bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s De compu hier (Imac) is van 2013 en hij wil nog best, maar meer en meer websites stellen te hoge eisen. Er is geen enkele moderne browser meer die werkt dus ik kan er steeds minder mee. Ik kan niet eens meer de website van de hondenclub onderhouden. Zo zonde dat zo'n duur en in principe prima werkend apparaat kunstmatig te oud is gemaakt.
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Daarnet een aantal uren niet op de site kunnen komen en gemerkt dat ik het spijtig vind dat ik niet kan lezen hoe het met de rest gaat. Klinkt misschien vreemd maar deze site is zowat gans mijn sociaal leven. Vandaag wel gefaald, dus niet op het dagpact. Morgen weer een kans.
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s snap je hoor @Mormelvindt het zelf ook niets zo vandaag heb het blijkbaar toch heel erg aan gewend.vindt zo fijn koffie even lezen hier ect.
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Nachtpact: Marjolijn. kaatje🌺 leuke dingen zoon kunnen verrassen dat hij toch naar comicon kan 🥰 %s om %s bewerkt door Kaatjemama .
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Kaatjemamaik moest even opzoeken wat comicon is. Wat fijn dat je zoon kon verrassen. !! Hier leuk: ik voel me wat beter en heb heerlijk zitten haken aan mijn nieuwe project. !!!!!!! Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Fijn @Marjolijn. Ik heb ook gehaakt vanavond. Ik maak de ‘druifjessjaal’ van Sacha.
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) @Lika die is leuk. Heel apart vind ik die. Wat voor kleur doe je ??? Ik maak van de scheepjes de " after party" met scrumptiousgaren. En dan de squares blanket. Dus allemaal vierkantjes. Ben ik blij dat ik rechts ben. ( nog 2 vingers links gebroken). Worden 40 verschillende kleuren met een knalpaarse rand eromheen. Ik geniet echt weer van. ( sorry...🫢🤭 beetje of topic. Maar het houdt mij ook weg bij alcohol. Heel goede afleiding voor mij.). %s om %s bewerkt door Marjolijn Lika reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik maak hem in mosterdkleur. Ja, off maar ook zeker on topic. Haken, of in ieder geval geconcentreerd bezig zijn helpt heel erg tegen van alles. Bovendien maak je iets nieuws. Dat is ook leuk! Je ziet iets ontstaan. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 11 minuten geleden zei Lika: Ik maak hem in mosterdkleur. Ja, off maar ook zeker on topic. Haken, of in ieder geval geconcentreerd bezig zijn helpt heel erg tegen van alles. Bovendien maak je iets nieuws. Dat is ook leuk! Je ziet iets ontstaan. Mooi en chique in mosterdkleur. Ja die concentratie werkt supergoed. Vanmiddag even craving gehad, maar was gauw over. En je gooit er iets positiefs tegenover. Goed weekend vast.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden