Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Dagpact😊

Kaatje🌺

goedemorgen allemaal 

Slecht  geslapen vannacht helaas niet goed in me vel helaas.

gister lag de site eruit dus nog even en even wat vond ik dat vervelend zeg 😰

leuke dingen 

Manlief is gister voor het eerst naar de  curcus geweest voor alcohol preventie en kwam  ook nog blij thuis en heeft ook nog gepraat erover. Blij ei 

Vandaag hoef ik niets  gelukkig had me afspraken lekker afgezegd !

de badkamer moet  echt gedaan worden en de tuin  het onkruid weg maar goed leren doseren ander keertje maar. 

bewerkt door Kaatjemama
Taal
Geplaatst

Direct de knoop doorhakken dan @Rosee, zodat je er de hele dag van kan genieten!

Mijn hoofd zit zo vol met wat ik allemaal kan doen vandaag dat ik tot niets ga komen als ik niet ga kiezen. Ik kan daar de hele dag over doen. 

Geplaatst

Ja ik ook @Kaatjemama, ik laat alles oplopen totdat ik eer heb van mijn werk. Iets schoonmaken dat er schoon uitziet doe ik sowieso niet.  Maar een badkamer krijg ik nooit helemaal schoon voor mijn gevoel, alleen als ie net is gebouwd, maar we hebben er één die al flink was gebruikt toen we het huis kregen.  

Geplaatst (bewerkt)
11 minuten geleden zei Etty:

Direct de knoop doorhakken dan @Rosee, zodat je er de hele dag van kan genieten!

Mijn hoofd zit zo vol met wat ik allemaal kan doen vandaag dat ik tot niets ga komen als ik niet ga kiezen. Ik kan daar de hele dag over doen. 

Ja bekend..

Wat ik dan doe in dat geval is: eerst even rustig gaan zitten en in volgorde opschrijven wat ik ga doen.

Let op: niet alles opschrijven wat ik MOET doen, maar wat ik GA doen. Meestal is dat minder.

En dan dus doen. Met hier en daar een pauze. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
2 minuten geleden zei Etty:

Ja ik ook @Kaatjemama, ik laat alles oplopen totdat ik eer heb van mijn werk. Iets schoonmaken dat er schoon uitziet doe ik sowieso niet.  Maar een badkamer krijg ik nooit helemaal schoon voor mijn gevoel, alleen als ie net is gebouwd, maar we hebben er één die al flink was gebruikt toen we het huis kregen.  

Ja, bestonden er maar gewoon wegwerpbadkamers, dat je elke week een nieuwe hebt. Zucht.

Niet dat ik die ooit schoonmaak trouwens, dat is de jurisdictie van de Stier.

Geplaatst
2 minuten geleden zei Etty:

O das snap ik helemaal hoor en idd laat het ook oplopen tot dat ik het zat ben trek ik oude kleren cloor erbij en dan als een malle de badkamer doen gaat ook alles eruit helemaal 😰😂tja handig nee 

Geplaatst
3 minuten geleden zei bumperjim:

Ja, bestonden er maar gewoon wegwerpbadkamers, dat je elke week een nieuwe hebt. Zucht.

Niet dat ik die ooit schoonmaak trouwens, dat is de jurisdictie van de Stier.

Het is ook mijn taak. Mijn partner doet de boodschappen, hij kookt elke avond en doet ook de afwas.  Ik doe de rest, wat veel minder tijd kost en ook heel lang uitgesteld kan worden. 

Geplaatst
17 minuten geleden zei bumperjim:

Ja bekend..

Wat ik dan doe in dat geval is: eerst even rustig gaan zitten en in volgorde opschrijven wat ik ga doen.

Let op: niet alles wat ik MOET doen, maar wat ik GA doen. Meestal is dat minder.

En dan dus doen. Met hier en daar een pauze. 

Dat is een goeie, wat ik GA doen. Dat ga ik eens proberen vandaag. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...