Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Dagpact😊☕️ Kaatje🌺 goedemorgen allemaal Slecht geslapen vannacht helaas niet goed in me vel helaas. gister lag de site eruit dus nog even en even wat vond ik dat vervelend zeg 😰 leuke dingen Manlief is gister voor het eerst naar de curcus geweest voor alcohol preventie en kwam ook nog blij thuis en heeft ook nog gepraat erover. Blij ei Vandaag hoef ik niets gelukkig had me afspraken lekker afgezegd ! de badkamer moet echt gedaan worden en de tuin het onkruid weg maar goed leren doseren ander keertje maar. %s om %s bewerkt door Kaatjemama Taal Etty reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt @Kaatjemamaje doet het zo goed heel veel respect voor jou❤️🩹 vervelend dat de site er gisteravond uit lag, net ook alweer. Vandaar nog verder niemand hier waarschijnlijk. Kaatjemama reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik moet wel van alles maar voel me recalcitrant haha misschien ga ik spijbelen.
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Direct de knoop doorhakken dan @Rosee, zodat je er de hele dag van kan genieten! Mijn hoofd zit zo vol met wat ik allemaal kan doen vandaag dat ik tot niets ga komen als ik niet ga kiezen. Ik kan daar de hele dag over doen. Rosee reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 5 minuten geleden zei Rosee: Ik moet wel van alles maar voel me recalcitrant haha misschien ga ik spijbelen. Ja doe 😃 Rosee reageerde hierop 1
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier moet de badkamer ook, het is echt erg, oranje. Ik heb er zo'n hekel aan, badkamers. De allerergste huishoudklus.
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Echt hè @Ettyvreselijke rot klus hè ben erg precies het is of niets of alles
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja ik ook @Kaatjemama, ik laat alles oplopen totdat ik eer heb van mijn werk. Iets schoonmaken dat er schoon uitziet doe ik sowieso niet. Maar een badkamer krijg ik nooit helemaal schoon voor mijn gevoel, alleen als ie net is gebouwd, maar we hebben er één die al flink was gebruikt toen we het huis kregen.
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 11 minuten geleden zei Etty: Direct de knoop doorhakken dan @Rosee, zodat je er de hele dag van kan genieten! Mijn hoofd zit zo vol met wat ik allemaal kan doen vandaag dat ik tot niets ga komen als ik niet ga kiezen. Ik kan daar de hele dag over doen. Ja bekend.. Wat ik dan doe in dat geval is: eerst even rustig gaan zitten en in volgorde opschrijven wat ik ga doen. Let op: niet alles opschrijven wat ik MOET doen, maar wat ik GA doen. Meestal is dat minder. En dan dus doen. Met hier en daar een pauze. %s om %s bewerkt door bumperjim
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 minuten geleden zei Etty: Ja ik ook @Kaatjemama, ik laat alles oplopen totdat ik eer heb van mijn werk. Iets schoonmaken dat er schoon uitziet doe ik sowieso niet. Maar een badkamer krijg ik nooit helemaal schoon voor mijn gevoel, alleen als ie net is gebouwd, maar we hebben er één die al flink was gebruikt toen we het huis kregen. Ja, bestonden er maar gewoon wegwerpbadkamers, dat je elke week een nieuwe hebt. Zucht. Niet dat ik die ooit schoonmaak trouwens, dat is de jurisdictie van de Stier. Kaatjemama en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 2 minuten geleden zei Etty: Ja ik ook @Kaatjemama, ik laat alles oplopen totdat ik eer heb van mijn werk. Iets schoonmaken dat er schoon uitziet doe ik sowieso niet. Maar een badkamer krijg ik nooit helemaal schoon voor mijn gevoel, alleen als ie net is gebouwd, maar we hebben er één die al flink was gebruikt toen we het huis kregen. O das snap ik helemaal hoor en idd laat het ook oplopen tot dat ik het zat ben trek ik oude kleren cloor erbij en dan als een malle de badkamer doen gaat ook alles eruit helemaal 😰😂tja handig nee Etty reageerde hierop 1
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 minuten geleden zei bumperjim: Ja, bestonden er maar gewoon wegwerpbadkamers, dat je elke week een nieuwe hebt. Zucht. Niet dat ik die ooit schoonmaak trouwens, dat is de jurisdictie van de Stier. Het is ook mijn taak. Mijn partner doet de boodschappen, hij kookt elke avond en doet ook de afwas. Ik doe de rest, wat veel minder tijd kost en ook heel lang uitgesteld kan worden.
Etty Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 17 minuten geleden zei bumperjim: Ja bekend.. Wat ik dan doe in dat geval is: eerst even rustig gaan zitten en in volgorde opschrijven wat ik ga doen. Let op: niet alles wat ik MOET doen, maar wat ik GA doen. Meestal is dat minder. En dan dus doen. Met hier en daar een pauze. Dat is een goeie, wat ik GA doen. Dat ga ik eens proberen vandaag.
IJsvogel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact😊☕️ Kaatje🌺 IJsvogel Dat heRken ik wel, een lege dag en 20 ideeën. De kuns is idd voldoening halen uit wat je doet, en niet teveel willen anders ben je altijd ontevreden aan het eind vd dag. Slapen is echt een drama monenteel. Daardoor zie ik nu wel veel tennis van de us open. Nu mezelf er toch om 8 uur uit gesleurd, hopelijk kan ik daarmee iets doorbreken. Fijne dag allemaal 👋
IJsvogel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s HOE DAN??? Ik typ een berichtje, lees na, post en dan staan er toch nog fouten in. Goede oefening in loslaten, ik ga het niet verbeteren. Zo! 😂 Kaatjemama reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Ligt het aan mij, of hebben we nu al een tijdje niets van @spiritgehoord ? Hoop niet dat dat een slecht teken is 🫣 Hier lag gisteren ook de si9te eruit. Wilde zo naar de volkstuin, maar het is harstikke regenachtig. Nou ja, genoeg andere dingen te doen En ja, vaak 20.000 dingen te doen en soms niets of te weinig uitvoeren (naar mijn idee dan he)
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ja dat dacht ik dus het zelfde vanmorgen @rapilos ik heb haar een bericht gestuurd heb haar op what ap maar geen bericht terug nog . rapilos reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik kan jullie een jaar longcovid aanraden, dan leer je die lijstjes met wat je allemaal te doen hebt wel af en is het al feest als het lukt om te douchen. Benieuwd hoe lang dat standhoudt als ik eerdaags weer helemaal beter ben 🙂 lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s hoihoi allemaal, blij te lezen dat de site eruit lag, want ik heb het opgegeven gisteravond. Maar vanmorgen kwam ik er nog niet in op laptop en tel. dus heb al die tijd gedachjt dat het aan hier lag. Dus van alles geprobeerd en toen maar gaan volleyen en zwemmen. En waarempel, bij de 1e poging raak. Heb ik wel alle andere dingen eruit gegooid, dus ik mag straks nog verder aan het werk. Wat breng ik nu veel uren door achter de pc en wat lees ik nu veel minder daardoor. Maar wat maakt het eigenlijk uit denk ik ook. En ook ik stel uit, en af en vlucht liever de deur uit dan huishouden doen, brrrrr, alles anders is leuker.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Kaatjemama: Ja dat dacht ik dus het zelfde vanmorgen @rapilos ik heb haar een bericht gestuurd heb haar op what ap maar geen bericht terug nog . Hebben jullie een afspraak om ook eventueel via whats app te bellen, als je bezorgd bent? Want misschien heeft ze haar maatje even nodig nu?
spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier alles goed hoor. Berichtje ontvangen van @Kaatjemama. Lief dat jullie bezorgd zijn. Het forum lag er vanochtend ook weer uit. Vriend werkt erg hard en er was wat gedoe met familie. Gisteren met de kippen op stok gegaan. Heerlijk uitgerust allebei. Mijn vriend heeft aan 1 stuk geslapen. Ben er nog even uitgepiept om de hond uit te laten en weer lekker terug gegaan. Ben de serie "zussen" aan het volgen. Hij is nu weer op TV. Geen idee waar ik ben. Denk dat ik verder ben dan de afleveringen op TV. Voor de rest is het lekker vrijdag. Weekend!! Zondag ga ik naar de open monumentendag hier. De toren beklimmen, een stadswandeling en omdat het open monumentendag is, is alles gratis te bezichtigen. Het leven is weer goed hier. Eigenlijk zou het fijn zijn dat mijn vriend ook naar zo'n preventiecursus zou gaan, net als de vriend van Kaatjemama. Zolang hij druk aan het werk is, gaat het goed. Ik hou wel morgen in de gaten. Een alcoholbrein zit soms raar in elkaar. Kaatjemama reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou gelukkig @spirit, dat alles goed gaat. Vanmiddag was het forum ook een paar keer niet bereikbaar, en nu opeens weer wel. Veel gedaan in de tuin, want het weer klaarde gelukkig op Alle zonnebloemen gerooid en een stuk onkruid gewied Straks even strijken en de dag is weer om
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 uur geleden zei lady jane: Maar vanmorgen kwam ik er nog niet in op laptop en tel. dus heb al die tijd gedachjt dat het aan hier lag. Wat ik dan doe is controleren of andere sites wel goed werken of die ook niet. Dat geeft een indicatie waar het probleem zit. Bij mij werkte de rest allemaal zoals ik gewend ben, dus moest het aan deze site liggen. lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Heb een nieuwe telefoon met àlles frustratie erbij 🥹🙈 dus dacht dat het aan mij lag lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Bij mij deden alle andere site het wel ook @Bob dus ik stop er dan ook geen tijd meer in, maar mijn laptop en tel. zijn beiden traag/oud dus elke keer weer kunnen het ook de laatste stuiptrekkingen zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden