zondag allemaal  Â
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ja, maar BJ heeft de auto láten repareren. Is dat dan een automatische bandenspanningsmeter die het moet doen voor de apk, @bumperjim? Dat is dan weer een typisch voorbeeld van 'wat er niet in zit kan ook niet kapot'.
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dat klinkt niet helemaal goed @Kaatjemama dat je noodmedicatie nodig hebt. Knuffel voor jou 💞 Kaatjee reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Op de phone kan ik letters geen kleurtje geven... DAGPACT Yana 6 uur geleden bewerkt door Yana
Kaatjee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 18 minuten geleden zei Yana: DAGPACT Yana kaatje 🌺
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeie morgen iedereen. Goh ik slaap me toch goed sinds ik de methode 4-7-8 gebruik, heerlijk gwewoon. Musashi en Lika reageerden hierop 2
Marjolijn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Wat een verhaal. @bumperjim. Ikzat er helemaal midden in. Pff maar gelukkig is het nu beer.wat een toestand. Yana reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @bolletjewat fijn! bolletje reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wil iemand mij op het dagpact zetten aub? Â
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) DAGPACT Yana Kaatje 🌺 Marjolijn Gaat het wel goed met je, @Marjolijn? 5 uur geleden bewerkt door Yana
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden DAGPACT: Yana Kaatje 🌺 Marjolijn Quinn  Omdat mensen van kleuren houden. Ofzo. Weet ik veel. Kaatjee reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen! In de trein naar Utrecht. Werk dat voelt als vrije tijd: naar Boekfest. Fijne dag allemaal en @Marjolijn: rustig aan meissie!  DAGPACT: Yana Kaatje 🌺 Marjolijn Quinn Maja Yana en Lika reageerden hierop 2
Adri02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei Yana: Ja, maar BJ heeft de auto láten repareren. Is dat dan een automatische bandenspanningsmeter die het moet doen voor de apk, @bumperjim? Dat is dan weer een typisch voorbeeld van 'wat er niet in zit kan ook niet kapot'. Haha, precies! Ik heb een bandenspanningsmetertje bij de ANWB gekocht voor nog geen €20 en als ik daarmee zie dat er wat lucht bij moet, doe ik dat zelf met een fietspomp. Wel zo makkelijk. Yana reageerde hierop 1
Kaatjee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: DAGPACT: Yana Kaatje 🌺 Marjolijn Quinn  Omdat mensen van kleuren houden. Ofzo. Weet ik veel. Ja beter zo 😊 wil dat ook kunnen geen idee wel geprobeerd maar nog niet geluktÂ
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama ik ook niet, ik heb gewoon die van vrijdag van @Yvonne gekopieerd.
Kaatjee Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden 5 minuten geleden zei Quinn: @Kaatjemama ik ook niet, ik heb gewoon die van vrijdag van @Yvonne gekopieerd. Haha dat do ik normaal ook 😂😂 dacht jij weet het welÂ
Quinn Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden @Kaatjemama dat vind ik lief van je zeg. Maar nee, kleuren op de telefoon, geen flauw idee. Kaatjee reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden 5 minuten geleden zei Quinn: ...ik heb gewoon die van vrijdag van @Yvonne gekopieerd. Geniaal, dat ik daar zelf niet opgekomen ben. @Kaatjemama op de laptop kan ik behalve vet en cursief ook een kleur kiezen als ik tekst geselecteerd heb maar ik gebruik meestal mijn phone en dan krijg je die kleuren niet.
Kaatjee Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden 1 minuut geleden zei Yana: Geniaal, dat ik daar zelf niet opgekomen ben. @Kaatjemama op de laptop kan ik behalve vet en cursief ook een kleur kiezen als ik tekst geselecteerd heb maar ik gebruik meestal mijn phone en dan krijg je die kleuren niet. O vandaarÂ
Kaatjee Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Naam wijzigen kan ook. Alleen op de laptop zekerÂ
Quinn Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden 1 minuut geleden zei Kaatjemama: Naam wijzigen kan ook. Alleen op de laptop zeker Van je hele topic? Dat kan ook op de telefoon. Dan ga je naar je allereerste bericht in dat topic en daar kun je de titel veranderen.
Yana Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden (bewerkt) Ik weet niet wat je bedoelt met naam wijzigen? Oh, Q was me voor en die begreep het wel. 50 minuten geleden bewerkt door Yana
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden